IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec

Как работи новият дизелов двигател на Volkswagen

Според компанията това е "най-чистият" TDI в историята й

Как работи новият дизелов двигател на Volkswagen

След като скандалът с вредните емисии беше наречен дизелгейт, мнозина предположиха, че Volkswagen ще изостави напълно дизеловия двигател. Въпреки обаче, че германският автомобилен производител инвестира по-голямата част от финансовата си мощ в развитието на електрическите превозни средства, компанията смята да продължи да прави коли с бензинови и дизелови двигатели, заедно с техните електрифицирани версии още дълги години.

Наскоро Volkswagen представи изцяло новия си дизелов двигател EA 288 EVO, за да покаже новата си Twin-Dosing технология. EA 288 EVO използва усъвършенствана система с два катализатора, всеки със собствена система за инжектиране на амоняк. Амонякът е необходим за намаляване емисиите на азотен оксид, които бяха основната причина за дизелгейт.

Volkswagen - нов двигател

Ако се вярва на VW, новата Twin-Dosing система намалява емисиите на NOx с над 80%, което води до много по-чист двигател. "Измервателният модул инжектира веществото в отработените газове пред съответния SCR катализатор, като при AdBlue. Там разтворът се изпарява и редуциращият агент се разгражда, комбинирайки се с пара с образуването на амоняк. След това в катализатора амонякът реагира с азотни оксиди върху специално покритие, за да образува вода и безвреден азот", обясняват от компанията.

Снимки: Volkswagen

0 от 500
  • #23
    14 rate up comment 25 rate down comment
    Щирлиц ( преди 3 месеца )
    Друго си е да ти замирише на газ,която изпуска всеки втори автомобил с АГУ,направо прочиства въздуха.Още по-добре се получава,когато се движи пред твоя автомобил- лекува всички болести.
  • #22
    17 rate up comment 12 rate down comment
    Фен на дизела ( преди 3 месеца )
    Кво стана бре Атанасе? Нали тези щяха да спират производството на ДВГ до 2030? А сега нов дизел и още много години щели да го произвеждат. Пак казвам, немската автомобилна индустрия е пропуснала моментът за разработване на нови технологии. Тойота и Хюндай вече ги отнесоха още преди пет години. Сега и французите и Волво са на път да ги изпреварят, да не кажа ,че вече са. По между другото, френски нов дизел изхвърля по чист въздух от колкото засмуква в град като София например.
  • #21
    7 rate up comment 7 rate down comment
    уко ( преди 3 месеца )
    Volkswagen и дизел ,
  • #20
    16 rate up comment 10 rate down comment
    анонимен ( преди 3 месеца )
    Тихият убиец, който взема повече жертви от войни, туберкулоза, СПИН и малария пуснете го в търсачката и четете
  • #19
    11 rate up comment 11 rate down comment
    анонимен ( преди 3 месеца )
    Пуснете в търсачката: "Тихият убиец, който взема повече жертви от войни, туберкулоза, СПИН и малария" четете и елате пак да ми хвалите нафтовите печки.
  • #18
    17 rate up comment 6 rate down comment
    Байно ( преди 3 месеца )
    Дизел не е кола, а марка дрехи
  • #17
    9 rate up comment 4 rate down comment
    ( преди 3 месеца )
  • #16
    2 rate up comment 10 rate down comment
    356 ( преди 3 месеца )
    Ще Ви помоля, вместо да цъкате минуси инкогнито, да кажете защо не сте съгласни
  • #15
    5 rate up comment 19 rate down comment
    356 ( преди 3 месеца )
    Аз не съм инженер, не съм и химик, не съм и шеф на една от най-преоспяващите и богати световни фирми VW, която така осърдно плюете, но със сигурност знам, че ако има вариант да се намалят вредните емисии от изгорянето на фосилни горива в двигателите, то това е пътя :софтуер, катализатор и намаляне обема /триенето/ в двигателите+електро. Разбира се до степен, която от това намаляне, самия двигател има ресурс да движи собствената си маса + 4 слабечки човечковци, и да трови колкото-толкова .Това е
  • #14
    8 rate up comment 11 rate down comment
    анонимен ( преди 3 месеца )
    Не мога да разбера защо Дошо, който не харесва ФВ все кисне в статиите на ФВ? Дошо, така или иначе нямаш пари за ФВ, стига си спамил статииге, ходи и гледай статиите за Тойота, примерно, че е на последно място на драга в съседната статия и си мечтай за 20 годишна Корола, докато чакаш през уйкенда бащати да ти услужи със стария служебен хюндай, за да кормуваш 2 км и да мечтаеш как като вземеш книжка, може някоя колежка на *** да излезе с теб на кафе.