IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec

Rimac Nevera унижи Ferrari SF90 Stradale и постави рекорд

Хърватската хиперкола на ток измина 1/4-миля за 8,62 секунди (ВИДЕО)

Ferrari SF90 Stradale е абсурдно бърза кола, която може да се справи с всеки съперник от нейния клас, но не и с представенатаа вчера Rimac Nevera. Това става ясно от видео, публикувано от Carwow, чието екип беше поканен на летище в Хърватия за състезание по ускорение между двата автомобила.


Rimac vs Ferrari


Британците докараха SF90, който се задвижва от 4,0-литров туин-турбо V8 двигател и три електромотора със съвкупна мощност 986 к.с. Официално обявеното от Ferrari ускорение от 0 до 100 км/ч отнема 2,5 секунди, но на независими тестове автомобилът успя да постигне 2,1 секунди. А времето за изминаване на 1/4-миля е 9,62 секунди.

Най-доброто постижение на SF90 в състезанието в Хърватия беше записано във втория манш - 9,60 секунди. Това е доста впечатляващо, като се има предвид, че Bugatti Chiron Sport успя да го направи за 9,4 секунди през 2018 години.

Най-доброто време за деня - 8,62 секунди, беше на Nevera, която буквално унижи своя съперник във всички стартове. Според собственика на хърватската компания Мате Римац, досега той и екипът му са постигали 8,7 секунди, така че това е най-доброто постижение в историята (неофициално).



Задвижването на Nevera става с 4 електромотора - по един на всяка ос, като съвкупната им мощност е 1914 к.с. Ускорението от 0 до 100 км/ч отнема 1,85 секунди, а до 300 км/ч - 9,3 секунди. Батерията с капацитет 120 кВт/ч осигурява пробег от 547 км.

Снимка и видео: Carwow

0 от 500
  • #76
    0 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 1 ден )
    Баш па унижи ...
  • #75
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Ганчовец ( преди 2 дни )
    Rimac няма да продадат много Невери в Испания. Името означава хладилник там
  • #74
    0 rate up comment 0 rate down comment
    #до 71 ( преди 1 седмица )
    Разликата с Лексус е, че при тях батерията е никелово-металхибридна и най-важното - диапазонът на зареждане-разреждане е много много по-малък, отколкото при която и да е ел. кола. Това пести изключително много от живота
  • #73
    5 rate up comment 3 rate down comment
    Гост ( преди 1 седмица )
    Тези ги разправяй на друг, пълно е с дефектирали батерии още на 50-100 км. Хорта са ти написали, че литиево-йонните батерии карат максумум 1000 цикъла, ти пак лъжеш и фантазираш. А къде са ти стойностите при ускорение, аз на празни приказки не вярвам. Ти даже идея си нямаш кои са нормални стойности на ЕМП, ама ни убеждаваш в глупости. Те за това в трафопостове и до електроповоди забраняват да се минава, защото ЕМП-то им е много полезно и в ниски стойности, нали?
  • #72
    0 rate up comment 2 rate down comment
    До 70 ( преди 1 седмица )
    А Кона даде стойности, по-ниски от нагревателя на седалката на дизеловата кола!
  • #71
    0 rate up comment 2 rate down comment
    До 70 ( преди 1 седмица )
    Само хиляда цикъла ли? А как Лексус дават 1 млн. километра гаранция на батерията? Когато батерията се държи в параметри (охлаждането) циклите могат да бъдат много повече от хиляда! В Германия е пълно с Лийф по над 200 хиляди километра с оригинална батерия! Те вече са минали тези хиляда цикли но още вървят, като си имаш предвид, че охлаждането им е въздушно и при зареждане на бързи зарядни, батерията загрява! Така, че твоите теории са твои, а не са факти!
  • #70
    2 rate up comment 1 rate down comment
    Гост ( преди 1 седмица )
    Така ли, и какви стойности даде Кона при ускорение? И как така сравняваш 100 KW с 1500 kW като стойности на ЕМП? А всъщност това охлаждане и подгряване на батериите откъде идва, нали пак от батерията, а тя горката си има максимум 1000 цикъла. Но ти нали си електрьоманьонец, как ли ще го знаеш!
  • #69
    3 rate up comment 6 rate down comment
    До 65 ( преди 1 седмица )
    Ами това е, че прегряването е най-големия убиец на батерията. Когато имаш добро охлаждане, увеличаваш живота многократно! Но какво да се обяснява на петролопитек!
  • #68
    1 rate up comment 4 rate down comment
    До 67 ( преди 1 седмица )
    Сериозно? А теста с електромагнитното поле, което замерваха в България на Кона, гледа ли го?
  • #67
    9 rate up comment 1 rate down comment
    Гост ( преди 1 седмица )
    То проблема е, че веднъж светът е сърбал попарата на електричките, половин век преди появата на ДВГ. Обаче освен батерията, другия голям проблем е силното ЕМП на 1,5 MW електромотор на една педя от хората в колата. Това поле се равнявава на такова създавано от горе-долу 5 000 хладилника или 2000 перални. Напълно безвредно според електрофилчетата, както са били безвредни оловото и цигарите според лобистите им едно време.