Някога автомобилът се възприемаше като чудо и благодарение на високата си надеждност можеше да работи десетилетия. Автомобилите се справяха успешно в условия на офроуд, работеха като таксита и изминаваха стотици хиляди километри, без да се развалят. Всичко това техните собственици получаваха на определена цена. Нека видим кои са първите автомобили, променили индустрията, ставайки масови в началото на XX век и колко са стрували те.
Колко струваха първите масови автомобили (ГАЛЕРИЯ):
Най-известната „кола на народа“ в Европа беше, разбира се, е Volkswagen Käfer, известен също като Beetle. Този автомобил се сравнява с Ford T по отношение на броя продадени единици и става абсолютен шампион по отношение на дълголетието на поточната линия.
Първите бройки от модела са представени през 1938 г., но масовото производство започва едва през 1946 г. след края на Втората световна война. Колата има необичайна конструкция. Боксерният двигател е разположен в задния надвес, а 4-степенна ръчна скоростна кутия беше монтирана пред него в същия корпус с диференциала и крайното задвижване. Два вала отиват до задвижващите задни колела.