IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Новият стандарт Еuro 7 ще убие нехибридните автомобили

Производители са притеснени, че краят на колите само с ДВГ е много близо

Следващото намаляване на стандартите за вредни емисии, отделяни от автомобилите в ЕС, ще направи нерентабилно производството на превози средства, които не са оборудвани с хибриден или електрически двигател. Това е мнението на водещите производители по повод намеренията за въвеждане на стандарт Евро 7 през 2025 година.


електромобили


Европейската комисия ще предложи промени в законодателство през четвъртото тримесечие на следващата година въз основа на анализ, който трябва да бъде завършен още през първата половина. Предложените нови граници на азотни оксиди (NOx) са 30 милиграма на километър, което е повече от два по пъти по малко от сегашните 80 милиграма при стандарта Еuro 6d.

Предвижда се и промяна в измерването, което сега се извършва с тест Real Driving Emissions test (RDE), тъй като той допуска известни отклонения от нормата. Според старши инженер във Volkswagen, ако предложенията за въвеждане на Euro 7 от Консултативната група на ЕС за стандартите за емисии на превозните средства влязат в сила, това ще доведе до край на автомобилите, оборудвани само с двигател с вътрешно горене.

"Ако условията на теста бъдат променени, за да включват шофиране по наклон нагоре с теглене на ремарке, това ще бъде краят на автомобилите с двигателя с вътрешно горене. Дори 48-волтовата мека хибридна система не може да се справи с подобни изисквания във всяка ситуация", коментира инженерът, който пожела да остане анонимен.

Той допълни, че при подобни изисквания Volkswagen няма да може да си позволи да продава модел като Polo за 15 000 евро. Също така, освен, че разходите за разработка на пречистващи системи ще скочат значително, това означава и край на забавата от шофирането. Също така големите компании ще трябва да инвестират огромни суми и в електрифицирани коли с нулеви вредни емисии.

0 от 500
  • #26
    18 rate up comment 2 rate down comment
    Radostin ( преди 3 години )
    Защо трябва всички автомобили да се електрически един автомобил на пропан бутан метан или водород не отделя абсолютно никакви вредни емисии или политиката е друга Просто се вземат от хората пари да си купят нови автомобили а не за екологията
  • #25
    8 rate up comment 3 rate down comment
    анонимен ( преди 3 години )
    никой не си купува автомобил с 200 + к.с. за да управлява в градска джунгла това са автомобили за уикенда или които са ежедневно движение между градовете и разхода е около 7 при здраво настъпване иначе безспорно втори електроавтомобил е незаменим за градско придвижване стига да имаш гараж и зарядна станция в дома си
  • #24
    18 rate up comment 7 rate down comment
    До 23 ( преди 3 години )
    ***, дизел и бензин ще има още поне 20 години, обаче след 1-2 години ще ти сецнат вътрешното желание, да идваш с кола, да пиеш кафе "на центъра" защото паркирането ще ти е 15 лв. на час, независимо дали си с ДВГ или електричка. Иначе на село, пак ще си паркираш безплатно.
  • #23
    5 rate up comment 6 rate down comment
    анонимен ( преди 3 години )
    те ФВ минават на ел коли някъде към 2023 ,може би ще наберат опит и щете не щете ще минете под тяхно робство
  • #22
    24 rate up comment 7 rate down comment
    Леля Доти ( преди 3 години )
    До #21В Лондон е пълно с дизели, а в централната част щъкат всякакви превозни средства (включително камиони), но задължително с Евро 6. Въздухът е прекрасен.Така че проблемът не е в дизелите, а някъде другаде.
  • #21
    13 rate up comment 6 rate down comment
    Рудолф ( преди 3 години )
    Време е за Дизел отново ново поколение
  • #20
    23 rate up comment 4 rate down comment
    до кон спиратора ( преди 3 години )
    Щом парите са хартийки без стойност, всички са марионетки и плана е готов, защо да чакаме до 25-та за евро 7 и после още 5 за да ги забраним. Защо не от утре направо да гасим тока?
  • #19
    15 rate up comment 12 rate down comment
    младен ( преди 3 години )
    Що ли пък все ваг.ините първи проплакват!
  • #18
    4 rate up comment 22 rate down comment
    TSLA ( преди 3 години )
    Последното изречение беше по-тъпо от *** в кино... Приятели с коли по 180-200 коня като карат харабийската градско, минават 100 км с 50-60 кинта. P85+ с 470 коня също скача разхода при ръчки и дрифт - от 2 на 3 лева :D
  • #17
    30 rate up comment 3 rate down comment
    RD ( преди 3 години )
    Дреме ми на дънките. Ще правим като в Куба навремето. Ще караме стари класики на по 50 години от преди демокрацията и готово. Ще лупаме спирт или олио в резервоарите. Все ще изкараме още колкото ни е писано на колела. Да му мислят новите поколения.