IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

10 предимства на колите с ДВГ пред електромобилите

Въпреки бързото си развитие моделите на ток все още губят по основни показатели

Спорът за това кое е по-добро - ДВГ или електричество, продължава, като двата лагера си имат сериозни аргументи в него. Факт е също така, че и двата вида задвижване имат както предимства, така и недостатъци. Това накара колегите ни от Carbuzz да разгледат едната страна на дискусията и да посочат 10 причини, поради които автомобилите с ДВГ (основно бензинови) са по-добри от електрическите модели, въпреки че последните в някои случаи вече станаха по-достъпни като цена и са много приятни за шофиране.


10 предимства на колите с ДВГ пред електромобилите (ГАЛЕРИЯ):


0 от 500
  • #3
    16 rate up comment 11 rate down comment
    carpe_diem ( преди 6 месеца )
    И човек не изсипва една торба с пари, за да му е евтино после, това е пълна глупост. Ама като знаеш, че до Пловдив, Банско или Ловеч си отишъл и си се върнал за по 10 кинта домашен ток, си е доста хубаво чувство. А и се оказа много икономична - до Копривщица и обратно (сещате се - няма магистрала и средната скорост е ниска) успя да изхарчи само 40% батерия при шофиране около ограниченията. Това прави над 500 км range, какви притеснения от пробега, какви 5 лв.?
  • #2
    13 rate up comment 8 rate down comment
    carpe_diem ( преди 6 месеца )
    Старата ни електричка до момента само едни биалетки и два пъти филтър купе. За кола, която прави 10 години след няколко месеца. Е, амортисьорите на багажника и няколко дреби козметични неща също може да ги броим, ама можеше и без тях... По-новата, е за 3000 км и няколко месеца е много рано да се каже, но като цяло по отзови из групи във ФБ (където всички масово се оплакват от всичко и много малко се хвалят), изглежда читав модел (не е тесла)...
  • #1
    19 rate up comment 14 rate down comment
    БайБоцимир ( преди 6 месеца )
    Сигурен съм, че ще има сериозна доскусия ппд статията. Но моят опит - до момента по електрическата кола имам минимални разходи. Да, кара се предимно градско, около 10-15 хил. км годишно. На другата семейна дизелова наскоро направих обслужване, плюс смяна на масло в скоростната кутия, износени тампони и спукан колектор за въздух (кола на 120 хил. км). Платих почти 4 хил. лв!!! Да, оторизиран сервиз. Но електрическата е същата марка, а такива разходи не знам дали ще се съберат и за 10 години.