IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec

Как работи новият дизелов двигател на Volkswagen

Според компанията това е "най-чистият" TDI в историята й

Как работи новият дизелов двигател на Volkswagen

След като скандалът с вредните емисии беше наречен дизелгейт, мнозина предположиха, че Volkswagen ще изостави напълно дизеловия двигател. Въпреки обаче, че германският автомобилен производител инвестира по-голямата част от финансовата си мощ в развитието на електрическите превозни средства, компанията смята да продължи да прави коли с бензинови и дизелови двигатели, заедно с техните електрифицирани версии още дълги години.

Наскоро Volkswagen представи изцяло новия си дизелов двигател EA 288 EVO, за да покаже новата си Twin-Dosing технология. EA 288 EVO използва усъвършенствана система с два катализатора, всеки със собствена система за инжектиране на амоняк. Амонякът е необходим за намаляване емисиите на азотен оксид, които бяха основната причина за дизелгейт.

Volkswagen - нов двигател

Ако се вярва на VW, новата Twin-Dosing система намалява емисиите на NOx с над 80%, което води до много по-чист двигател. "Измервателният модул инжектира веществото в отработените газове пред съответния SCR катализатор, като при AdBlue. Там разтворът се изпарява и редуциращият агент се разгражда, комбинирайки се с пара с образуването на амоняк. След това в катализатора амонякът реагира с азотни оксиди върху специално покритие, за да образува вода и безвреден азот", обясняват от компанията.

Снимки: Volkswagen

0 от 500
  • #38
    0 rate up comment 0 rate down comment
    сффса ( преди 2 дни )
    Тва да коментирам нова разработка на дизелов двигател вначалото на 2020г. ми се струва като лоша шега!:)))
  • #37
    1 rate up comment 2 rate down comment
    анонимен ( преди 5 дни )
    Да разбира се, а разходите за поддръжка и смяна са... Еко и те хахаха. Вагонетките са в екстаз от поредното обещание/лъжа. Нищо, то се видя с лъжа до къде се стига. Знаейки и качеството и надеждността, няма скоро да ме прелъжат да си купя пак нещо от тях.
  • #36
    1 rate up comment 3 rate down comment
    Алоооо, ( преди 6 дни )
    ПлЮвците по VW, и кой пак е номер 1 по продажби в Европа!? Аааа, да, бе, еврогейовете и *** нарочно им вдигат оборота. На световно по провинциализъм и тъпота ще сме от първите, ей!
  • #35
    1 rate up comment 1 rate down comment
    гост ( преди 1 седмица )
    абе кво се морат па че си карам с крадена нафта
  • #34
    11 rate up comment 3 rate down comment
    анонимен ( преди 1 седмица )
    Скандалът не беше заради количеството на NOx, а заради огромното количество изхвърляни фини частици и измамите с филтрите и софтуера за отчитане на емисиите. Пак лъжат нещо вагините.
  • #33
    9 rate up comment 4 rate down comment
    Христо Христов ( преди 1 седмица )
    Това не е новия дизел, а същия дизел. Просто вече ъпгрейдват само изпускателната система. Тях ги интересува само да си мине тестовете. Догодина нов датчик ще сложат на тестовете и още една течност ще трябва да се сипва в ауспуха или ще го задръстят с нещо скъпо. А най-мъдрото решение би било да се монтира резервоар в който се събират изгорелите газове и да се предават за рециклиране. Сигурно като се направи разчет за размера на резервоара за боклука ще се окаже, че няма място за хора в колата.
  • #32
    8 rate up comment 3 rate down comment
    Haha ( преди 1 седмица )
    Номер 26 пръдня е било да знаеш! Аз имах кола на газ и никога не е миришело!
  • #31
    10 rate up comment 14 rate down comment
    анонимен ( преди 1 седмица )
    Не се спряха с техните нафти... Типично за VW. Вместо да изкарват бензинови мотори и електрички, те "подобряват" дизелите си. Чак амоняк ще впръскват... VW не е това, което беше. Да го кажа направо - автомобилите и двигателите им вече не струват. От концерна могат единствено да разчитат на това, че VW има история и името на марката им е станало голямо, благодарение на старите модели и мотори. Но това няма да продължи още дълго. От няколко години насам вървят към дъното и не го осъзнават.
  • #30
    12 rate up comment 3 rate down comment
    356 ( преди 1 седмица )
    До тук поне 12 човека от тази сайт знаят как да решат проблемите на световната автоекология и в частност инженерство на екологични двигатели. Те си мълчат и не казват, но знаят. Браво. Гении.
  • #29
    12 rate up comment 0 rate down comment
    За 26 ( преди 1 седмица )
    #26 при условия на какъв киселоч мирише новия дизел, направо ще ти се стори рай на газта миризмата