IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Защо все пак Бил Гейтс си купи Porsche Taycan, а не Tesla

Собственикът на Microsoft просто винаги е карал само автомобили на германската марка

Защо все пак Бил Гейтс си купи Porsche Taycan, а не Tesla

Вече няколко дни западните медии не престават да пишат за новата кола на Бил Гейтс - електрическия Porsche Taycan. Много хора се чудят защо собственикът на Microsoft е избрал германския модел вместо някой на Tesla. Отговорът е прост - почти целия си живот Гейтс е бил фен само на една марка - Porsche.

През 2012 година на търг беше продаден Porsche 911 Turbo, който американският бизнесмен купува още през 1979 г. Най-известният автомобил на Гейтс обаче е Porsche 959, който той придобива през 1987 г. Това е изключителен модел, от който са произведени само 300 бройки. За да го вкара в САЩ обаче бизнесменът, с помощта на адвокати, успява да прокара промяна в местен закон.

Бил Гейтс - Порше

Известно е също така, че в гаража си бизнесменът е имал и "по-скромни" модели на германската марка, като купето Porsche 911 Carrera и кабриолета Porsche 964 Carrera. Освен това е карал и два доста мощни състезателни автомобила Porsche, един от които хибридният суперавтомобил Porsche 918 Spyder.

Бил Гейтс - Порше

И така, не става въпрос за напрегнати отношения с Илон Мъск, както мнозина си помислиха въз основа реакцията на шефа на Tesla за покупката на Гейтс. След като последният обяви, че вече е собственик на Porsche Taycan, акционерите на Tesla започнаха да питат Мъск в "Туитър", защо собственикът на Microsoft е избрал Porsche и изразиха загриженост, че този ход ще се отрази негативно върху продажбите на калифорнийската компания. Мъск им отговори в присъщия си стил: "Разговорите ми с Гейтс не бяха особено впечатляващи".

0 от 500
  • #17
    4 rate up comment 4 rate down comment
    Фен ( преди 4 години )
    Само, че за този закон за 959 са били загубени цели 20 години! Поршето е стояло неизползваемо толкова време! Това е кощунство такъв автомобил да не е в движение!
  • #16
    10 rate up comment 4 rate down comment
    анонимен ( преди 4 години )
    И от ТАТА са му обидени защото не си е взел едно Нано вместо долнопробното Порше.
  • #15
    6 rate up comment 5 rate down comment
    пепе ( преди 4 години )
  • #14
    14 rate up comment 4 rate down comment
    Абе ( преди 4 години )
    Долния ли е легендарната форумна джапанка?
  • #13
    6 rate up comment 16 rate down comment
    анонимен ( преди 4 години )
    VAGонетке, действително Порше е ЛЕГЕН-да! Продължавай да цъкаш!
  • #12
    15 rate up comment 7 rate down comment
    Ами ( преди 4 години )
    Само абсолютен лаик, като форумната джапанка може да си помисли да сравнява легендата Порше с еднодневката теслА!Бил просто се е майтапил с Илончо.
  • #11
    8 rate up comment 13 rate down comment
    анонимен ( преди 4 години )
    Всички пенсии обичат пенсионерски коли. Факт!
  • #10
    8 rate up comment 10 rate down comment
    анонимен ( преди 4 години )
    Цъкаш ли VAGонетке? Цъкай, цъкай...
  • #9
    16 rate up comment 5 rate down comment
    Пффф ( преди 4 години )
    и при първия и при 15-ия старт си е все така бърз.В Европа ги пробваха и на писта, където е истинската сила на Тайкана и то реално съревнование нямаше - Тайкана на някакви къси писти и прави 10-15 секунди разлика, а пък на Нюрбургринг повече от минута.
  • #8
    18 rate up comment 12 rate down comment
    Пффф ( преди 4 години )
    Е, как няма да вземе Тайкан като вече десетина поредни теста Поршето размазва Теслата както си поиска. Уж на хартия Теслата по-бърза, но в реални условия, Поршето просто я прави разногледа. И не само, че Поршето по-бързо, ами и по-икономично при по-високи скорости.Да не говорим, че тия американците, правят само *** драг тестове с надеждата, че Теслата ще вземе да бие веднъж, ама не става. Модел С има шанс само при първия драг тест и на втория вече е започнала да топи батерията, а Тайкана