IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec

Volkswagen обясни защо оборотите в новия Golf не падат

При механичните скорости двигателят не променя работата си след махане на крака от газта

Собственици на новото поколение на Volkswagen Golf във версиите с механична скоростна кутия се оплакаха масово, че след като махнат крака си от педала на газта, оборотите на двигателя не намаляват известно. Някои от тях дори заподозряха проблем с мотора, което накара представител на компанията да обясни какво точно се случва.


Volkswagen Golf


Осмото поколение на най-популярния модел на германската марка се предлага с 6-степенна механична трансмисия. Феновете на този тип скоростна кутия отбелязват, че известно време двигателят работи по същия начин и след спирането на подаването на газ, след което оборотите постепенно падат. От изданието Autoweek потърсиха коментар от компанията и се оказа, че това се прави нарочно - заради намаляване на вредните емисии.

Мениджърът по стратегическо планиране на американското подразделение на Volkswagen - Дългас Скорупски, разкри, че по този начин инженерите на компанията се опитват да предотвратят попадането в горивната камера на голямо количество въздух и така да предизвикат образуването на обеднена смес в цилиндрите.

"Отлагайки за кратко време прекъсването на подаването на гориво, успяваме да поддържаме оптимален състав на сместа и по този начин предотвратяваме образуването на азотни оксиди", обясни Скорупски.

Снимка: Volkswagen

0 от 500
  • #23
    0 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 1 месец )
    ...продължение При "старите" автомобили без тази "екстра" шофьорите знаят, че за да се превключи плавно и "мазно" трябва да задържат малко газта. Всеки си познава колата и мотора на коя предавка колко газ тряба, на колко оборта е на тази предавка и т.н. Някой се е сетил да вгради това в компютъра на мотора и той го прави автоматично и то при съвсем точните обороти. Задържа ги за няколко секунди. Ако след това не превключите на друга предавка или не пуснете съединителя, оборотите си падат до ПХ
  • #22
    0 rate up comment 0 rate down comment
    abc ( преди 1 месец )
    Тоя мениджър не знае какво обяснява и защо са го наравили инженерите така. Имам друг автомобил, не е немски даже, но също прави така. Защо е направено така... Защото като се преминава на друга предавка задържа оборотите точно там, където ще са при пускане на съединителя при превключване на възходяща предавка. Оборотите ги задържа само след натискане на съединителя. На включена предавка не го прави, естествено, за да се ползва принудителен празен ход, или както му казват "моторна спирачка".
  • #21
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Шофьор ( преди 1 месец )
    А разхода на гориво какъв ще е?-особено при градско шофиране газ-спирачка.
  • #20
    1 rate up comment 5 rate down comment
    Готин ( преди 1 месец )
    Това означава, че ако карате по магистрала и застигнете някой в изпреварващата лента, отпускането на газта, няма ефект. Колата продължава да върви със същото темпо. Тогава трябва, задължително да натискате спирачка!? И какво правим ако пътя е хлъзгав и натискането на спирачка е опасен вариант?
  • #19
    4 rate up comment 2 rate down comment
    Готин ( преди 1 месец )
    Абсурдна, трагикомедия.
  • #18
    6 rate up comment 2 rate down comment
    анонимен ( преди 1 месец )
    нещата излизат бавно от контрол....
  • #17
    10 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 1 месец )
    Това, което разбрах е, че нов фолксваген работи като стар, повреден автомобил. При швабите това сигурно се води иновация.
  • #16
    23 rate up comment 4 rate down comment
    Боб ( преди 1 месец )
    При недобър контакт на температурен датчик се случва същото. VW са кагуци с много проблеми,скъпи ремонти и цени неотговарящи на слабото качество.
  • #15
    3 rate up comment 5 rate down comment
    Bike ( преди 1 месец )
    Имах subaru на газ което правише така, на кръстовището при махане на *** поддържаше над 3000 оборота. Падаше само но след десетина секунди...
  • #14
    12 rate up comment 3 rate down comment
    Alex ( преди 1 месец )
    Това го има в бензиновите пежа от 2000 година екос стандарт Евро 3. Аз имах 406 при което този ефект го имаше. Отделно при низходящо превключване също автоматично изравняваше оборотите, за да не се получи удар в съединителя. При възходящо също, като се отпусне газта, оборотите не падаха на 800, а задържаше тези на двигателя така, че да са изравнени както и да се отпусне съединителя беше супер мазно.