IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Електромобилите с най-голям пробег

Европейските производители са в луда надпревара с американците, водени от Tesla

Неотдавна идеята електрическа кола да може да измине повече от 400 мили (643 километра) с едно зареждане беше нечувана. Само гигантът Tesla предлагаше кола с такъв пробег, като седанът Model S можеше да измине 650 км.
 
Но с напредването на технологията при батериите този обсег далеч не е само територия на американците. Куп европейски марки го постигат, като вече след отличниците има SUV-ове и дори луксозни екземпляри.
 

Електромобилите с най-голям пробег (ГАЛЕРИЯ)

 

0 от 500
  • #58
    0 rate up comment 3 rate down comment
    анонимен ( преди 1 месец )
    Докажи че си инженер. Дай сметките Колко е входящата мощност при 30 км в час и разход 15 на 100? Сега ще последва отново логорея но не и конкретен отговор, който един инженер смята на ум за 5 секунди А на тебе ти отнема петна година да не можеш да отговориш, че е 45 kW. Вярно ли го сметнах? И на този въпрос отговора ще е логорея и графомания и нищо конкретно. И тебе те познаваме по празнословието и умението да затрупаш всяка статия с 50 коментара без да кажеш нищо по същество.
  • #57
    2 rate up comment 0 rate down comment
    Гост ( преди 1 месец )
    Теслю, адреналинката - електричка ти си разпознаваем по стил на писането и речника от думи.Слагам ти плюсове винаги,когато напишеш нещо верно,обосновано с факти и числа.За всичко написано като лозунг от партийно събрание,без подкрепа от изчисления,всеки инженер ще ти се присмее.
  • #56
    0 rate up comment 4 rate down comment
    анонимен ( преди 1 месец )
    "#14Гост ( преди 19 часа )Адреналинката - електричка зарежда бензин и плаща в литри/киловатчаса, мощноста на колата му е в киловатчаса и всичко му е перпетум мобиле." Ето така както в тази тема започва почти всеки "спор" Без почвени обиди и пълни лъжи, за да може някой въобще да му обърне внимание на този психопат. На този по нормален коментар в който също лъже и се заяжда, никой не му обърна внимание #7Гост ( преди 20 часа )Така казва производителя.На практика е пробега е наполовина.
  • #55
    0 rate up comment 5 rate down comment
    анонимен ( преди 1 месец )
    "коментарите ти са напълно излишни.Голяма част от тях са откровено заяждане, още с първи коментар под статия започваш с обиди и напатки, съответно това провокира същия отговор" бъркаш, че това да наречеш някой 'необразован психопат" е обида. Това е факт който веднага бива аргументиран С доказателства. Описвам човека срещу мен напълно обективно и му давам право на отговор да докаже че не е такъв. Засега липсват такива доказателства и в 100% от случаите потвърждават тезата ми. Не е обида, а факт
  • #54
    0 rate up comment 4 rate down comment
    анонимен ( преди 1 месец )
    "До 47 ( преди 9 часа )Радостно е поне, че чисто автомобилните статии ги избягваш. Забелязвам някакъв матрица на поведение, да спамиш в статии за ел. автомобили, статистики за продажби. Но за гуми, спирачки, поддръжка на коли" точно защото не можеш да ме разпознаеш ми слагаш плюсове когато пиша за спирачки и гуми. Само вчера съм написал поне 10 мнения точно по тези теми. Първи казах че резервната гума е единствената която не трябва да изчезва от автомобилите, примерът с трите спукани гуми.,
  • #53
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Гост до 54 ( преди 1 месец )
    Лусид може и 10 хил. мили да направи с едно зареждане, но тази компания е във фактически фалит и прави по 137.000 долара загуба на всеки продаден автомобил. Тази седмица главния им акционер в лицето на саудитския суверенен фонд им наля нови 1 млрд. долара, но това е до време. Те са пътници и всеки в сектора го знае. Продадоха само 6000 автомобила за миналата година, съществуват от 2007 и са постоянно на загуба. Неизбежен фалит. Апропо, кой ще си купи тяхна кола, ако престанат да съществуват?
  • #52
    0 rate up comment 4 rate down comment
    Who Cares ( преди 1 месец )
    Само гигантът Tesla предлагаше кола с такъв пробег, като седанът Model S можеше да измине 650 км.***, молем ви са! Лусид прави 600 мили с едно зареждане. И по-евтин от ЕКюС на Мерцедес, който можете да купите с отстъпка от $ 20 000. Американците обаче кой знае защо не го купуват (което обяснява отстъпката).
  • #51
    2 rate up comment 4 rate down comment
    До 47 ( преди 1 месец )
    Радостно е поне, че чисто автомобилните статии ги избягваш. Забелязвам някакъв матрица на поведение, да спамиш в статии за ел. автомобили, статистики за продажби. Но за гуми, спирачки, поддръжка на коли, класации за дизелови двигатели не виждам едно твое мнение. Което ми говори,че не си автомобилен фен.Тогава какво търсиш тук? освен конфликти
  • #50
    1 rate up comment 4 rate down comment
    До 47 ( преди 1 месец )
    Ако искаш да избягаш от тези психопати,просто спри да пишеш.Прочетох коментарите ти под няколко статии от последните дни,няма един който да е свързан със статията.Така,че коментарите ти са напълно излишни.Голяма част от тях са откровено заяждане, още с първи коментар под статия започваш с обиди и напатки, съответно това провокира същия отговор.Хем искаш да избягаш от вълка,а под всяка статия крещиш "Ела вълчо,изяш ме". Това което правиш, бе отговаря на това което говориш
  • #49
    1 rate up comment 3 rate down comment
    До 48 ( преди 1 месец )
    Не вярвам човек на който само днес разпознавам стотина коментара да има знания и умения да си изкарва хляба, че и да дава хляб на други хора. Естествено тук всеки може да бъде какъвто си иска. Като чета коментарите на останалите, си добре познат и с такава концентрация пишеш коментари всеки ден. Ако ти плащат за тези коментари, може и да изкарваш някой лев на ден. Но да работиш или ръководиш бизнес ефективно с това настойчиво драскане тук нон стоп, едва ли.