IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Новият хибрид на BYD обещава рекорден пробег

Автомобилите с актуализираната система DM-i ще изминават 2000 км

Китайският производител BYD започва да обновява всички свои платформи - както за за plug-in модели, така и за електрически автомобили.


BYD


В първата група попада системата DM (Dual Mode), разделена на две подкатегории - DM-p, която е ориентирана към производителността, и DM-i, чийто фокус е върху намаляване на разхода на гориво. Именно последната ще претърпи най-интересна актуализация, като ще получи рекорден комбиниран пробег (бензин + електричество) - около 2000 км.

Според информациите, петото поколение на системата DM, представена за първи път през 2008 г. и еволюирала през годините, ще позволи разход от 2,9 л/100 км (според китайския цикъл на хомологация, което се отличава от европейския WLTP). Именно така ще бъде постигнат пробег от 2000 км с пълен резервоар и заредени на 100% батерии.

В момента хибридният BYD Seal U DM-i обещава между 100 и 150 км пробег в електрически режим, в зависимост от избраната батерия. От китайските конкуренти WuLing XingGuang на SAIC (plug-in седан) има общ пробег от 1100 км, докато Geely Galaxy L6 (също седан) претендира за 1370 км, които могат да бъдат изминати.

Платформата за електрически автомобили - наречена e-Platform, също трябва да бъде актуализирана от текущото поколение 3.0 до 4.0 още през 2024 г. Това ще спести допълнително тегло благодарение на намаляването на кабелите и интегрирането на различни компоненти, така че да освободи място и допълнително да намали цената.


0 от 500
  • #7
    3 rate up comment 1 rate down comment
    до №3 ( преди 7 месеца )
    точно чичката Си ще накара Дочен Авариен Премиум Дръгелен съвсем скоро на ишлеме да сглобяват китайски коли за да не фалират...
  • #6
    3 rate up comment 2 rate down comment
    Едва ли ( преди 7 месеца )
    До "БайБоцимир" - има хибридни технологии, които са надеждни, доказали се вече 25 години. Прочетете за ECVT & PSD.Иначе да, присаждането на батерия и ел двигателче към ДВГ-то на корейски и европески производители не им се отдава :)
  • #5
    4 rate up comment 2 rate down comment
    анонимен ( преди 7 месеца )
    Недейте така. Разбивате опорните точки на антиелектриците. Те твърдят че първият и почти единствен критерии при избор на нов автомобил е пробега с едно зареждане съчетан с времето за зареждане. Ако на ден не могат да минат километрите които изминават с два резервоара с максимално време за зареждане 5 мин. този автомобил не бил за тях, защото нямало време да го зареждат И щели да закъснеят за където са тръгнали. И това въпреки, че си признават че изгарят два резервоара за три месеца.
  • #4
    2 rate up comment 5 rate down comment
    Жицата ( преди 7 месеца )
    Егати и безсмислицата. 90% от хората караме между 30 50 км на ден.
  • #3
    4 rate up comment 9 rate down comment
    БайБоцимир ( преди 7 месеца )
    Кой кара 2000 км без да спре? Хибридът е възможно най-сложната система, а точно китайците ще трябва тепърва да се доказват в надеждността при автомобилите. Не знам кой би купил този автомобил в Европа.
  • #2
    7 rate up comment 3 rate down comment
    До 1 ( преди 7 месеца )
    Е как кой мотор - 1,5, те друг китайски нямат! А пробег от 2000км, едно, че е напълно непостижим в реални условия с този китайски стандарт, друго, че е напълно ненужен!Поредното излишно нещо което китайците рекламират в колите си, само и само да предизвикат някакъв интерес - танцуващи коли, фарове с имотиконки и прочие тъпотийки.
  • #1
    4 rate up comment 3 rate down comment
    анонимен ( преди 7 месеца )
    С каква скорост цялото това удоволствие? Кой бензинов мотор, сложен на тази хибриндна систеа ще даде 2.5/100 разход? И нена послендо място - на каква цена?