IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec

Volkswagen се отказа от дизела при Golf и Polo

Новитят стандарт Евро 7 ще оскъпи значително моделите на тежко гориво

На няколко пъти в последно време ръководството на Volkswagen обявяваше, че дизеловите двигатели имат бъдеще. Оказва се обаче, че то е ограничено и се отнася само за големите модели на марката – всъдеходи и кросоувъри. 


VW Golf


Пред списанието Car техническият ръководител на компанията Матиас Рабе, който е и член на Съвета на директорите, заяви, че въвеждането на по-строги екологични стандарти прави използването на дизелови двигатели при модели като Golf и Polo финансово неприемливо.

„Въвеждането на стандарт Евро 7 ще направи дизеловите VW Polo и Golf едно прекалено скъпо удоволствие. Разходите по модернизиране на турбодизеловите мотори ще доведе до такъв ръст на цените на тези автомобили, че просто клиенти ще престанат да ги купуват. Затова този тип двигатели просто ще изчезнат от гамата на на моделите“, обясни Рабе.

Техническият шеф на Volkswagen допълни, че дизелите все пак ще имат смисъл при SUV-моделите с по-голямо тегло и по-голямо съпротивление. Той обаче не пожела да уточни, дали тези мотори ще отпаднат от гамата на модел като T-Cross, който всъщност представлява „вдигнато“ Polo.

Снимка: Volkswagen

0 от 500
  • #19
    0 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 10 месеца )
    Доколкото знам, Поло-то е на платформа на Клио.
  • #18
    1 rate up comment 2 rate down comment
    Не панимаю ( преди 10 месеца )
    Кво ауди те гони, аз немски и италиянски бараки не карам. Само истински коли- японски. Сегашната ми Тойотка може да не струва повече от 5000, но ми върши идеална работа и със сигурност е по надеждна от който и да е немски премиум. Ти като си комплексарче сигурно си си купил шкодичка на двойна цена само защото има 4 кръга на решетката. ЧеститУ
  • #17
    1 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 10 месеца )
    Хората нищо не говорят. Ти си го измисляш. Няколко години дрънкаш едни и същи лъжи. Само се филмираш с различни марки коли. Вземи си купи една кочинка накрая за 200 лв! Това ауди 80 на баща ти не изгнили напълно?
  • #16
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Не панимаю ( преди 10 месеца )
    Хората ти говорят за 1,2 TDI 3 цилиндъра 75 коня, ти го сравняваш с 1,6 116 коня. Аз със ярисче 90 коня 1,4 дизел правя 3,6 на 100 на междуградски път. И все пак колата е 2006, по новите комънрейли са още по икономични
  • #15
    4 rate up comment 0 rate down comment
    V12 ( преди 10 месеца )
    Пичове, Октавия комби 1.6 TDI 116 коня, 2017, лична. Обявения разход е 4.1/100, но на практика в ежедневияето е 5.5-6/100. На дълго със скорост до 90 км/ч., с плавно поддържане на скорост, пада на 4.3 - 4-7/100. Много пъти съм я засичал пълно-пълно. По каталог най-ниския и разход е 3.7/100, но аз такова чудо не съм видял, освен при спускане на скорост. С тези 3/100 може да омайвате някой който няма такава кола. Стига уличен фолклор!
  • #14
    2 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 10 месеца )
    е, той комфорта на ауди а4 не е никак висок по принцип и горе долу същия като в ибиза/поло/фиеста. въпросният мотор 1.2 3цилиндра по каталог го дават 3/100 инзвънградско и 4 и нещо градско, но е 75 коня . карал съм за малко поло с такъв мотор , трябват здрави нерви в града да накараш колата да върви. като цяло ТДИ са здрави и икономични моторчета, но аз съм фен на Д4Д на тойота.
  • #13
    0 rate up comment 0 rate down comment
    бъчваря ( преди 10 месеца )
    Който иска да види реални разходи на гориво, нека посети Spritmonitor.de. Има и такива разходи на гориво, за каквито се говори тук.
  • #12
    3 rate up comment 1 rate down comment
    RD ( преди 10 месеца )
    Октавия 1.6 ТДИ, ръчка, за 2000 км в Швеция, сам, лятото, без юркане и при нисък трафик ми даде 3,6/100. Компютър няма, това е пълно-пълно. Няколко зареждания и все същия резултат. Никога не го повторих, защото все бързам за някъде. Но е възможно, убедих се сам.
  • #11
    2 rate up comment 4 rate down comment
    до 10 ( преди 10 месеца )
    Ами не, не си споменал. И със сигурност лъжеш та се скъсваш. Знаем те кой си. Нищо подобно нямаш. Няма и да имаш. Поне като спамиш, че ибиза имала комфорт, усещай се малко! Возили сме се, не падаме от луната. При тези бюджетни колици, ибиза/поло/фабия, за комфорт може да говори само селянин, седнал за първи път в кола. Или крайно облъчен фен на Аутобилд. Само по страниците му поло и голф возят комфортно. Като седнеш в тях се чудиш, тези от списанието подиграват ли ни се!?
  • #10
    3 rate up comment 2 rate down comment
    До е12 ( преди 10 месеца )
    Как постигам 3/100 ли? Не споменах ,че моторчето е 1.2 тди 3 цилиндъра в сеат ибиза екомотив 2011. Бордкомпютъра дори показа 2,8/100 за 3500км но по мой изчисления пълен до пълен резервоар излезе точно 3 литра. Учудващо комфорта при дълго пътуване е почти като този с предишната ми кола - Ауди а4.