IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec

Как работи новият дизелов двигател на Volkswagen

Според компанията това е "най-чистият" TDI в историята й

Как работи новият дизелов двигател на Volkswagen

След като скандалът с вредните емисии беше наречен дизелгейт, мнозина предположиха, че Volkswagen ще изостави напълно дизеловия двигател. Въпреки обаче, че германският автомобилен производител инвестира по-голямата част от финансовата си мощ в развитието на електрическите превозни средства, компанията смята да продължи да прави коли с бензинови и дизелови двигатели, заедно с техните електрифицирани версии още дълги години.

Наскоро Volkswagen представи изцяло новия си дизелов двигател EA 288 EVO, за да покаже новата си Twin-Dosing технология. EA 288 EVO използва усъвършенствана система с два катализатора, всеки със собствена система за инжектиране на амоняк. Амонякът е необходим за намаляване емисиите на азотен оксид, които бяха основната причина за дизелгейт.

Volkswagen - нов двигател

Ако се вярва на VW, новата Twin-Dosing система намалява емисиите на NOx с над 80%, което води до много по-чист двигател. "Измервателният модул инжектира веществото в отработените газове пред съответния SCR катализатор, като при AdBlue. Там разтворът се изпарява и редуциращият агент се разгражда, комбинирайки се с пара с образуването на амоняк. След това в катализатора амонякът реагира с азотни оксиди върху специално покритие, за да образува вода и безвреден азот", обясняват от компанията.

Снимки: Volkswagen

0 от 500
  • #43
    3 rate up comment 4 rate down comment
    strikercho ( преди 2 месеца )
    Бааахахахах! Сега разбрахте ли що ВАГ-инал си остана някъде в 2005-2007-ма, а? Защото докато други вече строят трета гигафабрика за акумулатори, швабен зи каскен правят поредния ТДИ, който е с 0.0006% по-ефективен от предишния, но за сметка на това, по-чуплив и по-скъп! :))))
  • #42
    6 rate up comment 3 rate down comment
    анонимен ( преди 2 месеца )
    Ами как да работи един дизел на Фолксваген? Пуши, трака, замърсява и подава неверни данни за отделяните вещества - при немските инженери тези неща са традиция.
  • #41
    1 rate up comment 3 rate down comment
    анонимен ( преди 2 месеца )
    Добре, а каква алтернатива на ФВ груп има на пазара ако искаш нещо от 150 коня нагоре автоматик? Алтернативите обикновено са или по-дървени, или по-скъпи.
  • #40
    7 rate up comment 2 rate down comment
    анонимен ( преди 3 месеца )
    В сервиза на ФВ и Ауди едно "добър ден" струва минимум 1600 лв.
  • #39
    8 rate up comment 2 rate down comment
    анонимен ( преди 3 месеца )
    Докато има наивници, ще има и Фолксваген /Фолксваген да се разбира като измамници/. Последните качествени коли на ФВ са Голф 2 и 5, и Пасат Б4,5. Оттам нататък всички са ужасяващи ***, продукт на политиката на концерна за програмиран живот на възли, части, детайли и т.н. Политиката на концерна за програмирания живот на продуктите им е приета след едно събрание на УС в началото на 90-те, когато директорчетта решават, че да правят качествени коли не води до добри печалби.
  • #38
    10 rate up comment 5 rate down comment
    сффса ( преди 3 месеца )
    Тва да коментирам нова разработка на дизелов двигател вначалото на 2020г. ми се струва като лоша шега!:)))
  • #37
    5 rate up comment 4 rate down comment
    анонимен ( преди 3 месеца )
    Да разбира се, а разходите за поддръжка и смяна са... Еко и те хахаха. Вагонетките са в екстаз от поредното обещание/лъжа. Нищо, то се видя с лъжа до къде се стига. Знаейки и качеството и надеждността, няма скоро да ме прелъжат да си купя пак нещо от тях.
  • #36
    6 rate up comment 8 rate down comment
    Алоооо, ( преди 3 месеца )
    ПлЮвците по VW, и кой пак е номер 1 по продажби в Европа!? Аааа, да, бе, еврогейовете и *** нарочно им вдигат оборота. На световно по провинциализъм и тъпота ще сме от първите, ей!
  • #35
    5 rate up comment 1 rate down comment
    гост ( преди 3 месеца )
    абе кво се морат па че си карам с крадена нафта
  • #34
    18 rate up comment 3 rate down comment
    анонимен ( преди 3 месеца )
    Скандалът не беше заради количеството на NOx, а заради огромното количество изхвърляни фини частици и измамите с филтрите и софтуера за отчитане на емисиите. Пак лъжат нещо вагините.