IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec

Tesla Model S или Porsche Taycan? Най-после истинско сравнение

Качеството и управлението са по-добри при германците, Tesla печели с цена, пространство и багажник

Това са два модела, които дори не се предлагат официално в България. Да не говорим, че при цена на по-евтиния от двата, надхвърляща 135 средни работни заплати у нас, едва ли можем да очакваме да станат масови.
Но въпреки това двубоят между Tesla Model S и Porsche Taycan е един от най-интригуващите в съвременния автомобилен свят, и даже според мнозина може да се окаже решаващият за бъдещето на автомобила.
Журналистите от американското издание Car & Driver са сред първите, получили шанс да сравнят пълноценно двата модела. Ето какво откриват те.



 

 

 

 

 

0 от 500
  • #53
    1 rate up comment 0 rate down comment
    488 ( преди 10 месеца )
    Конглокенцията де.
  • #52
    9 rate up comment 17 rate down comment
    488 ( преди 10 месеца )
    Вечния проблем на глупавите германци, абсолютно нищо в порше не е два пъти по-добро от конглокенцията а може би 5-6%, но цената задължително е двойна, нагъл швайнщайн. Два пъти по-къс спирачен път ли има, два пъти по-бързо ускорение ли, два пъти по безшумно ли е вътре при 150 км/ч или с 3 децибела, два пъти по-бързо взема завой ли с тия 2.3 тона? Да, може и да е по-добро порше в някои аспекти, но е по-добро с не повече от 5-6%, не може тогава цената да е със 100% отгоре, търсят се балъци май.
  • #51
    14 rate up comment 5 rate down comment
    анонимен ( преди 10 месеца )
    абе едното е отлично изработено, приятно за каране. Другото има по-голям багажник и може да седнат трима на задната седалка. Но е малко по-скъпо от Дачия Лоджи, уви
  • #50
    16 rate up comment 4 rate down comment
    анонимен ( преди 10 месеца )
    Дошо, който го е срам да покаже каква кола кара, тръгнал да плюе това Порше, което естествено никога не е карал, което струва 10 пъти повече пари от това което ще изкара Дошо за цял живот. Дошо, троше е това което караш а това Порше е това което всички мечтаят да карат.
  • #49
    1 rate up comment 2 rate down comment
    анонимен ( преди 10 месеца )
    Какво да кажем за САЩ? Там всички са емигранти.
  • #48
    5 rate up comment 7 rate down comment
    анонимен ( преди 10 месеца )
  • #47
    6 rate up comment 5 rate down comment
    анонимен ( преди 10 месеца )
  • #46
    2 rate up comment 3 rate down comment
    #44 ( преди 10 месеца )
    e чак пък да е изцяло дело на Римац, не е. Батерии, power electronics идват отдругаде
  • #45
    1 rate up comment 2 rate down comment
    до онзи ( преди 10 месеца )
    А на днешните коментари, героят си ти! Как само не ти омръзна - представа си нямам!!
  • #44
    4 rate up comment 5 rate down comment
    fakti ( преди 10 месеца )
    Единственото преимущество на Тайкан е задвижването, изцяло дело на Rimac Automobili. Там Порше нямат и пръст. Акции да, но разработки нула. Тъжно че Concept One и C Two са нишови коли и сега немците обират овациите на хърватите. А те са истинските герои в случая.