IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec

Ferrari печели от една кола толкова, колкото Nissan от 1000

Италианската марка е най-успешният производител в света

Италианската компания Ferrari , известна със своите спортни и състезателни автомобили, е спечелила най-много от всички автомобилни производители, сочи изследване на изданието Car Industry Analysis.

Според изчисленията на експертите, компанията от Маранело печели от продажбата на една кола толкова, колкото BMW от 30, а Mercedes-Benz от 67. За да постигне подобни резултати, Toyota трябва да продаде 44 автомобила, Volkswagen – 56, а   Peugeot-Citroen – 65.


Ferrari приходи


Най-малко от продажби на свои автомобили печелят компаниите Nissan и Ford. При тези марки стойностите са съответно 906 за Ford и 926 за Nissan. Трябва все пак да се уточни и нещо друго – цените на моделите на Ferrari са поне 20 пъти по-високи в сравнение с тези на Nissan.

Резултатите на италианския бранд за 2019 г. показват, че за първи път в историята си той е продал над 10 000 автомобила. Точният брой е 10 131, което е с 9,5% повече от 2018. От тях 4895 са реализирани в Европа, Африка и Близкия Изток, 2900 в Северна и Южна Америка и още 836 в Китай, Хонконг и Тайван. Чистата печалба на Ferrari е увеличена с 10,1% - до 3,7 млрд. евро.

Снимки: Car Industry Analysis

0 от 500
  • #11
    5 rate up comment 6 rate down comment
    анонимен ( преди 1 година )
    Прав си Ламборгини правят най-добрите коли заедно с Порше, така, че не могат да се сравняват с Ферари. В топ 10 на времената на Нюрбургринг, са само модели на Ламборгини и Порше, няма никакни Ферарита. Ферари отдавна не са това което бяха. Трите най-добри спортни марки коли са Ламборгини, Макларън и Порше. Ферари разчита на стара слава и велико име, което бе градено десетилетия, но в момента ги движи инерцията от миналото. А ерата ВАГ изпрати фалиралото Ламборгини в космоса.
  • #10
    2 rate up comment 4 rate down comment
    Д ( преди 1 година )
    Очевидно дори лекото увеличаване на продадените модели не е развалило ексклузивността на марката. С увеличаване на населението на Земята и богатите хора е нормално да си позволят да увеличат производството, запазвайки ексклузивността. Много елементарна математика. Още повече щом има кой да дава пари за такива коли с такива брутални маржове, значи си правят бизнеса както трябва. Ламборгини няма място за сравнение с Ферари. Може би преди ВАГ ерата - да, но сега са много различни коли.
  • #9
    5 rate up comment 5 rate down comment
    анонимен ( преди 1 година )
    За марка която вече става масовка с над 10000 продажби и сега ще вадят SUV за да ги вдигнат над 20000, гледайки как само SUVа на Ламборгини се продава в 10000 тираж годишно, бая гърбят клиентите си. Ама когато искаш силно нещо, цената няма значение. Но не си мислете, че другите печелят толкова малко от колите си, просто имат добри счетоводители, които им завишават разходите. Няма ги вече проверките на клиентите при Ферари, имат 4х4, Ферари хечбег, хибриди, турбини, всякакви цветове. Абе масовка.
  • #8
    3 rate up comment 4 rate down comment
    анонимен ( преди 1 година )
    #6 Ако имаше поне малко представа от икономика, никога нямаше да напишеш подобна глупост. Ще ти дам един *** пример. Ако имаш неефективно производство с много разходи, то печалбата ти намалява. Това значи ли, че клиентът, т.е. ти получава най-много за най-малко пари? Има още няколко позиции при ценообразуване, разходи и себестойност, но са малко по-сложни и няма да ги разбереш, ако тръгна да ти ги обяснявам. Като начало ти препоръчвам да прочетеш някоя книжка, за да се обогатиш интелектуално!
  • #7
    9 rate up comment 3 rate down comment
    Хос ( преди 1 година )
    До #6; това, водата в Перник е най- скъпа не означава, че получаваш нещо повече, просто има много загуби и се вдига цената. Нещо подобно е с Форд и Нисан, разработките им са скъпи и неефективни и имат много загуби, това изяжда печалбата. За това и Нисан е на път да фалира.
  • #6
    10 rate up comment 3 rate down comment
    анонимен ( преди 1 година )
    супер е класацията ориентира ме ,че ако си дам парите за форд-нисан, ще получа най-много , за най-малко пари
  • #5
    2 rate up comment 0 rate down comment
    д-р. Куртев ( преди 1 година )
    Браво !!
  • #4
    6 rate up comment 1 rate down comment
    popa ot razgrad ( преди 1 година )
    Лука Ди Монтецемоло беше казал, че никога няма да продават повече от 8.000 бройки на година за да не изгубят ексклузивноста на марката...но се оказва, че парите са по-сладки от ексклузивноста...
  • #3
    9 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 1 година )
    Подкрепям колегата, аз не съм почитател на ферари, но политиката им на продажба и малкото бройки ги правят още по-желани. Дали е вярно и, че първото ти купено ферари е задължително да е червено, едва след това може да пожелаеш друг цвят.
  • #2
    15 rate up comment 2 rate down comment
    анонимен ( преди 1 година )
    А Ламбо са на другия полюс. Те са готови да продадат и на най-големия престъпник кола, стига да пипнат парите. Меринджеите им са от ВАГ, а там за пари и майките си ще продадат. Ламботата най-много с преводи от офшорки се купуват от съмнително забогатели хора. Поршетата още повече. Произхода на парите не ги вълнуват и не подават инфо за сделките на контролните органи, както е по закон за сделки над €10 000. Или ако подават, никой не ги разследва тези сделки. Има някакви договорки явно.