IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

BYD започна ценова война срещу автомобили с бензинов двигател

Новата кампания на китайците е „Електричеството е по-евтино от петрола“.

Най-големият производител на електрически автомобили BYD е започнал ценова война срещу конкуренти като Toyota и Volkswagen, които в Китай предлагат и модели с двигатели с вътрешно горене, съобщава агенция Bloomberg.


BYD


BYD е намалил цените на повече от 100 свои електрически и хибридни модела като част от маркетинговата си кампания „Електричеството е по-евтино от петрола“. Така вече съществуващите модели са поевтинели, а цените на други 70 автомобила предстои да бъдат променени до дни.

Най-достъпните модели на BYD в Китай вече струват под 10 000 долара. Електрическият хечбек Seagull, например, е поевтинял с 5% и се продава за 9600 золара, а цената на един от бестселърите на BYD - електрическият седан Qin Plus, е паднала с 20% - до 19 900 долара.

„BYD използва своето предимство в рентабилността, за да атакува пазара. Ако имам повече чипове в игра на покер, мога да се опитам да сплаша опонента си, за да го принудя да излезе от играта“, коментира Бил Русо, ръководител на базираната в Шанхай консултантска компания Automobility.


0 от 500
  • #2
    4 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 1 месец )
    това е най-вероятно следващата стаия, където ще се мерят... "знания". Интересно ми е, колко от продадените в Китай е-коли се използват за извън градски пътувания (независимо марка). За градове като Пекин, Шанхай, които не си знаят населението е логично да се налагат
  • #1
    5 rate up comment 4 rate down comment
    анонимен ( преди 1 месец )
    Днес Китай, утре и в останалия свят. Въпросът вече не е дали електромобилите ще станат по-евтини, а кога. И най-смешното е, че стогодишните автомобилни компании начело с toyota, ще се окажат "изненадани", точно както всяка зима първият сняг изненадва снегопочистващите фирми дори да завали февруари месец за първи път. Незнайно защо очакват, че е сън да им се размине и няма нужда да инвестират в тази технология защото "клиентите не я искат" ( губим от всяка продадена бройка)