IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec

Tesla Model S или Porsche Taycan? Най-после истинско сравнение

Качеството и управлението са по-добри при германците, Tesla печели с цена, пространство и багажник

Това са два модела, които дори не се предлагат официално в България. Да не говорим, че при цена на по-евтиния от двата, надхвърляща 135 средни работни заплати у нас, едва ли можем да очакваме да станат масови.
Но въпреки това двубоят между Tesla Model S и Porsche Taycan е един от най-интригуващите в съвременния автомобилен свят, и даже според мнозина може да се окаже решаващият за бъдещето на автомобила.
Журналистите от американското издание Car & Driver са сред първите, получили шанс да сравнят пълноценно двата модела. Ето какво откриват те.



 

 

 

 

 

0 от 500
  • #69
    12 rate up comment 7 rate down comment
    Рамбо ( преди 1 месец )
    До преди 2 месеца имах Tesla model s p85d. Хубава кола за градско каране- не плащаш нищо за паркиране, шофира се лесно, безшумна е, пребива всеки псевдогъзар с Г-класа/Е-класа/5 серия на светофарите. Единственият недостатък беше сглобката, братче нЕма толкова зле сглобен автомобил за 200 хиляди. Като изтече гаранцията всеки ден бях на тръни дали пак няма да заяде някоя дръжка или врата. Сега е време за единственият логичен ъгрейд, а именно тайкан.
  • #68
    5 rate up comment 0 rate down comment
    Дървар ( преди 1 месец )
    Пън = 211 точки Стол за масажи = 199 точки
  • #67
    3 rate up comment 7 rate down comment
    анонимен ( преди 1 месец )
    Тесла модел 2012 - 211 точки. Порше модел 2019 - 199 точки хе-хе...
  • #66
    2 rate up comment 5 rate down comment
    анонимен ( преди 1 месец )
    Тесла - 211 точки. Порше - 199 точки. Кой разбрал, разбрал... Кой прочел, прочел...
  • #65
    6 rate up comment 3 rate down comment
    1 ( преди 1 месец )
    до 63/64 "Печели" само в съзнанието на някой който не може да чете. Реално този тест дава напълно ясна представа, че докато Поршето е луксозен спортен автомобил, Теслата е ширпотреба семейна електричка (един вид електрически Пасат). Нямат никаква база за сравнение и силата им е на различни места.
  • #64
    5 rate up comment 9 rate down comment
    анонимен ( преди 1 месец )
    Стар модел Тесла - 211 точки в теста. Нов модел Порше, по-скъп с 80 000 долара - 199 точки в теста. Пълна излагация на автомобилната индустрия, която не може да настигне някакво юпи вече десет години.
  • #63
    4 rate up comment 6 rate down comment
    анонимен ( преди 1 месец )
    Мдаа, дъртата Тесла печели теста срещу чисто новото Порше. А Тесла-та дори не е нещо особено. Автоиндустрията е в пълна дупка в момента и произвежда неефективни, скъпи ***.
  • #62
    7 rate up comment 3 rate down comment
    Тесланар ( преди 1 месец )
    Най-после и българска медия публикува този тест, който е вече два месеца стар. Не само в този, но и във всички тестове правени досега Поршето размазва пластмасовата американска бракма. Най-важното, което трябва да запомните от този тест е резултата за пробег - колко по-малко пробег има Теслата оофициалните данни и колко по-висок Поршето. Теслите мамят официалните тестове и поради тази причина в реални условия техните коли имат пробег 30-40% по-нисък от официалните данни.
  • #61
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Русия ( преди 1 месец )
    До Пепе 55 Ти какво очакваш да пише в статия за Тисла? Затуй каах сами можим да прициним пропагандата.
  • #60
    7 rate up comment 1 rate down comment
    1 ( преди 1 месец )
    до 59 Да, колите Тесла "рекордьори" на ринга не бяха серийни модели, тъй че, с тия рекламни номера дотук. Важното е, че с този тест Порше пратиха в историята приказките на Мъск за това, че колата само на едни ъпгрейди може да кара. Новите модели ще трябва да видим как са като качества, но е ясно, че Порше добре са си проучили пазарната ниша и си работят за тяхната клиентела.