Някога автомобилът се възприемаше като чудо и благодарение на високата си надеждност можеше да работи десетилетия. Автомобилите се справяха успешно в условия на офроуд, работеха като таксита и изминаваха стотици хиляди километри, без да се развалят. Всичко това техните собственици получаваха на определена цена. Нека видим кои са първите автомобили, променили индустрията, ставайки масови в началото на XX век и колко са стрували те.
Колко струваха първите масови автомобили (ГАЛЕРИЯ):
Първият опит за създаване на истински „народен автомобил” в Германия е направен от американци. General Motors използва марката Opel, да разработи компактния Kadett, предназначен за граждани със средни доходи. Автомобилът има монококова каросерия, електрически фарове и независимо предно окачване.
За разлика от Citroën Traction Avant, Opel Kadett е със задвижване на задните колела. Автомобилът получава с 4-цилиндров бензинов двигател с мощност 23 к.с. и непрекъснат заден мост на надлъжни пружини.