IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Колко изкарва батерията на VW ID.3 след 100 000 км?

Проведеният в реални условия тест от ADAC показа впечатляващ резултат

Volkswagen ID.3 получи одобрение от германската ADAC, най-голямата автомобилна асоциация в Европа, след като беше подложен на дългосрочен тест 100 000 км, продължил две години и половина. Инженерите от тестовия и технологичен център на ADAC в Ландсберг ам Лех са използвали за изпитанието Volkswagen ID.3 Pro S и са остановили, че високоволтовата акумулаторна батерия с капацитет 77 киловатчаса – налична във всеки модел ID – все още има нетен капацитет от 93 процента и не показва аномалии след 100 000 км пробег. Това е далеч над 70-те процента, които VW гарантира като част от гаранцията за новия си автомобил за осем години или 100 000 мили шофиране.


VW ID.3 ADAC


ADAC казват, че техните изпитатели не са щадили батерията и често са я зареждали до 100 процента в DC станции за бързо зареждане, за да достигнат границата от 62 000 мили възможно най-бързо. Volkswagen препоръчва бързо зареждане до 80 процента, за да благоприятства дълготрайността на батерията.

Това е първият по рода си тест на ADAC с автомобил от семейството ID на Volkswagen. Между тестовите шофирания ID.3 е многократно проверяван от инженерите на ADAC. Асоциацията разгледа осем основни критерия и повече от 300 подкритерия, вариращи от технология и безопасност до начин на работа, лекота на работа и въздействие върху околната среда.

Една от препоръките на ADAC към собствениците е винаги да инсталират софтуерни актуализации. По време на теста за издръжливост Volkswagen ID. 3 е получил няколко софтуерни актуализации, една от които увеличава мощността на зареждане до 170 kW.

Освен коригирането на грешки, актуализациите са дали положителен ефект върху разхода на електроенергия и пробега По-специално се казва, че новият софтуер значително е подобрил консумацията на енергия на къси разстояния и зимни температури от 0-5° С.

0 от 500
  • #18
    3 rate up comment 5 rate down comment
    До #16 ( преди 1 година )
    Точно както си и мислех - смешен пробег с оглед на годините притежание на автомобила.Аз на първият ми таракясник - Хонда Сивик, за 4 години мъки му навъртях 50000+ км, а го купих 10 годишен. Доста неща смених по него, а още повече оставих за смяна на арабина, който го купи от мен(арабите са основната клиентела на японски таралясници).После си взех Волво В50 на 5 год. и за още 10 г. му навъртях 160 000 км.След това още 2 Волва, които карам и до днес. Едното в Канада, другото в България.
  • #17
    1 rate up comment 5 rate down comment
    До 13 ( преди 1 година )
    Как пък ги мериш тия 93%? Батерията колко пъти е сменяна?
  • #16
    2 rate up comment 0 rate down comment
    До 14 ( преди 1 година )
    Аз лично съм навъртял 80000. От 10-тина години ми е ваканционен автомобил и правя по около 3000 на година.
  • #15
    2 rate up comment 4 rate down comment
    анонимен ( преди 1 година )
    Сега очаквам, всички да хукнат и да си купуват втора кола коли с надеждата, че ще ги изкарат поне 150-200 000 км.
  • #14
    6 rate up comment 1 rate down comment
    До #10 и 11 ( преди 1 година )
    Пишете, моля, вашият пробег с таралясниците ви.И аз съм карал таралясници и карам 2 такива в момента, ама пробегът на километража не е само мой. Нали се сещате как е с дрънкалниците на старо?!Та ти, с Тойотата, напиши ти какъв пробег си и изтъркалял.Така е най-коректно.
  • #13
    7 rate up comment 2 rate down comment
    Б ( преди 1 година )
    Моята S85, 2013 г и 250 000км е на, 93% батерията
  • #12
    1 rate up comment 3 rate down comment
    анонимен ( преди 1 година )
    А, пропуснах - едно сервомоторче на климатика също смених преди няколко години, че духаше само студено.
  • #11
    2 rate up comment 2 rate down comment
    анонимен ( преди 1 година )
    Корекция, 230 000 км.
  • #10
    2 rate up comment 4 rate down comment
    До 9 ( преди 1 година )
    Мойта Тойота е на 24 години, на 23000 км. Имам я от 15 години, сменил съм 1 бобина и 3 акумулатора, останалото са консумативи - гуми, накладки, дискове, филтри, масло. А пък пробегът с едно зареждане и разхода са по-добри от паспортните данни.
  • #9
    12 rate up comment 6 rate down comment
    MythBuster ( преди 1 година )
    "Цели 100000км и две години и половина. Това се казва дълговечност, ха-ха! А дали ще изкара 8 години преди някоя клетка да даде накъсо? Давам му шанс 50/50." Какви са шансовете на твоя автомобил след 8 години и 350 000 км да няма никаква повреда и да си сипвал само бензин без никаква друга смяна на консумативи? Давам ти 1% шанс. Само за 28 000 литра за да ги минеш имаш с около 90% сигурност около 80 000 лв за гориво. Добави и консумативите. Май 50 на 50 шанс за батерията изглежда по-добре?