IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Електромобилите с най-голям пробег

Европейските производители са в луда надпревара с американците, водени от Tesla

Неотдавна идеята електрическа кола да може да измине повече от 400 мили (643 километра) с едно зареждане беше нечувана. Само гигантът Tesla предлагаше кола с такъв пробег, като седанът Model S можеше да измине 650 км.
 
Но с напредването на технологията при батериите този обсег далеч не е само територия на американците. Куп европейски марки го постигат, като вече след отличниците има SUV-ове и дори луксозни екземпляри.
 

Електромобилите с най-голям пробег (ГАЛЕРИЯ)

 

0 от 500
  • #18
    1 rate up comment 2 rate down comment
    Да гостенино ( преди 1 месец )
    Абсолютно вярно е. Както преди пет години така и днес зареждам енергия, а не мощност в резервоара. Както днес така и преди 100 години, А и след 1000 години, един литър дизел ще има енергийно съдържание 10 000 Wh, които се равняват на 36000000 джаула или 8598452.4 Калории. Наричат се физични закони, които очевидно пречат на съществуването на твоето перпето mobile и това на Радев което харчи 12,5 kW а на изхода има 23,45 kW мощност. И това на турбо което харчи 45 kW а на изхода има 60 kW
  • #17
    0 rate up comment 2 rate down comment
    Гост ( преди 1 месец )
    Ходил съм 2 пъти на Марс. Там ДВГ са 4 пъти по ефективни от електричките, защото слънцето е по-слабо, а гравитацията по-ниска! Щом там е така значи и на земята е така! Електричките нямат бъдеще!
  • #16
    1 rate up comment 4 rate down comment
    Гост ( преди 1 месец )
    Разхода е в литри/100,няма кола с ДВГ с разход киловатчаса/100.Може да има на Марс!
  • #15
    2 rate up comment 3 rate down comment
    До 12 ( преди 1 месец )
    Недей така. Антиелектриците, които са сериозни инженери и професори, които мразят да мислят и смятат, предпочитат готови класации и сдъвкан краен резултат кой каквото там има да ги манипулира, защото нямат време да разчитат и анализират таблица с реални резултати камо ли да гледат клипове с реални измервания на пробега и разхода. Онзи глупавият Дани дето не му вярват, направи напълно реалистичен тест с 60 електромобила, които се движиха едновременно София Пловдив Карлово София и засече разходите
  • #14
    2 rate up comment 2 rate down comment
    Гост ( преди 1 месец )
    Адреналинката - електричка зарежда бензин и плаща в литри/киловатчаса, мощноста на колата му е в киловатчаса и всичко му е перпетум мобиле.
  • #13
    2 rate up comment 2 rate down comment
    До 8 ( преди 1 месец )
    А сега е мой ред да налея малко масло в огъня. Ето колегата сипва 70 литра, които са над 600 киловатчаса и изминава с тях 850 км. Тоест харчи около 70kWh/100км. Тесла модел Y която вероятно е по-тежка и мощна от неговия автомобил, харчи около 17kWh/100км, което е 4 пъти по ефективно. Ако електромобилите са както казваш с ефективност 80% (според мен много по-малко.Под 70% обща) С каква ефективност са четири пъти по неефективните автомобили с ДВГ? Ще сметнеш ли маслото в огъня?
  • #12
    2 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 1 месец )
    Докога ще ни сервирате тия мързеливи класации по каталожни данни, които нямат никаква връзка с реалността? Сериозните издания и канали правят дълги тестове в реални условия. Тази боза тук няма никакъв смисъл.
  • #11
    4 rate up comment 2 rate down comment
    Къпан пор ( преди 1 месец )
    Тези се съдраха да лъжат за пробега.Да вземат да поизлъжат нещо за продажбите.Всички производители на електромобили свиват производството и работят на непълна работна седмица.
  • #10
    6 rate up comment 2 rate down comment
    До 8 ( преди 1 месец )
    Абсолютно вярно. Само в света на антиелектриците има нереалистични очаквания за перпето мобиле, нереалистични очаквания че има каквото и да е производство на батерии или енергия, което не замърсява. Нереалистични очаквания, че водородът и дори синтетичните горива произвеждани от водород могат да са по-евтини от зареждането директно с електричество. Останалите просто правим сравнения кое има по-малко загуби и замърсява по-малко. Електромобилите и батериите печелят пред ДВГ по всички показатели
  • #9
    0 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 1 месец )
    5-ти, да събирал съм 67л, но избягвам да я карам на изпарения.6- Полестар незнам точна бройка, но са 20+,(автопарка е над 2к коли). Не ги познавам всички лично (виждам колите из паркинга), но конкрените с които разменяме по някоя дума, колите са им на 2г (мисля са с "малката" батерия) и 2-та казват, че след 250-300км се ослушват да зареждат,