IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Автомобилите BYD с все повече недостатъци

Лошото им качество води до сериозен отлив на клиенти извън Поднебесната държава

BYD е изправена пред нови препятствия, докато разширява присъствието си на китайските и задграничните пазари. Сега, според нова статия в The Wall Street Journal, произведените в Китай модели BYD, доставяни в Европа, Близкия изток и Южна Азия, страдат от проблеми с качеството.

През 2023 г. автомобилният производител отбеляза рекордни продажби, детронирайки Tesla като най-големия производител на електрически автомобили в света. Освен това BYD беше и третият по големина производител на автомобили по пазарна капитализация в края на миналата година, точно след Tesla и Toyota.
  
   
BYD
  
    
Сега стана известно, че експортните коли от Китай изискват ремонт още при пристигането им на местоназначението. В статията се посочва, че колите, пристигнали в Япония, са с драскотини, а колите за Европа – с мухъл. Източникът добавя, че те не са били правилно обработени, за да се появи мухълът.

В Тайланд, където китайските електрически автомобили превзеха автомобилния пазар, проблемите с качеството на BYD също нарастват. По-специално има оплаквания за лющеща се боя и нискокачествена пластмаса. Междувременно в Израел се съобщава, че електрическите автомобили BYD са се деформират под тежестта на товар, монтиран на багажника на покрива.

Wall Street Journal изчислява, че около 10 000 автомобила BYD са паркирани в европейски складове и чакат да бъдат продадени от края на миналата година. Изданието потвърждава, че търсенето им сериозно намалява, като една от основните причини е свързана именно с качеството на продукта.

Продажбите на автомобилния производител падат сериозно през февруари 2024 година. Очаква се компанията да пропусне целта си да продаде повече от 400 000 автомобила на международните пазари тази година, а от WSJ отдават това основно на ниското качество на китайските електрически автомобили, които вече заливат Европа.
 
   

0 от 500
  • #18
    7 rate up comment 8 rate down comment
    Diddo ( преди 7 месеца )
    Глупости,Карам BYD вече 16000км, колегата ми вече е навъртял около 40000км,никакви проблеми. Качеството е много добро.В групата BYD UK и Global не съм виждал оплаквания от качеството. Драскотини или мухъл нямат общо със производителя, а с продавачите. Иначе дилърите нямаше да ги приемат от производителя.Тази статия има за цел да компрометира BYD, защото изхвърли старите муцуни от пазара, но лоша реклама няма.
  • #17
    3 rate up comment 4 rate down comment
    анонимен ( преди 7 месеца )
    Ми то е ясно, че имат проблеми, ама по-скоро е чер пиар оригиналната статия. Иначе в Европа ще им е трудно, защото срещат всякакви препятствия - разглезени клиенти, протекционистични политики, платена антиреклама.. Но в крайна сметка лесно няма. Поне се надявам, че не си раздават сервизните кодове на правоохраняващите органи.
  • #16
    2 rate up comment 7 rate down comment
    ОПАСНИ КОЛИ ( преди 7 месеца )
    Съвременните автомобили са наистина опасни и водят до болести и преждевременна смърт. Шофьорите ежедневно извършват диагностика с НОСА СИ .И се разболяват .
  • #15
    1 rate up comment 9 rate down comment
    Вредни коли - ВОДЕТЕ ( преди 7 месеца )
    Съвременните коли са вредни - ДИЗЕЛИ , БЕНЗИНИ , ГАЗ , ХИБРИДИ.Купетата не са херметични.При технически проблем шофьора е принуден да диша изпарения от антифриз - пресен или изпарен, масло- пресно или изпечено , спирачна течност , хидравлична течност , димни газове и финни прахови частици.Какво диша шофьора в един електромобил ???ИЗПУСКАТ ЛИ ГАЗОВЕ БАТЕРИЙТЕ , КАКВИ СА ГАЗОВЕТЕ , МОГАТ ЛИ ДА ВЛЯЗАТ В КУПЕТО НА АВТОМОБИЛА.
  • #14
    3 rate up comment 1 rate down comment
    Уплътнения на вратит ( преди 7 месеца )
    Когато на вратите има двойно уплътнение в купето е по тихо.Двойно уплътнение има само на най високия клас автомобили.Наблюдавам това при всички марки
  • #13
    3 rate up comment 1 rate down comment
    Големия въпрос: КОЛИ ( преди 7 месеца )
    По мое наблюдение всички марки правят едни и същи грешки при евтините коли:1. Грешки на чертожната дъска.2. Грешки в изпълнението.
  • #12
    0 rate up comment 12 rate down comment
    Жълтохубавец ( преди 7 месеца )
    Хеееехехе.А Тесла? Че на братчета 3 ката на 2 месец не можеше да се затваря вратата поради некачествена сглобка. В чудо се видя къде да поправи. А Баудета китайците много качествени машини...един руснак от Алма Ата до Трабзонспор с байд сеагъл мина 6 000 км без проблеми в най лютия студ...Има и клип.
  • #11
    7 rate up comment 8 rate down comment
    анонимен ( преди 7 месеца )
    Щеше да е добре да бяха споменали нещо конкретно - бройки, проценти... Това че са надраскани или че някой е претоварил покрива (на дачия мисля че дават 80кг)не говори за производствени дефекти.
  • #10
    15 rate up comment 6 rate down comment
    анонимен ( преди 7 месеца )
    На корейците им бяха нужни 20-30 години да се наложат, на тези им давам един век!
  • #9
    15 rate up comment 5 rate down comment
    Без майтап! ( преди 7 месеца )
    страдат от проблеми с качеството.*** вие сериозно ли?! Нещо, правено в дълбоката китайска провинция в час по трудово в петък следобяд, има проблеми с качеството?! Стига бе!!