Акумулиращата горивна система с високо налягане, или Common Rail, се наложи в последните две десетилетия най-вече от екологични съображения. Първоначално сложното й устройство будеше скептицизъм. Но с течение на времето много от тези двигатели се доказаха като достатъчно надеждни. В тази класация от две части ви представяме десет от тях, произвеждани основно между 2000 и 2010 година, които се ползват с най-добра репутация за издръжливост.
Първата част на класацията можете да видите тук. Ако смятате, че има какво да се добави към този Топ 10, споделете ни в коментарите.
10-те най-надеждни Common Rail дизела - II част (ГАЛЕРИЯ):
4. Honda 2.2 i-CTDi
Даже използването на алуминиев блок - обикновено предупредителен сигнал за по-ниска издръжливост - тук не се отразява на живота на двигателя. Ангренажната верига спокойно издържа до 300 000 километра. Освен това, разлика от почти всички други японски дизелови агрегати, разчитащи на горивни системи от Denso, тук е използвана Bosch - с по-издръжливи дюзи и по-евтина за ремонт и подмяна, ако се наложи. Мнозина смятат този двигател за най-добрия дизел, създаван някога от японци.
Даже използването на алуминиев блок - обикновено предупредителен сигнал за по-ниска издръжливост - тук не се отразява на живота на двигателя. Ангренажната верига спокойно издържа до 300 000 километра. Освен това, разлика от почти всички други японски дизелови агрегати, разчитащи на горивни системи от Denso, тук е използвана Bosch - с по-издръжливи дюзи и по-евтина за ремонт и подмяна, ако се наложи. Мнозина смятат този двигател за най-добрия дизел, създаван някога от японци.