IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Volkswagen обясни защо оборотите в новия Golf не падат

При механичните скорости двигателят не променя работата си след махане на крака от газта

Собственици на новото поколение на Volkswagen Golf във версиите с механична скоростна кутия се оплакаха масово, че след като махнат крака си от педала на газта, оборотите на двигателя не намаляват известно. Някои от тях дори заподозряха проблем с мотора, което накара представител на компанията да обясни какво точно се случва.


Volkswagen Golf


Осмото поколение на най-популярния модел на германската марка се предлага с 6-степенна механична трансмисия. Феновете на този тип скоростна кутия отбелязват, че известно време двигателят работи по същия начин и след спирането на подаването на газ, след което оборотите постепенно падат. От изданието Autoweek потърсиха коментар от компанията и се оказа, че това се прави нарочно - заради намаляване на вредните емисии.

Мениджърът по стратегическо планиране на американското подразделение на Volkswagen - Дългас Скорупски, разкри, че по този начин инженерите на компанията се опитват да предотвратят попадането в горивната камера на голямо количество въздух и така да предизвикат образуването на обеднена смес в цилиндрите.

"Отлагайки за кратко време прекъсването на подаването на гориво, успяваме да поддържаме оптимален състав на сместа и по този начин предотвратяваме образуването на азотни оксиди", обясни Скорупски.

Снимка: Volkswagen

0 от 500
  • #14
    13 rate up comment 3 rate down comment
    Alex ( преди 3 години )
    Това го има в бензиновите пежа от 2000 година екос стандарт Евро 3. Аз имах 406 при което този ефект го имаше.Отделно при низходящо превключване също автоматично изравняваше оборотите, за да не се получи удар в съединителя.При възходящо също, като се отпусне газта, оборотите не падаха на 800, а задържаше тези на двигателя така, че да са изравнени както и да се отпусне съединителя беше супер мазно.
  • #13
    5 rate up comment 4 rate down comment
    Еко Талибан ( преди 3 години )
    До Драйвъра (Митко)То си има моторна спирачка при едни по-високи обороти, защото тогава прави кът-оф на горивото и затваря рязко дросела. При ниски обороти не могат, защото ако е на свободна и може да угасне. Друг е въпросът, че този кът-оф често е дразнещ дори на по-стари инжекции, които не са drive-by-wire.
  • #12
    14 rate up comment 2 rate down comment
    Драйвъра ( Митко) ( преди 3 години )
    Поредната тъпотия която са сътворили за да избегнат някаква грешка в мотора и да лишат хората от двигателна спирачка
  • #11
    3 rate up comment 30 rate down comment
    Зелен талибан-веган ( преди 3 години )
    Германците отново показват безспорното си технологичното си превъзходство над оризарите.
  • #10
    17 rate up comment 4 rate down comment
    Еко Терорист ( преди 3 години )
    Тъй като не могат да дозират прецизно горивото в преходния процес на затваряне на дросела, са решили да го затварят бавно. По този начин имат по-малко азотни окиси, за сметка на повече СО2, тъй като бавното смъкване на оборотите означава по-висок разход на гориво.
  • #9
    16 rate up comment 5 rate down comment
    gog ( преди 3 години )
    Да си смажат стъпковото моторче. Малко вд40 и са готови.
  • #8
    26 rate up comment 5 rate down comment
    анонимен ( преди 3 години )
    Глупости. Дефектирал е лъжливия софтуер и сега лъжливия PR на ваг замазва положението.
  • #7
    14 rate up comment 9 rate down comment
    apollo11 ( преди 3 години )
    Глупости!!Съвсем за канарчета взеха потребителя!!!Как ще попадне въздуха, като реално затваряме дросела?!?
  • #6
    5 rate up comment 2 rate down comment
    Да ( преди 3 години )
    Имах предвид че е тъпо
  • #5
    15 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 3 години )
    Защото вече всичко се управлява от компютъра, не само при автоматика а винаги.