IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec

Ferrari печели от една кола толкова, колкото Nissan от 1000

Италианската марка е най-успешният производител в света

Италианската компания Ferrari , известна със своите спортни и състезателни автомобили, е спечелила най-много от всички автомобилни производители, сочи изследване на изданието Car Industry Analysis.

Според изчисленията на експертите, компанията от Маранело печели от продажбата на една кола толкова, колкото BMW от 30, а Mercedes-Benz от 67. За да постигне подобни резултати, Toyota трябва да продаде 44 автомобила, Volkswagen – 56, а   Peugeot-Citroen – 65.


Ferrari приходи


Най-малко от продажби на свои автомобили печелят компаниите Nissan и Ford. При тези марки стойностите са съответно 906 за Ford и 926 за Nissan. Трябва все пак да се уточни и нещо друго – цените на моделите на Ferrari са поне 20 пъти по-високи в сравнение с тези на Nissan.

Резултатите на италианския бранд за 2019 г. показват, че за първи път в историята си той е продал над 10 000 автомобила. Точният брой е 10 131, което е с 9,5% повече от 2018. От тях 4895 са реализирани в Европа, Африка и Близкия Изток, 2900 в Северна и Южна Америка и още 836 в Китай, Хонконг и Тайван. Чистата печалба на Ferrari е увеличена с 10,1% - до 3,7 млрд. евро.

Снимки: Car Industry Analysis

0 от 500
  • #21
    1 rate up comment 2 rate down comment
    анонимен ( преди 2 месеца )
    Ами Лабмотата са доста с ВАГ-аджийско усещане. Чувал съм го от хора, които са си плащали да карат и от автомобилни журналисти, от които най-известният е Крис Харис. Новите Поршета са също доста скучни. Няма да коментирам дизайна. Забелязали ли сте как по билбордовете и рекламите винаги им снимат само задницата?
  • #20
    1 rate up comment 1 rate down comment
    Японеца ( преди 2 месеца )
    3 700 000 000 на 10131 коли прави по 365125евро печалба на кола?
  • #19
    1 rate up comment 0 rate down comment
    Японеца ( преди 2 месеца )
    3 700 000 000
  • #18
    1 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 2 месеца )
    Ламборгини било ВАГ, значи Ферари е Фиат!! Вземи се прегледай някъде. Както казах, Ферари лежи на стара слава, помня, че когато хибридното Порше преди няколко години, направи рекорд на северната дъга, Ферари отидоха с хибридното си Ферари с 200к.с. по-мощно от Поршето да му подобрят времето, докараха пилоти, камери, журналисти и започна едно въртене на обиколки два дена, след което омърлушени кротко си събраха антуража, колите и тихомълком си отидоха, без да съобщават времената.
  • #17
    1 rate up comment 0 rate down comment
    Русия ( преди 2 месеца )
    Тислата колку пичели!
  • #16
    5 rate up comment 4 rate down comment
    Мдам ( преди 2 месеца )
    Ферари все още е ексклузивна марка а Ламбо е просто Фау Ве.Няма как законите на физиката да бъдат преодолени това са клишета.Има сто писти от класата на Нордшлайфе Спа в Белгия Лагуна Сека Брандс Хеч Пол Рикар и тн.Порше са далеч от оптималната спортна кола оптималната такава е със средно разположен двигател такова порше няма от масовоте сегашни модели като 911 например.
  • #15
    10 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 2 месеца )
    Ами очевидно не е критерии Нордшлайфе-то, защото Ферари успяват да печелят повече от Ламбо. Не знам как да ти го обясня, но за един автомобилен фен, мощността и пърформанса са само част от уравнението. И не, не всяка кола с 200 коня е кеф да е караш - например масата СУВ се клатят, високи са, имат странна шофьорска позиция и непрецизно управление.
  • #14
    4 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 2 месеца )
    Стана дума за Лабмо, са не се прави всичко на ръка, но имаше интересни предавания за завода им и как разработват моделите си... безкомпромисна спортна кола. Определено има доста високо ниво и е в топ 3, както и МакЛарън и Порше, даже и ферари са доста различни като визия коли и си имат клиентите. За мен е невъзмажно да ги притежавам, та поне една тесла за да го докарам на емоция от ускорението.
  • #13
    5 rate up comment 5 rate down comment
    анонимен ( преди 2 месеца )
    Абе баш са си критериш вримената на ринга, нортшлайфе е най-тежката писта в света , състезателите я наричат зеления ад, няма спортна марка, която да не си тества новите модели и не си прави настройките именно там. Нямам представа какво намесваш тая умряла мазда до марките, които са в топ 10 там. Какво значи удоволствие? Всяка кола над 200к.с. носи удоволствие от шофипане, но тук говорим за безкомпромисни машини, които преминават границите на физичните закони,говорим за супер инженерни постижения
  • #12
    2 rate up comment 5 rate down comment
    анонимен ( преди 2 месеца )
    Не мисля, че времената на Ринг-а са критерий за това колко добра е една кола. Например една Мазда Миата доставя доста удоволствие без да е Порше или Ламбо.