IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Rimac Nevera унижи Ferrari SF90 Stradale и постави рекорд

Хърватската хиперкола на ток измина 1/4-миля за 8,62 секунди (ВИДЕО)

Ferrari SF90 Stradale е абсурдно бърза кола, която може да се справи с всеки съперник от нейния клас, но не и с представенатаа вчера Rimac Nevera. Това става ясно от видео, публикувано от Carwow, чието екип беше поканен на летище в Хърватия за състезание по ускорение между двата автомобила.


Rimac vs Ferrari


Британците докараха SF90, който се задвижва от 4,0-литров туин-турбо V8 двигател и три електромотора със съвкупна мощност 986 к.с. Официално обявеното от Ferrari ускорение от 0 до 100 км/ч отнема 2,5 секунди, но на независими тестове автомобилът успя да постигне 2,1 секунди. А времето за изминаване на 1/4-миля е 9,62 секунди.

Най-доброто постижение на SF90 в състезанието в Хърватия беше записано във втория манш - 9,60 секунди. Това е доста впечатляващо, като се има предвид, че Bugatti Chiron Sport успя да го направи за 9,4 секунди през 2018 години.

Най-доброто време за деня - 8,62 секунди, беше на Nevera, която буквално унижи своя съперник във всички стартове. Според собственика на хърватската компания Мате Римац, досега той и екипът му са постигали 8,7 секунди, така че това е най-доброто постижение в историята (неофициално).



Задвижването на Nevera става с 4 електромотора - по един на всяка ос, като съвкупната им мощност е 1914 к.с. Ускорението от 0 до 100 км/ч отнема 1,85 секунди, а до 300 км/ч - 9,3 секунди. Батерията с капацитет 120 кВт/ч осигурява пробег от 547 км.

Снимка и видео: Carwow

0 от 500
  • #21
    3 rate up comment 2 rate down comment
    Гост ( преди 2 години )
    #37, ко речи? Реактивен двигател е всяка бутилка с въздух под налягане викаш, а? Та какво казваш за турбореактивните двигатели в самолетите, на ток ли са или Тесла ги прави? Колко мъка има по света, не е истина - няма вече неоакан сайт от електрофилни заболели лъжци!
  • #20
    1 rate up comment 0 rate down comment
    Гост ( преди 2 години )
    Намирисва ти викаш - ами подуши се, май е от теб. Ти освен нелепи лозунги, друго не можеш да изходиш тук. IP адеси имало - много си зле, *** залюхан! Анонимния *** тръгнал да ни обяснява за електрички ДВГ - хахаха
  • #19
    3 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 2 години )
    относно фотонните двигатели прави впечатление че когато един приател кара с над 200 и включи дългите за да вижда на повече от 600 м на авномобила рязко спада скоростта може би причината е в светлинния поток
  • #18
    17 rate up comment 3 rate down comment
    анонимен ( преди 2 години )
    Лесно е да правиш мощност от ток. От 200 години хората го правят. Друго е да правиш мощност от ДВГ, с хиляди части вътре. Не принизявам Мате и прекрасната му компания, но това Ферари за 2 пъти по-малко коне се представи впечатляващо.
  • #17
    1 rate up comment 5 rate down comment
    Гост ( преди 2 години )
    С колкото и ника да пишеш, само показваш мозъчната си импотентност. Ама и парния двигател бил ДВГ - нищо, че се води с външно горене, ама нямало това, нямало инова, ама Тесла ползвал реактивни двигатели, защото у фейса Мъск го казал, ама електричките спирали на писта с двигателите - страшни простотии от страшно увреден мозък. Пък йонните двигатели термоядрения синтез са толкова далеч от малкото ти мозъче, че идея си нямаш!
  • #16
    4 rate up comment 16 rate down comment
    Абе ей ( преди 2 години )
    Най-мощното Ферари за всички времена е 2 пъти по-слабо от 3-та електрическа кола на една гаражна фирма? Това ли е върха на ДВГ? А Римац казва, че колата е настроена на 95 процента! Може да я отключат с ъпдейт и да даде над 2 хиляди коня! Какво ще стане с Ферари, като и електрическия Хамър го изпревари?
  • #15
    4 rate up comment 8 rate down comment
    Абе ей ( преди 2 години )
    А като е толкова лесно, Ферари защо не направи мотора 2 хиляди коня?
  • #14
    5 rate up comment 7 rate down comment
    Абе ей ( преди 2 години )
    Смешкиииии, какво ще коментирате, като тази кола изпревари кончето и на Ринга? Не можела да завива! И кой ви каза, че не може да завива? Влезте да видите на лосовите тестове, кои коли се справят добре и кои не? И какво като е по-тежка, колата спира и с моторите, а не само със спирачките! А след завоя, какво правим, кой дръпва първи пак?
  • #13
    1 rate up comment 2 rate down comment
    RD ( преди 2 години )
    Иначе по тази логика и парният двигател е ДВГ, защото горенето става в парния котел!
  • #12
    9 rate up comment 2 rate down comment
    RD ( преди 2 години )
    Ех, ако в България имаше поне едно нещо на висотата на Ферара, поне едно! А то само злоба и умнотия е останала...