IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec

Как работи новият дизелов двигател на Volkswagen

Според компанията това е "най-чистият" TDI в историята й

Как работи новият дизелов двигател на Volkswagen

След като скандалът с вредните емисии беше наречен дизелгейт, мнозина предположиха, че Volkswagen ще изостави напълно дизеловия двигател. Въпреки обаче, че германският автомобилен производител инвестира по-голямата част от финансовата си мощ в развитието на електрическите превозни средства, компанията смята да продължи да прави коли с бензинови и дизелови двигатели, заедно с техните електрифицирани версии още дълги години.

Наскоро Volkswagen представи изцяло новия си дизелов двигател EA 288 EVO, за да покаже новата си Twin-Dosing технология. EA 288 EVO използва усъвършенствана система с два катализатора, всеки със собствена система за инжектиране на амоняк. Амонякът е необходим за намаляване емисиите на азотен оксид, които бяха основната причина за дизелгейт.

Volkswagen - нов двигател

Ако се вярва на VW, новата Twin-Dosing система намалява емисиите на NOx с над 80%, което води до много по-чист двигател. "Измервателният модул инжектира веществото в отработените газове пред съответния SCR катализатор, като при AdBlue. Там разтворът се изпарява и редуциращият агент се разгражда, комбинирайки се с пара с образуването на амоняк. След това в катализатора амонякът реагира с азотни оксиди върху специално покритие, за да образува вода и безвреден азот", обясняват от компанията.

Снимки: Volkswagen

0 от 500
  • #18
    15 rate up comment 6 rate down comment
    Байно ( преди 2 седмици )
    Дизел не е кола, а марка дрехи
  • #17
    8 rate up comment 4 rate down comment
    ( преди 2 седмици )
  • #16
    2 rate up comment 8 rate down comment
    356 ( преди 2 седмици )
    Ще Ви помоля, вместо да цъкате минуси инкогнито, да кажете защо не сте съгласни
  • #15
    4 rate up comment 16 rate down comment
    356 ( преди 2 седмици )
    Аз не съм инженер, не съм и химик, не съм и шеф на една от най-преоспяващите и богати световни фирми VW, която така осърдно плюете, но със сигурност знам, че ако има вариант да се намалят вредните емисии от изгорянето на фосилни горива в двигателите, то това е пътя :софтуер, катализатор и намаляне обема /триенето/ в двигателите+електро. Разбира се до степен, която от това намаляне, самия двигател има ресурс да движи собствената си маса + 4 слабечки човечковци, и да трови колкото-толкова .Това е
  • #14
    6 rate up comment 9 rate down comment
    анонимен ( преди 2 седмици )
    Не мога да разбера защо Дошо, който не харесва ФВ все кисне в статиите на ФВ? Дошо, така или иначе нямаш пари за ФВ, стига си спамил статииге, ходи и гледай статиите за Тойота, примерно, че е на последно място на драга в съседната статия и си мечтай за 20 годишна Корола, докато чакаш през уйкенда бащати да ти услужи със стария служебен хюндай, за да кормуваш 2 км и да мечтаеш как като вземеш книжка, може някоя колежка на *** да излезе с теб на кафе.
  • #13
    6 rate up comment 5 rate down comment
    Гъсто майна ( преди 2 седмици )
    Мммммпредусещсм аз евтини катализаторчета и пдф филтърчета, често, често за смяна, естествено без нея не бачка, аиначе бачка с масълце кеде литър на 1000 км и това е "в норма" ай чисти на дупки от Грета Тундберг...хи хи
  • #12
    11 rate up comment 9 rate down comment
    Striker ( преди 2 седмици )
    Спомням си навремето как Нокиа обясняваха как телефон със сензорен екран е страшна глупост и как не било функционално, и т.н. :))) Та и швабен зи каскен сега вият така. Тесла, Панасоник, китайците бухат супер сериозно в заводи за батерии и разработки на такива, обаче ВАГ-и-нал си останаха в 2005-та и едно си знаят, едно си баят. Дори в Перник вече им се смеят. Ако не е Германия да трупат продажби, не знам.
  • #11
    12 rate up comment 7 rate down comment
    Warwicksz ( преди 2 седмици )
    Тази жалка фирмичка освен смях не предизвиква нищо друго.
  • #10
    5 rate up comment 11 rate down comment
    Щирлиц ( преди 2 седмици )
    Das A.u.t..o.
  • #9
    6 rate up comment 10 rate down comment
    Щирлиц ( преди 2 седмици )
    Volkswagen!Das ***.