IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Volkswagen съкращава производството на електромобили заради ниски продажби

Търсенето на моделите ID.4 и ID.7 се оказва по-слабо от очакваното, признават от компанията

Volkswagen е принуден да съкрати сериозно производството на електрическите си модели ID.4 и ID.7, съобщава вестник Nordwest Zeitung, като се позова на говорител на компанията.


Volkswagen


Според информацията, търсенето на електрически автомобили, които се сглобяват в завода в Емден (Германия) е започнало да изостава от предлагането и това е накарало ръководството на германския автомобилен производител временно да спре тяхното производство. Паузата ще продължи най-малко 2 седмици.

„Търсенето на електрически превозни средства, които се сглобяват в Емден, е почти 30% по-ниско от първоначално планираните производствени данни”, коментира говорителят на компанията Манфред Вулф, цитиран от германското издание.

Въпреки факта, че електрическите автомобили постепенно губят популярност, Volkswagen все още не възнамерява да се откаже от плановете си за пускане на нови „зелени“ автомобили. Компанията възнамерява до 2026 г. да представи на пазара 10 нови електрически превозни средства, включително субкомпактния ID.2all, базиран на опростената платформа MEB Entry. Той ще струва под 25 000 евро, което го прави един от най-достъпните в сегмента.

Освен това от 2024 г. Volkswagen ще намали драстично гамата от автомобили, продавани в Норвегия - всички модели с двигатели с вътрешно горене, включително хибридите, ще бъдат премахнати от нея. На местния пазар Volkswagen продава електрическите ID.4 и ID.4, ID.5, e-Crafter и минивана ID.Buzz, който вече е разпродаден за година напред.


0 от 500
  • #22
    13 rate up comment 2 rate down comment
    анонимен ( преди 1 година )
    Не е проблема в ел. Автомобили по принцип, а това че vw ги продава на завишена цена
  • #21
    12 rate up comment 3 rate down comment
    Ох, Докторе ( преди 1 година )
    Аз изобщо не знам кой нормален човек ще купи тези каруца за по 140 000 лева.
  • #20
    8 rate up comment 4 rate down comment
    Ох, Докторе ( преди 1 година )
    А според мене, такива гомна трябва да бъде незаконно да се произвеждат.Трябва да се забранява със закон.
  • #19
    6 rate up comment 6 rate down comment
    Швабен зи каскен ( преди 1 година )
    До 18: Така е, на Илонката му е ясно че ако продажбите им тръгнат надолу, цялата пирамида ще рухне. Затова ще прави всичко по силите си да помпа продажбите. Ако стигне да продава на загуба, ще надуе гайдата за още субсидии. Да видим докога ще удържи..
  • #18
    6 rate up comment 3 rate down comment
    анонимен ( преди 1 година )
    Миган Итех половината ги връщат понеже им скърцат вратите, освен това ако нямаш рулетка това е кола 4 метра, колкото моята Киа за 30 бона която го бие по всичко!
  • #17
    9 rate up comment 6 rate down comment
    Майлорд ( преди 1 година )
    При положение че имаш Меган Е Тек електрик за 70 бона с пробег на теслЪ кой е луд да купи Фау Ве еле па недоразумението Скода за 130к сребърника
  • #16
    10 rate up comment 1 rate down comment
    Гост ( преди 1 година )
    До 15.Шваба,всъщност продажбите на Тесла в началото на годината бяха тръгнали надолу.Затова свалиха цените,за да се включат в субсидиите.Засега успяват,да видим докога.
  • #15
    4 rate up comment 7 rate down comment
    Абе каскет ( преди 1 година )
    Това ти ли го писа? Склерозата те гони и вече си забравил какво си писал или ще кажеш че някой друг го е писал от твое име?"Тая новина е риалити чек за Тесльо. Разбира се, Тесльо няма да си направи логичните изводи от нея, но затова пък набеди говорителя на ВАГ за "сектант на toyota." А после ще обвини несъгласните във "функционална неграмотност."Виж как знаеш че си функционално неграмотен и не си разбрал това :Въпреки факта, че електрическите автомобили постепенно ГУБЯТ ПОПУЛЯРНОСТ, V ...
  • #14
    14 rate up comment 2 rate down comment
    анонимен ( преди 1 година )
    Няма как да се продават добре, като по повечето показатели изостават от Тесла, включително и цена. А на всичкото отгоре и темпът им на развитие е муден. Направиха фейслифт на ID.3, в който нямаше никакви важни промени. Дори не успяха да произведат нов волан без сензорни бутони - въпреки че 1 година по-рано обявиха, че се отказват от тях за в бъдеще. ID.4 имаше едно предимство - по-мекото окачване, но Тесла оправи окачването на Model Y - без да чака фейслифт!
  • #13
    10 rate up comment 8 rate down comment
    Швабен зи каскен ( преди 1 година )
    Хех, Тесльо, къде видя да пиша че продажбите на електромобили падали? Цяла пост си изписал базиран на собствените си измищльотини. Това ли ти е "функционалната грамотност"? Мисли преди да пишеш, така само спамиш. Няма да си губя времето да отговарям на глупости.