IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec

Tesla Model S или Porsche Taycan? Най-после истинско сравнение

Качеството и управлението са по-добри при германците, Tesla печели с цена, пространство и багажник

Това са два модела, които дори не се предлагат официално в България. Да не говорим, че при цена на по-евтиния от двата, надхвърляща 135 средни работни заплати у нас, едва ли можем да очакваме да станат масови.
Но въпреки това двубоят между Tesla Model S и Porsche Taycan е един от най-интригуващите в съвременния автомобилен свят, и даже според мнозина може да се окаже решаващият за бъдещето на автомобила.
Журналистите от американското издание Car & Driver са сред първите, получили шанс да сравнят пълноценно двата модела. Ето какво откриват те.



 

 

 

 

 

0 от 500
  • #12
    13 rate up comment 2 rate down comment
    анонимен ( преди 3 месеца )
    Това, че Теслата била модел на 7г. е пълна глупост. Преди 7г. нямаше 100 киловат часова батерия. Колко софтуерни ъпдейти са направени от тогава, колко промени в електромоторите, охлаждането, окачването и т.н.. колата е напълно осъвременена, само купето е старо, за това и не изкарват нов модел, защото няма какво по-ново да предложат като техника. Поршето е по-добрия продукт, това е кола за каране и удоволствие. Теслата не я бройте за семейна кола, когато слагаш 750к.с. си правил спортна кола.
  • #11
    12 rate up comment 3 rate down comment
    до тесла феновете ( преди 3 месеца )
    Двете коли са абсолютно несравними. Единствената причина Тесла да се сравнява с Тайкан е, че и двете се водят премиум ел автомобили... Тайкан превъзхожда в дизайн, материали, качество на сглобка, качество на лаково покритие, ергономия, пътно поведение (в пъти), спирачки, повтаряемост на динамични характеристики, охлаждане на батерия и тракт, ускорение до 100, 200, да не говорим 250, времена на писта и т.н. По всяка точка има безброй доказателства вече... Тесла единствено има малко повече п ...
  • #10
    6 rate up comment 4 rate down comment
    анонимен ( преди 3 месеца )
    Тайкан е класи нагоре...
  • #9
    4 rate up comment 2 rate down comment
    анонимен ( преди 3 месеца )
  • #8
    5 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 3 месеца )
    Кефи как са равни при 50-80км-ч и 80-120 и в същото време е рекордно бързо. Обхвата по магистрала е нормално да е близък все пак 2те скорости и по-малката челна площ на Тайкан ги правят равни което не значи че като цяло пробега е еднакъв а скоро Тесла обявиха че охлаждането на S и X е подобрено
  • #7
    2 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 3 месеца )
  • #6
    6 rate up comment 4 rate down comment
    до 4 ( преди 3 месеца )
    Двоината цена е за качеството на изработка и качествените материали глупако!!! Ако не можеш да разбереш аз ти го казах сега вече не се чуди защо е двойно по скъп!
  • #5
    6 rate up comment 3 rate down comment
    анонимен ( преди 3 месеца )
  • #4
    6 rate up comment 4 rate down comment
    анонимен ( преди 3 месеца )
  • #3
    14 rate up comment 6 rate down comment
    анонимен ( преди 3 месеца )
    Пак не си пил хапче. Очевидно Поршето е по-добре направено, по-приятно за каране и по-надеждно. А американците са се чудили какво да измислят, та теслАта да е първа, и са броили комфорт отзад, място отзад, ергономия и багажник като четири категории. И цената - 4 точки за Тайкан, 20 за модел съ, понеже той нали е достъпен като Сандеро :D