IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Колко изкарва батерията на VW ID.3 след 100 000 км?

Проведеният в реални условия тест от ADAC показа впечатляващ резултат

Volkswagen ID.3 получи одобрение от германската ADAC, най-голямата автомобилна асоциация в Европа, след като беше подложен на дългосрочен тест 100 000 км, продължил две години и половина. Инженерите от тестовия и технологичен център на ADAC в Ландсберг ам Лех са използвали за изпитанието Volkswagen ID.3 Pro S и са остановили, че високоволтовата акумулаторна батерия с капацитет 77 киловатчаса – налична във всеки модел ID – все още има нетен капацитет от 93 процента и не показва аномалии след 100 000 км пробег. Това е далеч над 70-те процента, които VW гарантира като част от гаранцията за новия си автомобил за осем години или 100 000 мили шофиране.


VW ID.3 ADAC


ADAC казват, че техните изпитатели не са щадили батерията и често са я зареждали до 100 процента в DC станции за бързо зареждане, за да достигнат границата от 62 000 мили възможно най-бързо. Volkswagen препоръчва бързо зареждане до 80 процента, за да благоприятства дълготрайността на батерията.

Това е първият по рода си тест на ADAC с автомобил от семейството ID на Volkswagen. Между тестовите шофирания ID.3 е многократно проверяван от инженерите на ADAC. Асоциацията разгледа осем основни критерия и повече от 300 подкритерия, вариращи от технология и безопасност до начин на работа, лекота на работа и въздействие върху околната среда.

Една от препоръките на ADAC към собствениците е винаги да инсталират софтуерни актуализации. По време на теста за издръжливост Volkswagen ID. 3 е получил няколко софтуерни актуализации, една от които увеличава мощността на зареждане до 170 kW.

Освен коригирането на грешки, актуализациите са дали положителен ефект върху разхода на електроенергия и пробега По-специално се казва, че новият софтуер значително е подобрил консумацията на енергия на къси разстояния и зимни температури от 0-5° С.

0 от 500
  • #48
    0 rate up comment 0 rate down comment
    До №40 с Тойотата ( преди 5 месеца )
    Пич, отиди във форума на Волво България. Там пиша под ник Ev-V50.Прегледай ми темите и виж измислям ли си!После се разходи и до форума на калдата. Там съм СтоянСВ отделно мнение ще ти дам 2 линка, за да се убедиш, че не съм лаладжия.Иначе японският инжинеринг при мен говореше друго за климатика. Още при първоначалната инспекция на Сивик-а в сервиз и греда. Климатика не работеше. Колата беше 10 годишна, с един собственик, купувах я от официален дилър на Хонда. Дадоха ми 200 долара отстъ ...
  • #47
    1 rate up comment 4 rate down comment
    До 45 - 46 ( преди 5 месеца )
    Да бе, само дето немската ми термо помпа Стибел Елтрон иска допълване на фреон на всеки 2 години, а оригиналния комресор изкара 4. Немския инженеринг е пълен тестис. Но ти си живей в паралелната реалност, само не се чуди защо будиш насмешка.
  • #46
    1 rate up comment 0 rate down comment
    до 41 ( преди 5 месеца )
    Накратко, климатиците отдавна са абсолютно безпроблемни и един от най-здравейте компоненти в колите, но ти няма как да го знаеш, защото цялата ти "представителна" извадка е 1 кола от отдавна отминала епоха.
  • #45
    2 rate up comment 0 rate down comment
    до 41 ( преди 5 месеца )
    Личи си, че грам не разбираш от коли. Примерът ти е смехотворен, меко казано. Първо, никой в БГ не си сменя фреона и климатиците си работят, без оглед на марката. Второ, климатиците винаги са се разработвали и доставяли от външни фирми и то по пазар. Много често климатикът на европейска, американска и японска Тойотка се произвежда от различен, местен доставчик, който доставя и за половината европейски марки. По-лош пример просто не можеше да дадеш.
  • #44
    1 rate up comment 1 rate down comment
    MythBuster ( преди 5 месеца )
    Разбира се това със зарядните не е вярно. Гледал съм картата и съм написал само най-бързите зарядни още през пролетта а от тогава има много нови и по-мощни зарядни станции. Тоест на практика има повече зарядни станции и колонки за зареждане на електромобили отколкото бензиностанции и бензиноколонки. Спираш там където ти е удобно и си решил предварително, въпреки че можеш да стигнеш и без да спираш. Аз и сега си спирам без да зареждам. Освен с цената други драми не бих имал с електромобилите
  • #43
    4 rate up comment 0 rate down comment
    MythBuster ( преди 5 месеца )
    От София до Бургас 17 бързи зарядни с 46 колонки. Църна маца 2 колонки по 200kW. Ихтиман 2х150kW Долно вършило 100kW Церово 2х150kW KFC Калугерово 2х120kW OMV Динката 2х120kW Гелеменово 3х225kW McDonald's преди Пловдив 4х50kW Царацово 2х150kW KFC Белозем 2х120kW Оризово 2х150kW Mcdonald's Ямбол 4х120 OMV Дражево 2х120kW Нова загора 2х150 и още 5х225kW Полско пъдарево 180kW На разклона за Камено 4х150kW Jumbo преди Бургас 2х150kW
  • #42
    4 rate up comment 0 rate down comment
    MythBuster ( преди 5 месеца )
    Първо спиране след 3:03ч. и 364 км Батерията е на 12% и след 10 мин. се зарежда до 47%. Следващо спиране 4:24ч от началото на пътуванетто. Изминати 513 км. Зареждане от 9% до 40% за 11 мин. На 5:45ч и 663км зареждане от 9% до 35% за 7 мин. На 814км и 7:14 последно спиране за зареждане от 9% до 50% за 12 мин. Изминаване на 1000 км за 8:55 часа и останали 8% заряд. Изразходени 220kWh. Средна скорост 112км/ч Виж сам: youtu.be/QpwSXMu1K2M
  • #41
    2 rate up comment 0 rate down comment
    MythBuster ( преди 5 месеца )
    До 39. Покажи го този клип да се посмеем? Обикновено подобни като твоите разкази са от това че не разбирате английски и гледате картинки. Омръзна ми да ви пускам клипа за изминаване на 1000 километра за осем часа и 55 минути с електромобил , като е спирал на 4 предварително избрани места на които спира винаги, за по десетина минути. Общо за девет часа е спирал 40 минути за зареждане. Ти за 9 часов работен ден дали не правиш повече почивки за храна, кафе и тоалетна или не губиш време за глупости?
  • #40
    2 rate up comment 6 rate down comment
    До фантазьора с Волв ( преди 5 месеца )
    Познавам много такива като тебе дето си измислят истории и се вживяват в тях, но моят опит е съвсем различен. Само помисли върху факта че климатикът в 24-годишната ми Тойота за последните 15 години (а най-вероятно и откак е произведена) дори не му е сменян фреона, а продължава да работи безотказно. Европейците просто никога не са били способни на такъв инженеринг.
  • #39
    1 rate up comment 7 rate down comment
    анонимен ( преди 5 месеца )
    Гледам клипчета разни хора пътуват на дълго разстояние с електрически коли......ами то голяма мъка бе. Постоянно трябва да планираш, да търсиш зарядни, къде има свободни, къде ще спиш по хотели ако се наложи. Чакаш на опашки. Ужас е. Постоянно си на тръни дали ще стигнеш до следващата точка за зареждане. Друго си е нафтичката. Навсякъде я има. Дори и в най затънтеното село може да намериш някой да ти продаде нафта. В краен случай може да купиш дори олио от някой магазин.