IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec

Tesla Model S или Porsche Taycan? Най-после истинско сравнение

Качеството и управлението са по-добри при германците, Tesla печели с цена, пространство и багажник

Това са два модела, които дори не се предлагат официално в България. Да не говорим, че при цена на по-евтиния от двата, надхвърляща 135 средни работни заплати у нас, едва ли можем да очакваме да станат масови.
Но въпреки това двубоят между Tesla Model S и Porsche Taycan е един от най-интригуващите в съвременния автомобилен свят, и даже според мнозина може да се окаже решаващият за бъдещето на автомобила.
Журналистите от американското издание Car & Driver са сред първите, получили шанс да сравнят пълноценно двата модела. Ето какво откриват те.



 

 

 

 

 

0 от 500
  • #59
    6 rate up comment 2 rate down comment
    До 58 ( преди 1 месец )
    Не пиши глупости за времена н Ринга, защото това са еднолични бръщолевици на Мъск без никакви доказателства. Да не говорим, че тези Плейд модели на Ринга бяха всичко друго, но не и коли близки до пътя - сликове, изкорубен салон; окачване от близкия тунинг магазин и т.н. Отделно едната там си и остана - бракува се...
  • #58
    3 rate up comment 9 rate down comment
    TSLA ( преди 1 месец )
    Реален конkyрент на Taycan е предстоящият Model S Plaid mode с 3 електромотора, който ВЕЧЕ би Поршето на Ринга с време 7:13 (срещу 7:42 за Тайкан) и постави рекорд за 4-врат седан на Laguna Seca с време 1:36.555. Подготвен е за писта със съответното охлаждане и не страда от последователни стартове. За момента който кара само на писта и нон стоп прави 0-100: Model 3 няма проблем с прегряване, заради новите клетки 21700 и дебелите кабели, пригодени за новите V3 суперчарджъри по 250kW. Ох котьооо!
  • #57
    1 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 1 месец )
    И 2та модела са прекрасни просто едното е частично остарял конКурент на БМВ М5 и Мерц Е-класа АМГ но с ускорение до 120 като на най-бързите суперколи а другото е по-скоро конКурент на Ферари, МкЛарън и подобри суперколи но с 4 врати и е нормално да е по-скъпо от Теслата
  • #56
    4 rate up comment 5 rate down comment
    112 ( преди 1 месец )
    Тоест в техническо отношение немците са с предимство.
  • #55
    4 rate up comment 2 rate down comment
    пепе ( преди 1 месец )
    "Браво на Порше. Сами можити да прицинити,чи Тислата е джънк." - но в ревюто казват точно обратното.
  • #54
    8 rate up comment 7 rate down comment
    Русия ( преди 1 месец )
    Браво на Порше. Сами можити да прицинити,чи Тислата е джънк. Прочетете втора точка пак. Просто Мъска си мами. И е добре да му нацвъкат ини глобички дет мами за пробега.
  • #53
    0 rate up comment 0 rate down comment
    488 ( преди 1 месец )
    Конглокенцията де.
  • #52
    7 rate up comment 15 rate down comment
    488 ( преди 1 месец )
    Вечния проблем на глупавите германци, абсолютно нищо в порше не е два пъти по-добро от конглокенцията а може би 5-6%, но цената задължително е двойна, нагъл швайнщайн. Два пъти по-къс спирачен път ли има, два пъти по-бързо ускорение ли, два пъти по безшумно ли е вътре при 150 км/ч или с 3 децибела, два пъти по-бързо взема завой ли с тия 2.3 тона? Да, може и да е по-добро порше в някои аспекти, но е по-добро с не повече от 5-6%, не може тогава цената да е със 100% отгоре, търсят се балъци май.
  • #51
    12 rate up comment 5 rate down comment
    анонимен ( преди 1 месец )
    абе едното е отлично изработено, приятно за каране. Другото има по-голям багажник и може да седнат трима на задната седалка. Но е малко по-скъпо от Дачия Лоджи, уви
  • #50
    14 rate up comment 4 rate down comment
    анонимен ( преди 1 месец )
    Дошо, който го е срам да покаже каква кола кара, тръгнал да плюе това Порше, което естествено никога не е карал, което струва 10 пъти повече пари от това което ще изкара Дошо за цял живот. Дошо, троше е това което караш а това Порше е това което всички мечтаят да карат.