IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec

Tesla Model S или Porsche Taycan? Най-после истинско сравнение

Качеството и управлението са по-добри при германците, Tesla печели с цена, пространство и багажник

Това са два модела, които дори не се предлагат официално в България. Да не говорим, че при цена на по-евтиния от двата, надхвърляща 135 средни работни заплати у нас, едва ли можем да очакваме да станат масови.
Но въпреки това двубоят между Tesla Model S и Porsche Taycan е един от най-интригуващите в съвременния автомобилен свят, и даже според мнозина може да се окаже решаващият за бъдещето на автомобила.
Журналистите от американското издание Car & Driver са сред първите, получили шанс да сравнят пълноценно двата модела. Ето какво откриват те.



 

 

 

 

 

0 от 500
  • #43
    5 rate up comment 5 rate down comment
    анонимен ( преди 10 месеца )
    Като вътрешно пространство и багажник Поршето е на нивото на Модел 3 и е доста по-тясно от модел Y. Това просто е електрическо спортно купе с 2+2 места и малък багажник с качествени материали и страхотно пътно поведение от премиум производител на цена двойна на Tesla S. Tesla S е семеен седан с 5 нормални места и много място за багаж. Доста по-евтини материали и по-слабо пътно поведение. Цена наполовина на Поршето. Важното беше теста за автономност - вижда се че двете коли там са равни
  • #42
    4 rate up comment 4 rate down comment
    анонимен ( преди 10 месеца )
    Тогава, щом си психично стабилен, купи си Нисан Лийф, той струва една трета от теслата
  • #41
    6 rate up comment 5 rate down comment
    GZ ( преди 10 месеца )
    Уау, много яко, я да си помисля като си купувам кола кое ще ми е по-важно, да кача повече хора и повече багаж и да ги закарам по-далеч, или да повторя едно и също ускорение 15 пъти поред? Ако бях психично нестабилен, поршето щеше да ми пасне идеално. Колкото и да се напъват, спортните автомобили не тежат 2300 кг и физиката ще си вземе своето в един момент, ако тръгнеш да го караш това порше като спортна кола и ще се радваш от София до Пазарджик, айде чао.
  • #40
    2 rate up comment 0 rate down comment
    1 ( преди 10 месеца )
    до 39 Добра пародия.
  • #39
    3 rate up comment 6 rate down comment
    Глупака Ханс ( преди 10 месеца )
    Ко? По-малък пробег 21 км са си 21 км двойно по-малък багажник, на задната седалка има място за двама човека, не за трима както е нормално, показателите му съвсем скромно по 0,1 сек по-добри от Тесла а цената двойна? Това Курше е мега зле, кой си купува електромобил с 308 км пробег? Това Курше *** е колата минус, сглобката била по-добра, абе я бягайте ше ви дам за сглобка и обезшумяване пари за една къща, на това Курше девизът му трябва да е - "Може да си грозен, но за сметка на това си ***"
  • #38
    3 rate up comment 3 rate down comment
    1 ( преди 10 месеца )
    до 34 "който няма претенции да е спортен". Явно не си им гледал хвалбите навсякъде :) Хубавото е, че след такива тестове вече наистина е ясно, че не може да имат претенции за "спортен", както впрочем и всичките им други модели досега. И 100 хил долара не е "достъпна цена", както не е и 60-80 хил за наточените версии на новите им модели. Порше правят ЛУКСОЗНИ спортни автомобили и това го могат, и то много добре.
  • #37
    4 rate up comment 0 rate down comment
    Паткан ( преди 10 месеца )
    Като изключим безумното име и безумната цена, патканът е малко по-хубав. Нито една от двете не ми харесва реално.
  • #36
    4 rate up comment 7 rate down comment
    Тесла ( преди 10 месеца )
    С две думи Теслата - Не става,!!!
  • #35
    1 rate up comment 0 rate down comment
    До 33 ( преди 10 месеца )
    Кога Порше са правили коли за ***, бе ? Ти една теза не изказа, само празни приказки!
  • #34
    5 rate up comment 2 rate down comment
    анонимен ( преди 10 месеца )