IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Най-надеждните автомобили на старо според ADAC

Германският автомобилен клуб избра и най-проблемните машини на възраст над 10 години

Всяка година германският автомобилен клуб публикува своя рейтинг за надеждност на превозните средства, съставен на базата на докладите за повредите, получени от тях през последната година. В случая се изследвани 3,8 млн автомобила, чието собственици са закъсали на пътя и е трябвало да използват помощта на специалистите от ADAC.

На основата на това изследване експертите са съставили класация за най-проблемните и най-надеждните машини. В него влизат автомобили на възраст на 10 години, които са произведени в тираж над 10 000 единици. След това всички модели да разделени по класове, като във всеки от тях е посочен и победителя.


Най-надеждните и най-проблемните автомобили според ADAC (ГАЛЕРИЯ):

0 от 500
  • #10
    3 rate up comment 4 rate down comment
    анонимен ( преди 2 години )
    дълговечни, но някакви генерални изводи за автомобилната индустрия от личен опит и разкази на познати, ми се струват смешни.
  • #9
    4 rate up comment 9 rate down comment
    анонимен ( преди 2 години )
    Е като са толкова задрави колите от 80 и 90-те къде отидоха? Аман от глупости, коя кола от 80-те се движи масово по пътищата? Признавам за здрави, които още се мяркат Ауди Б4 и Пасат-а до към 92-3та. Някои да е виждал скоро Темпра, Омега, Пунто, Ксантия, Вектра и тн. Имах Х3 2006г. на 260 000 км, фирмено, за колегата с Аудито, с компресия 26. Нека проблеми с ел. модули, турбо и дюзи не приписваме машинално на производителя на самия автомобил. Със сигурност новите не ги правят
  • #8
    18 rate up comment 6 rate down comment
    Car guy ( преди 2 години )
    В този ред на мисли, не коментирам при колко производители автомобилите трудно си изкарват и гаранцията. А агрегати като ДВГ или скоростна кутия са като консуматив. Както колегата по долу е писал, здравото беше до края на 90-те. След това разчиташ на късмет.
  • #7
    23 rate up comment 8 rate down comment
    Car guy ( преди 2 години )
    Не че ти дължа обяснение, но през ръцете ми са минали достатъчно нови и употребявани коли от всякакви марки, за да си застана зад думите. В твоя случай имал си късмет, браво. Не при всички е така обаче. Новите машини ги правят, колкото да си изкарат гаранцията. Никой производител не го интересува дали някой в България ще кара кола над 150К километра и над 5г. и какво е мнението му по въпроса.
  • #6
    34 rate up comment 8 rate down comment
    До 3 ( преди 2 години )
    Купи си нова кола и тогава пиши кое е здраво и кое не. Както писах, за 6г. и 115000 изминати километра 0 повреди, дори крушка не ми е изгоряла. Тука се внасят някакви стари коли, повечето фирмени, а служебна кола и чужда жена, кокали нямат. Караш, без да ти пука, дупки, топла-студена, газ до ламарината. Вземи си нов автомобил и съм сигурен че 10г. проблеми няма да имаш. Не може да си купил служебна кола на 500К км. нов внос с превъртян километраж и да кажеш ууу тая кола е кофа с проблеми.
  • #5
    4 rate up comment 6 rate down comment
    VAYK ( преди 2 години )
    Има ама са с батерии:))))
  • #4
    16 rate up comment 18 rate down comment
    анонимен ( преди 2 години )
    Здрава кола може да е нещо немско или японско над 25 години. Най хубавите модели са между 1980 и 1990. ако си намерите изгодно запазена такава кола без ръжда си е добра сделка. Частите им са евтини, ремонтират се лесно и с един основен ремонт двигател окачване и ходова част, смяна на консумативи и цялостно почистване и освежаване имате кола която ще изкара без проблем още 25 години и ще надживее много от новите коли които се продават днес.
  • #3
    37 rate up comment 3 rate down comment
    Car guy ( преди 2 години )
    Чисто и просто не вярвам за Аудитата. Обожавам БМВ, но да го видя начело в класация за надеждност ми се струва абсурдно. За Мерцовете също. Истината е, че здрави, безпроблемни и надеждни коли почти не останаха. И да, дори сред японците. Чат пат при някои модели има проблясъци, но генерално да робуваш на марки в това отношение няма смисъл
  • #2
    12 rate up comment 9 rate down comment
    анонимен ( преди 2 години )
    Моето Ауди не е в класацията, но Този месец навъши 6г. и дори крушка не ми е изгоряла до сега.
  • #1
    27 rate up comment 4 rate down comment
    анонимен ( преди 2 години )
    Ауди А4 и Ауди А6 са водещи в сегмент D и E.Това реално ли е ?Не се заяждам просто питам какво мислите.