IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec

Как работи новият дизелов двигател на Volkswagen

Според компанията това е "най-чистият" TDI в историята й

Как работи новият дизелов двигател на Volkswagen

След като скандалът с вредните емисии беше наречен дизелгейт, мнозина предположиха, че Volkswagen ще изостави напълно дизеловия двигател. Въпреки обаче, че германският автомобилен производител инвестира по-голямата част от финансовата си мощ в развитието на електрическите превозни средства, компанията смята да продължи да прави коли с бензинови и дизелови двигатели, заедно с техните електрифицирани версии още дълги години.

Наскоро Volkswagen представи изцяло новия си дизелов двигател EA 288 EVO, за да покаже новата си Twin-Dosing технология. EA 288 EVO използва усъвършенствана система с два катализатора, всеки със собствена система за инжектиране на амоняк. Амонякът е необходим за намаляване емисиите на азотен оксид, които бяха основната причина за дизелгейт.

Volkswagen - нов двигател

Ако се вярва на VW, новата Twin-Dosing система намалява емисиите на NOx с над 80%, което води до много по-чист двигател. "Измервателният модул инжектира веществото в отработените газове пред съответния SCR катализатор, като при AdBlue. Там разтворът се изпарява и редуциращият агент се разгражда, комбинирайки се с пара с образуването на амоняк. След това в катализатора амонякът реагира с азотни оксиди върху специално покритие, за да образува вода и безвреден азот", обясняват от компанията.

Снимки: Volkswagen

0 от 500
  • #28
    12 rate up comment 11 rate down comment
    До всички с киселото ( преди 1 седмица )
    VAG можете само да ги хванете за ауспусите и да ги разходите!
  • #27
    9 rate up comment 16 rate down comment
    анонимен ( преди 1 седмица )
    Дошо за пореден път с влажен поглед чете статия за ФВ. Мечта му е ама неусъществима. Личи си че си влюбен във ВАГ. Мен японските коли не ме интересуват и не чета статиите им. Ти обаче живееш в статиите за ВАГ. Браво,, дано спестиш пари за Голф тройка някога. Успех.
  • #26
    2 rate up comment 26 rate down comment
    анонимен ( преди 1 седмица )
    Миризмата на газ е отвратителна, веднъж се возих в такси на газ, вътре смърдеше на пърд Яно. Да ти таковам и газта ако край мен се носи миризма на пръ Дня.
  • #25
    16 rate up comment 10 rate down comment
    Дошо ( преди 1 седмица )
    Ще мине време у ще се разбере, че мошениците от СОЦваген лъжат както винаги.
  • #24
    24 rate up comment 8 rate down comment
    анонимен ( преди 1 седмица )
    за предпочитане е на газ да мирише отколкото на канцерогенни сажди
  • #23
    12 rate up comment 23 rate down comment
    Щирлиц ( преди 1 седмица )
    Друго си е да ти замирише на газ,която изпуска всеки втори автомобил с АГУ,направо прочиства въздуха.Още по-добре се получава,когато се движи пред твоя автомобил- лекува всички болести.
  • #22
    15 rate up comment 12 rate down comment
    Фен на дизела ( преди 1 седмица )
    Кво стана бре Атанасе? Нали тези щяха да спират производството на ДВГ до 2030? А сега нов дизел и още много години щели да го произвеждат. Пак казвам, немската автомобилна индустрия е пропуснала моментът за разработване на нови технологии. Тойота и Хюндай вече ги отнесоха още преди пет години. Сега и французите и Волво са на път да ги изпреварят, да не кажа ,че вече са. По между другото, френски нов дизел изхвърля по чист въздух от колкото засмуква в град като София например.
  • #21
    6 rate up comment 7 rate down comment
    уко ( преди 1 седмица )
    Volkswagen и дизел ,
  • #20
    14 rate up comment 10 rate down comment
    анонимен ( преди 1 седмица )
    Тихият убиец, който взема повече жертви от войни, туберкулоза, СПИН и малария пуснете го в търсачката и четете
  • #19
    10 rate up comment 11 rate down comment
    анонимен ( преди 1 седмица )
    Пуснете в търсачката: "Тихият убиец, който взема повече жертви от войни, туберкулоза, СПИН и малария" четете и елате пак да ми хвалите нафтовите печки.