IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

10 предимства на колите с ДВГ пред електромобилите

Въпреки бързото си развитие моделите на ток все още губят по основни показатели

Спорът за това кое е по-добро - ДВГ или електричество, продължава, като двата лагера си имат сериозни аргументи в него. Факт е също така, че и двата вида задвижване имат както предимства, така и недостатъци. Това накара колегите ни от Carbuzz да разгледат едната страна на дискусията и да посочат 10 причини, поради които автомобилите с ДВГ (основно бензинови) са по-добри от електрическите модели, въпреки че последните в някои случаи вече станаха по-достъпни като цена и са много приятни за шофиране.


10 предимства на колите с ДВГ пред електромобилите (ГАЛЕРИЯ):


0 от 500
  • #23
    8 rate up comment 10 rate down comment
    анонимен ( преди 6 месеца )
    Някои от нещата са пресилени, а други са направо изсмукани от пръстите. Може да се каже, че само по две точки ДВГ имат предимство. Първото е пътуване на дълъг път нито само ако ви е важно, че ще стигнете до морето 20-30 минути по-бързо или един час за 1000 км. Но и това се променя бързо. В Китай изкараха модели, които зареждат ток за 300-400 км за 5 минути. Второто е тегленето, но не защото се справят по-добре, а защото пробегът наистина пада доста.
  • #22
    1 rate up comment 4 rate down comment
    анонимен ( преди 6 месеца )
    Точка 6 казва всичко. Но само истинските шьофьори го разбират. Карачите..не. Другото е ала бала
  • #21
    5 rate up comment 18 rate down comment
    Мхм ( преди 6 месеца )
    По вдички точки мога да ги опровергая двг няма никакво предимсто
  • #20
    3 rate up comment 20 rate down comment
    PLAID ( преди 6 месеца )
    Няма ама леко, студена била, ама 1300 метра надморска височина глъхне, няма душа, ама избягали 50 коня от 150, понеже издухaл мотора и пуши синьо, ама ГНП и умна дюза заминали.. Има целия въртящ момента на Света, има повече коне от нова - всяка T. с времето и ъпдейтите става по-силна. Първия P85 2012 излиза 420 коня, 13 години по-късно на диагностиката пише Max power 367 kW, което са пестин кончета. Къса асфалт и го мята на тавана. Какъв чип тунинг те гони? ДВГ=cмpaд+мизерия на квадрат.
  • #19
    15 rate up comment 5 rate down comment
    анонимен ( преди 6 месеца )
    Електрокарите имат много проблеми, но основните се огромни цени (без Китай) и най-голямото обезценяване и като цяло голям риск, ако вкарат след 5 години нови технологии не само обеценяване ами и колата ще ви е морално остаряла и 10% ако и вземете ще е добре.
  • #18
    6 rate up comment 22 rate down comment
    PLAID ( преди 6 месеца )
    Тази "статия" е толкова тъпa, че ако иде на koнkypc по тъпoтия, ще стане втора, понеже е прекалено тъпa, за да е първа. Значи: 1000 коня, 3 мотора, 4х4, 2 багажника, заряд 20 мин, 100-200 за 4 секунди, 328 км/ч *** всичко живо по Аутобана, мотор от 2 (два) чарка: ротор+статор, 1 (един) движещ се чарк, вместо 1000 ДВГ чаркалака.. Поддръжка няма, чупене няма (Plaid Channel има 1000+ драг старта без нито 1 мяу!), драми няма, 2 лв/100 км от нормално Шуко.. Безплатно от PV. Къде отиваш ти, Може би?
  • #17
    11 rate up comment 4 rate down comment
    анонимен ( преди 6 месеца )
    Тия с електричките много си повярваха, онзи един с някаква смешна количка незнайно защо на нея пише БМВ, изпреварва отдясно след което засича да завива наляво на двойна непрекъсната, ами тази количка ако те прасне някой Тир ще остане ли нещо от тебе бе?
  • #16
    9 rate up comment 4 rate down comment
    анонимен ( преди 6 месеца )
    carpe_diem не искаш ли да изкараш едни сто кинта от обявен награден фонд като тръгнеш от площад народна събрание до резово без да зареждаш по пътя имаме ли сделка
  • #15
    7 rate up comment 16 rate down comment
    анонимен ( преди 6 месеца )
    Ако си инсталираш домашно устройство за зареждане, караш електричката почти без пари, така че тия разходи си ги избиваш в пъти, Петърчо, Петърчоооооооооо
  • #14
    12 rate up comment 5 rate down comment
    анонимен ( преди 6 месеца )
    Петърчо, какъв тунинг ти е нужен на електричка, като дори бюджетните правят 100 км/ч под 8 секунди???