IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Електромобилите с най-голям пробег

Европейските производители са в луда надпревара с американците, водени от Tesla

Неотдавна идеята електрическа кола да може да измине повече от 400 мили (643 километра) с едно зареждане беше нечувана. Само гигантът Tesla предлагаше кола с такъв пробег, като седанът Model S можеше да измине 650 км.
 
Но с напредването на технологията при батериите този обсег далеч не е само територия на американците. Куп европейски марки го постигат, като вече след отличниците има SUV-ове и дори луксозни екземпляри.
 

Електромобилите с най-голям пробег (ГАЛЕРИЯ)

 

0 от 500
  • #28
    0 rate up comment 3 rate down comment
    анонимен ( преди 1 месец )
    Реален въпрос. Литър дизел 10 kW (8598452.4 Калории за час) мощност ли има или 10 киловатачаса/ 8598452.4 Калории енергийно съдържание? Първото или второто? Всеки нормален и образован човек ще избере единият отговор, дори да е грешен. Обзалагам се че нашия графоман с логорея който е и психопат ще докаже че е такъв и няма да отговори с нито един от двата отговора нито ще даде трети, който смята за верен. Неговата цел не е нормален разговор, а психически тормоз. Не знам защо *** му позво
  • #27
    0 rate up comment 2 rate down comment
    Гостенино ( преди 1 месец )
    "Горивото има калоричност в килокалории/кг,която може да се преизчисли в килокалории/час и киловати.Учи се в глокса по Физика за основно образование." Именно де. Когато не празнословиш, обикновено сипеш доказателства че ти липсва основно образование, като в случая. Хайде да видим С колко празни после ще ни засипеш, вместо да отговориш колко килокалории на час има или киловати мощност съдържа литър дизел? Аз директно отговарям 10kWh или 8598452.4Калории. ясно точно и конкретно. Чакаме графомана?
  • #26
    2 rate up comment 1 rate down comment
    Гост ( преди 1 месец )
    Гаргарата с адреналинката - електричка не е спирала.По Марсианската физика на Мун_чо Тесларев горивото имало енергия в киловатчаса.Горивото има калоричност в килокалории/кг,която може да се преизчисли в килокалории/час и киловати.Учи се в глокса по Физика за основно образование.
  • #25
    3 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 1 месец )
    До #25.Копирал съм си поста и няма да се уморя да го публикувам.Нека знаят всички с какъв автомобилен ерудит влизат в полемика.
  • #24
    0 rate up comment 3 rate down comment
    До 23 ( преди 1 месец )
    Копи пейст на тази глyпост няма да те направи по-умен. Вместо това дай практически пример кой продава каквото и да е гориво в киловати или мегавати? Кое гориво има мощност А няма енергия в киловатчаса, джаули или калории? Хайде с твоите камъни по твоята глава. За разлика от тебе аз никога не съм давал мощност в киловатчас. Това което ти си представяш, че е мощност всъщност е енергия. Литър или килограм гориво има енергийна стойност, няма мощност. Няма понятие мощност на килограм гориво.
  • #23
    3 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 1 месец )
    Само да Ви предупредя, влизате в полемика с местния Мун_чо, наречен още електрика, митбъстър или адреналинка - електричка.Вие може да живеете в реалния свят, но той е по по най знаещ и можещ, защото гледа клипове на Дани в Ютуб, чете в Уикипедия и чете стари вестници във външната тоалетна преди да се избърше,знае сайта на ЕСО и енергийните борси и най важното може да смята сложна лихва в проценти в Ексел.Къде сте тръгнали изобщо да спорите с такъв ерудиран капацитет,не знам.
  • #22
    3 rate up comment 3 rate down comment
    До 20 ( преди 1 месец )
    Да не говорим че тези които могат да си зареждат вкъщи и или на работното място всеки ден, почти никога не мислят колко гориво им е останало в резервоара, защото всеки ден тръгват с пълен "резервоар". И за да те хвърля в шок и ужас, в съвсем близко бъдеще, електромобилите ще връщат енергия обратно в мрежата, без да мислят дали ще им стигне да се приберат. Буквално ще им плащат за да се включат в зарядната станция и да балансират мрежата. Сега може да ти звучи научна фантастика. Поживьом увидим
  • #21
    0 rate up comment 3 rate down comment
    До 20 ( преди 1 месец )
    Средностатистическия шофьор в Европа изминава 13 000 км годишно, следователно повече от половината изминават под 10 000 км и зареждат автомобилите си веднъж месечно. 12 пъти годишно Смяташ ли че ще е толкова огромен проблем, да зареждат по два-три пъти месечно? 30 пъти годишно? Така или иначе голяма част от хората зареждат по 30- 50 лв веднъж седмично, като гост например, който зарежда над 50 пъти годишно въпреки, че кара бензинов автомобил и пожелание прекарва 300 мин. - 6 ч. по бензиностанц.
  • #20
    1 rate up comment 4 rate down comment
    анонимен ( преди 1 месец )
    това не е живот да мислиш колко енергия ти е необходима за да се придвижиш от точка А до Б къде остана удоволствие от шофирането така че радвайте се на живота докато не сте си купили волво джереми кларксон
  • #19
    2 rate up comment 1 rate down comment
    До 16 и 17 ( преди 1 месец )
    Всеки осмокласник може да превърне литрите в киловатчаса, джаули или калории. Винаги съм се чудил как това е толкова голяма трудност за инженери и професори. Но абсолютно никой, освен вас не може да превърне литър дизел в мощност без да знае времето. Я кажи колко е мощността на разход 5л на 100 дизелово гориво да се посмеем? Това е 50 kWh енергия за изминаване на 100 км и мощността ще зависи от времето за изгаряне. Обзалагам се, че както винаги ще кажеш 50 kW мощност без да знаеш времето.