IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

10-те най-надеждни дизелови мотори с Common Rail - II част

Тук попадат японци, шведи и французи, но на върха все пак е германски мотор

Акумулиращата горивна система с високо налягане, или Common Rail, се наложи в последните две десетилетия най-вече от екологични съображения. Първоначално сложното й устройство будеше скептицизъм. Но с течение на времето много от тези двигатели се доказаха като достатъчно надеждни. В тази класация от две части ви представяме десет от тях, произвеждани основно между 2000 и 2010 година, които се ползват с най-добра репутация за издръжливост.

Първата част на класацията можете да видите тук. Ако смятате, че има какво да се добави към този Топ 10, споделете ни в коментарите.
   
   
10-те най-надеждни Common Rail дизела - II част (ГАЛЕРИЯ):

0 от 500
  • #38
    2 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 1 месец )
    Peugeot 2.0 hdi ли точно?! Имах такъв на едно 307 sw. По *** двигател никога не е правен! Една перка на двг-то, с две степени. Втора степен се регулира от един варезистор, който в оригинал работи до 45градуса. При по-висока температура не отваря и втора степен йок! ДВГ прегрява и хвърля гарнитура на секундата. Това е най простия двигател който хвърля гарнитура още при първото прегряване!!!
  • #37
    1 rate up comment 0 rate down comment
    колкдо да сса надежд ( преди 1 месец )
    докато несе счупи скъпата периферия около тях.
  • #36
    3 rate up comment 2 rate down comment
    Име ( преди 1 месец )
    34 е типичният ***, който хем не разбира нищо, хем си напълнил главата с тъпотии от кварталните "състезатели".
  • #35
    8 rate up comment 2 rate down comment
    анонимен ( преди 5 месеца )
    Знаете ли защо BMW и Mercedes не произвеждат никакви лодки?Защото няма как да ги бутат във водата...
  • #34
    9 rate up comment 22 rate down comment
    анонимен ( преди 1 година )
    Хубав и дизел с анесъвместими понятия в едно изречение.Смърдящ,кадящщ,тракаш,вибриращ и със скъпи ремонти са точните определения.
  • #33
    11 rate up comment 6 rate down comment
    Stanetzz ( преди 2 години )
    Имам Пежо 406 2.0HDI, на 340к км е, от които аз съм навъртял 220к. Безпроблемен двигател, по не го съм сменял само ремъци и демпферна шайба. Толкова здраво и безпроблемно, че не ми даде сърце да го продам, и си го пазя за резервна кола.
  • #32
    3 rate up comment 5 rate down comment
    Mitco ( преди 2 години )
    Vilvo v 4o..imam oy 20 godini..goliam 4uk e...nikoga ne me osravil...no ako samo moje6e da govori kolicata...
  • #31
    7 rate up comment 5 rate down comment
    анонимен ( преди 2 години )
    направете коментар за пасат
  • #30
    3 rate up comment 3 rate down comment
    Volvo for life ( преди 2 години )
    Забравили са да уточнят, че D5 на Волво го има и на S60.
  • #29
    14 rate up comment 47 rate down comment
    бля-бля ( преди 2 години )
    Да напишеш статия за това, коя 10 - 20 годишна кола е с по-надежден двигател, е пълен идиотизъм. При толкова стари коли всякаква надежност отдавана принадлежи на миналото. Никой не знае такава стара кола как и колко е карана и поддържана! Подобна класация може да е валидна само за чисто нови коли, а не за 20 годишни самоходни вторични суровини.