Многобройните поръчки, изпълнявани от конструкторското бюро Porsche за автомобилната индустрия на някогашния Източен блок, са добре известни (в тяхна чест на централно място в музея на Porsche стои една Lada Samara). Не толкова добре известен факт е обаче, че е съществувала съвсем реална възможност цялата съветска автомобилна индустрия да бъде създадена от Фердинанд Порше. И тогава добре познатите ни лади, волги и москвичи вероятно щяха да изглеждат по друг начин. Нека си припомним дългата история на партньорствата между Porsche и съветската автоиндутрия.
Непознатата съветска история на Porsche (ГАЛЕРИЯ):
Германският фейслифт на Москвич-412
"Автоекспорт" иска да освежи модели, за да си върне международните пазари. Но в същото време не иска да инвестира много средства в създаването на изцяло нов модел.
Инженерите и дизайнерите на Porsche се опитват да помогнат, доколкото това ограничение им позволява. Слагат на москвича черна решетка и черни емблеми и лайстни, оборудват го с по-широки джанти.
"Автоекспорт" иска да освежи модели, за да си върне международните пазари. Но в същото време не иска да инвестира много средства в създаването на изцяло нов модел.
Инженерите и дизайнерите на Porsche се опитват да помогнат, доколкото това ограничение им позволява. Слагат на москвича черна решетка и черни емблеми и лайстни, оборудват го с по-широки джанти.


0