IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Volkswagen съкращава производството на електромобили заради ниски продажби

Търсенето на моделите ID.4 и ID.7 се оказва по-слабо от очакваното, признават от компанията

Volkswagen е принуден да съкрати сериозно производството на електрическите си модели ID.4 и ID.7, съобщава вестник Nordwest Zeitung, като се позова на говорител на компанията.


Volkswagen


Според информацията, търсенето на електрически автомобили, които се сглобяват в завода в Емден (Германия) е започнало да изостава от предлагането и това е накарало ръководството на германския автомобилен производител временно да спре тяхното производство. Паузата ще продължи най-малко 2 седмици.

„Търсенето на електрически превозни средства, които се сглобяват в Емден, е почти 30% по-ниско от първоначално планираните производствени данни”, коментира говорителят на компанията Манфред Вулф, цитиран от германското издание.

Въпреки факта, че електрическите автомобили постепенно губят популярност, Volkswagen все още не възнамерява да се откаже от плановете си за пускане на нови „зелени“ автомобили. Компанията възнамерява до 2026 г. да представи на пазара 10 нови електрически превозни средства, включително субкомпактния ID.2all, базиран на опростената платформа MEB Entry. Той ще струва под 25 000 евро, което го прави един от най-достъпните в сегмента.

Освен това от 2024 г. Volkswagen ще намали драстично гамата от автомобили, продавани в Норвегия - всички модели с двигатели с вътрешно горене, включително хибридите, ще бъдат премахнати от нея. На местния пазар Volkswagen продава електрическите ID.4 и ID.4, ID.5, e-Crafter и минивана ID.Buzz, който вече е разпродаден за година напред.


0 от 500
  • #12
    13 rate up comment 10 rate down comment
    Абе каскет ( преди 1 година )
    За каква функционална неграмотност говориш? При растящ пазар, да говориш че продажбите на електромобили падат си е чиста неграмотност, а не само функционална. Я дай доказателства за тези падащи продажби на електромобили и връщане към ДВГ? Не можеш нали? Можеш само да повтаряш мантри на гурута които ти спускат опорните точки, но без цифри и факти..
  • #11
    8 rate up comment 5 rate down comment
    Попе ( преди 1 година )
    Трудно някой можеше да предвиди във forecast-а, че те след толкова много ще свалят цените и толкова бързо ще вдигнат производството за да залеят пазара. И те не вярваха че 50% ръст ще е възможен в по-големи мащаби производство, защото няма чак толкова пазар за автомобили на цена 50-60 000 евро, но сега цените паднаха до 40 000 и ситуацията се промени.
  • #10
    12 rate up comment 8 rate down comment
    Мхм ( преди 1 година )
    Пак ли връщат канцерогенните дизелови печки.Форд Пума отдавна има етанолов хибрид.ФВ е излишна фирма.
  • #9
    9 rate up comment 7 rate down comment
    Швабен зи каскен ( преди 1 година )
    Тая новина е риалити чек за Тесльо. Разбира се, Тесльо няма да си направи логичните изводи от нея, но затова пък набеди говорителя на ВАГ за "сектант на toyota." А после ще обвини несъгласните във "функционална неграмотност."
  • #8
    13 rate up comment 3 rate down comment
    До Алекс ( преди 1 година )
    Можеш само да им погледнеш стратегиите. При Тесла не падат продажбите, а са недоволни, че им пада ръста на продажбите от 50% годишно и вместо да намалят производството, намалиха цените за да вдигнат продажбите. Когато и тази опция спира да дава резултати, започнаха да правят реклами. Нещо за което досега не са дали и един долар. Пределно ясно беше, че ако Тесла беше безспорен пазарен лидер и преди, сега след като свали цените, ще вземе и допълнителен пазарен дял от останалите производители.
  • #7
    14 rate up comment 9 rate down comment
    Алекс ( преди 1 година )
    Трудно е да се състезаваш с ТЕСЛА.Когато Мъск започна да произвежда електрички от Фолксваген ехидно се подсмихваха.Сега от ТЕСЛА доволно се усмихват,когато видят статистиката на продажбите.Важно е кой ще се смее последен.
  • #6
    16 rate up comment 2 rate down comment
    анонимен ( преди 1 година )
    Тойота е слаба работа. Друго си е един Москвич 412. Ей това е истинска мъжка кола. Оня ден гледах един тест за здравина на биели. Москвичовите биели се оказаха най здрави от всички! Включително и тези на дизели и мощни автомобили като БМВ М5.
  • #5
    8 rate up comment 16 rate down comment
    До 3 ( преди 1 година )
    Не го ли виждаш, че е облъчен сектант на toyota и им повтаря опорните точки от преди няколко години. А после от toyota ще се чудят как да убедят тези същите да си купят електрическите им модели. Ще се получи същото като с батериите, когато се опитаха да произвеждат свой електромобил. Никой производител на батерии не пожела да им продаде дори 10 000 броя на каквато и да е цена за първият им модел, защото с години водят медийна кампания колко вредят на природата производителите на батерии.
  • #4
    22 rate up comment 3 rate down comment
    ФауВе ( преди 1 година )
    Май доста хора ги оплюха заради скапания инфотейнмънт и други тъпотии като сензорни бутони по екрана и ел стъклата, за климатика да не говорим, а софтуера пълна скръб. Отделно проблеми с ел.частта и батерията, потърсете клипчета има бол разочаровани
  • #3
    13 rate up comment 14 rate down comment
    До 2 ( преди 1 година )
    За това ли всяка година навсякъде растат продажбите на електромобили включително и тази? Я кажи колко са обявите за ЕЛ да се посмеем или просто си лъжеш и пишеш празни приказки без изобщо да си проверил или прочел нещо конкретно