IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Колко изкарва батерията на VW ID.3 след 100 000 км?

Проведеният в реални условия тест от ADAC показа впечатляващ резултат

Volkswagen ID.3 получи одобрение от германската ADAC, най-голямата автомобилна асоциация в Европа, след като беше подложен на дългосрочен тест 100 000 км, продължил две години и половина. Инженерите от тестовия и технологичен център на ADAC в Ландсберг ам Лех са използвали за изпитанието Volkswagen ID.3 Pro S и са остановили, че високоволтовата акумулаторна батерия с капацитет 77 киловатчаса – налична във всеки модел ID – все още има нетен капацитет от 93 процента и не показва аномалии след 100 000 км пробег. Това е далеч над 70-те процента, които VW гарантира като част от гаранцията за новия си автомобил за осем години или 100 000 мили шофиране.


VW ID.3 ADAC


ADAC казват, че техните изпитатели не са щадили батерията и често са я зареждали до 100 процента в DC станции за бързо зареждане, за да достигнат границата от 62 000 мили възможно най-бързо. Volkswagen препоръчва бързо зареждане до 80 процента, за да благоприятства дълготрайността на батерията.

Това е първият по рода си тест на ADAC с автомобил от семейството ID на Volkswagen. Между тестовите шофирания ID.3 е многократно проверяван от инженерите на ADAC. Асоциацията разгледа осем основни критерия и повече от 300 подкритерия, вариращи от технология и безопасност до начин на работа, лекота на работа и въздействие върху околната среда.

Една от препоръките на ADAC към собствениците е винаги да инсталират софтуерни актуализации. По време на теста за издръжливост Volkswagen ID. 3 е получил няколко софтуерни актуализации, една от които увеличава мощността на зареждане до 170 kW.

Освен коригирането на грешки, актуализациите са дали положителен ефект върху разхода на електроенергия и пробега По-специално се казва, че новият софтуер значително е подобрил консумацията на енергия на къси разстояния и зимни температури от 0-5° С.

0 от 500
  • #8
    3 rate up comment 6 rate down comment
    Гост ( преди 6 месеца )
    Ще изкара още 60 к.км до гаранцията.
  • #7
    11 rate up comment 5 rate down comment
    анонимен ( преди 6 месеца )
    Говорим за същият ADAC, които бяха фалшифицирали тестовете на поредният Голф за да го изкарат на първо място за поредна година, а после ги бяха хванали и си признаха. А вие им вярвайте на резултатите.
  • #6
    0 rate up comment 1 rate down comment
    Ахмет дет викаш ( преди 6 месеца )
    #1 ние пращаме много поЗДРАВИ на ***
  • #5
    8 rate up comment 9 rate down comment
    VAYK ( преди 6 месеца )
    Немските ютубъри вече продадоха първите айде 3 точно с тази батерия и гонеха деградация почти 10 процента след година и нещо ползване! Това е катастрофа! 70 процента за да влезне в сила гаранцията са умел ход ФВ да замаскира началните си излагации в електрическото задвижване!
  • #4
    7 rate up comment 9 rate down comment
    анонимен ( преди 6 месеца )
    Цели 100000км и две години и половина. Това се казва дълговечност, ха-ха! А дали ще изкара 8 години преди някоя клетка да даде накъсо? Давам му шанс 50/50.
  • #3
    8 rate up comment 8 rate down comment
    анонимен ( преди 6 месеца )
    Пълни глупости за случайно забогатели програмисти, не е чудно че това е най-измамната компания в света!
  • #2
    6 rate up comment 9 rate down comment
    Мхм ( преди 6 месеца )
    Щом не се е запалила до сега кой знае и колко са я зареждали.
  • #1
    5 rate up comment 2 rate down comment
    анонимен ( преди 6 месеца )
    Ауууу, сега ще трябва да псувате VW....