Италианската компания Ferrari , известна със своите спортни и състезателни автомобили, е спечелила най-много от всички автомобилни производители, сочи изследване на изданието Car Industry Analysis.
Според изчисленията на експертите, компанията от Маранело печели от продажбата на една кола толкова, колкото BMW от 30, а Mercedes-Benz от 67. За да постигне подобни резултати, Toyota трябва да продаде 44 автомобила, Volkswagen – 56, а Peugeot-Citroen – 65.
Най-малко от продажби на свои автомобили печелят компаниите Nissan и Ford. При тези марки стойностите са съответно 906 за Ford и 926 за Nissan. Трябва все пак да се уточни и нещо друго – цените на моделите на Ferrari са поне 20 пъти по-високи в сравнение с тези на Nissan.
Резултатите на италианския бранд за 2019 г. показват, че за първи път в историята си той е продал над 10 000 автомобила. Точният брой е 10 131, което е с 9,5% повече от 2018. От тях 4895 са реализирани в Европа, Африка и Близкия Изток, 2900 в Северна и Южна Америка и още 836 в Китай, Хонконг и Тайван. Чистата печалба на Ferrari е увеличена с 10,1% - до 3,7 млрд. евро.
Снимки: Car Industry Analysis