IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Колко изкарва батерията на VW ID.3 след 100 000 км?

Проведеният в реални условия тест от ADAC показа впечатляващ резултат

Volkswagen ID.3 получи одобрение от германската ADAC, най-голямата автомобилна асоциация в Европа, след като беше подложен на дългосрочен тест 100 000 км, продължил две години и половина. Инженерите от тестовия и технологичен център на ADAC в Ландсберг ам Лех са използвали за изпитанието Volkswagen ID.3 Pro S и са остановили, че високоволтовата акумулаторна батерия с капацитет 77 киловатчаса – налична във всеки модел ID – все още има нетен капацитет от 93 процента и не показва аномалии след 100 000 км пробег. Това е далеч над 70-те процента, които VW гарантира като част от гаранцията за новия си автомобил за осем години или 100 000 мили шофиране.


VW ID.3 ADAC


ADAC казват, че техните изпитатели не са щадили батерията и често са я зареждали до 100 процента в DC станции за бързо зареждане, за да достигнат границата от 62 000 мили възможно най-бързо. Volkswagen препоръчва бързо зареждане до 80 процента, за да благоприятства дълготрайността на батерията.

Това е първият по рода си тест на ADAC с автомобил от семейството ID на Volkswagen. Между тестовите шофирания ID.3 е многократно проверяван от инженерите на ADAC. Асоциацията разгледа осем основни критерия и повече от 300 подкритерия, вариращи от технология и безопасност до начин на работа, лекота на работа и въздействие върху околната среда.

Една от препоръките на ADAC към собствениците е винаги да инсталират софтуерни актуализации. По време на теста за издръжливост Volkswagen ID. 3 е получил няколко софтуерни актуализации, една от които увеличава мощността на зареждане до 170 kW.

Освен коригирането на грешки, актуализациите са дали положителен ефект върху разхода на електроенергия и пробега По-специално се казва, че новият софтуер значително е подобрил консумацията на енергия на къси разстояния и зимни температури от 0-5° С.

0 от 500
  • #28
    1 rate up comment 0 rate down comment
    до 28 ( преди 6 месеца )
    Животът ми беше достатъчно съзнателен и не, емоциите ми не се дължат на расизъм или предразсъдъци, а на реален, МНОГО негативен опит с японско. Сега, да говорим за онзи период. Ако си спомняш, той беше топ периодът и на доста други марки - Мерцедес, VW, BMW. Точно тогава и те станаха легендарни. И е напълно невярно, че японските по онова време са били по-добри. Всъщност бяха за посмешище, основно с ръждата, отвратителния комфорт, ниския ряз и липсата на всякаква пасивна или активна сигурност.
  • #27
    0 rate up comment 0 rate down comment
    MythBuster ( преди 6 месеца )
    До 24 и 26. Замисли се че вероятно се прави, защото имат опит с автомобили от една друга ера, когато toyota наистина произвеждаше едни от най-добрите автомобили по онова време. Ако оставиш емоциите и бъдеш обективен, но най-вече ако си живял тогава съзнателен живот а не си бил хлапе, би трябвало да си признаеш че беше така. Изключая, че правиха скучни автомобили, но това е друга тема.
  • #26
    0 rate up comment 1 rate down comment
    MythBuster ( преди 6 месеца )
    От твоя гледна точка е така, но дали ще е така от гледна точка на собственика на електромобила? Ако притежаваше твоя автомобил, за 15 години щеше да е навъртял 600 хиляди километра, а на 24-тата си година този автомобил щеше да е навъртял 960 000 км. Смяташ ли, че и той щеше да е сменил същите консумативи които си сменил ти? Ще сметнеш ли колко ще струва само горивото за изминаване на 960 000 км и дали човек който минава по 40 000 км на година ще може/иска да кара твоя автомобил?
  • #25
    2 rate up comment 0 rate down comment
    до 18-20 ( преди 6 месеца )
    За сравнение, аз имам достатъчен опит с кажи-речи всичко - японско, немско, френско, английско, италианско, американско, корейско и китайско. (От американското си признавам, че е само с Тесла, която не е показателна за останалото им автомобилостроене.) Японското е твърдо и несъмнено на последно място. За мен е необяснимо как въобще има хора, които го купуват - толкова е зле.
  • #24
    2 rate up comment 0 rate down comment
    MythBuster ( преди 6 месеца )
    "Мойта Тойота е на 24 години, на 23000 км. Имам я от 15 години" Точно по този начин тръгват всички митове и легенди за електромобилите. Като например че този електромобил от статията само за 2,5 години е изгубил 7% от капацитета на батерията. По три процента на година. Тоест след 15 години би трябвало да я е изгубил 42% от капацитета и да изминава само 56% от първоначалния пробег. А след 24 години да е изгубил 67% от капацитета си. А ти нямаш никакви проблеми с твоя 24-годишен автомобил.
  • #23
    3 rate up comment 0 rate down comment
    до 18-20 ( преди 6 месеца )
    Напълно си прав. Болшинството от т.нар. фенове на японското никога дори не са помирисвали истинска кола, за да разберат всъщност колко зле за техните. Обикновено са започнали с 25-годишна смраад, която са карали 10 г., след което, след като са изкарали някой лев, си купуват 10-годишна ръжда от същата марка при което тази с 25-години по-нова кола им се струва като космически кораб спрямо първата им любов. И се заблуждават, че това е еталонът. Това остава и последната им кола в живота.
  • #22
    1 rate up comment 0 rate down comment
    до 10-12 ( преди 6 месеца )
    Изброил си всички части, които могат да се открият в една Тойотка - значи си сменил всичко. Като си купиш истинска кола, а не детска количка, пак ще говорим.
  • #21
    7 rate up comment 0 rate down comment
    Последния Софиянец ( преди 6 месеца )
    100 000 бяха недостижима цел за соц возилата , това го пиша за почитателите на една изостанала сибирска държава. А съвременните бензинки и дизели колко време карат преди да се наложи да извадиш поне четирицифрена сума ?
  • #20
    2 rate up comment 2 rate down comment
    До #16 прод. 2 ( преди 6 месеца )
    над 6000 оставаха по ХондатаАма така и не изпитах и ден наслада от него. Беше буквално автомобил за придвижване от т. А до т. Б. За дълъг път не ставаше(страшно неудобни седалки), корозия колкото искаш по него(от тавана течеше при силен дъжд), климатик нъцки, рейка протекла, катализатор спукан, съединител заминал.Ама като не го харесвам, не ми пука.Виж по волвата само нещо да тропне или скръцне и го карам в сервиза.Ама са кеф да ги караш. Седалки удобни, климатроник работи, волан удобе ...
  • #19
    3 rate up comment 3 rate down comment
    До #16 прод. ( преди 6 месеца )
    На ваканционното ми Волво, това в България, за лято(3 месеца) му навъртам 10-15000 км.Т.к. е карано и "поддържано" от българи от 6 години(преди това нов внос от Швейцария) има доста неща за смяна. Някои вече смених, други следващото лято.На Волвото в Канада му смених части+труд за 12000 за 3 год. Явно беше поддържано от българоподобни собственици и имаше доста за смяна.Единствено Хондата не ми доставяше удоволствие и по нея сменях само най-неотложното. А имаше за ремонти и части за над 6 ...