IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec

Пет "проблемни" двигателя, които се предлагат на пазара

Два германски и по един американски, японски и корейски мотор влизат в списъка

В наши дни автомобилните концерни се стремят да намалят разходите на производство, но да изцедят максималните конските сили от двигателите на своите модели, като едновременно с това трябва да покрият и новите екологични стандарти. Според експерти, това води най-често до един и същ резултатът - ресурсът на автомобила се изчерпва, когато изтече гаранцията му. 

Това се отнася и за най-големите производители. Изданието AutoSight разказва за 5 двигателя, които се предлагат на пазара, но имат своите проблеми, при това те не са никак безобидни. За основа са взети сервизните акции, организирани от производителите заради тези мотори, както и мненията на потребителите.

0 от 500
  • #18
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Никата ( преди 3 седмици )
    Естествено, че ша има много мотори на VAG тук, те като цяло са доста бакалски изчислени и за тях всичко е консуматив. Не виждам Ecotec-a който на всеки 10К км иска по нещо.. кат цяло германеца прай бързоликвидна стока, нормално - гоним пари не качество...
  • #17
    0 rate up comment 4 rate down comment
    анонимен ( преди 4 седмици )
    4.4 на БМВ е бил калпав ли ...... незнаех
  • #16
    12 rate up comment 3 rate down comment
    Мазда ( преди 4 седмици )
    СХ-5,2016 , 2.5 ГТ 192 к.с. ,атмосферен с верига- 40000 км, даже ме знаем как се отваря предния капак, колкото масло налееш , толкова си остава до следващата смяна!Степен на сгъстяване 13:1. Тези които плюят по Мазда или изобщо не са в час с двигателите им, или са взели нещо "убито" от предишния собственик и винят колата!
  • #15
    11 rate up comment 2 rate down comment
    Още за Мазда ( преди 4 седмици )
    Например дори 1.6 МZR (който е разработен още като бяха заедно с Форд и се поставя и на Фокус) е абсолютен чук,здрава работа,такива двигатели не правят вече!!!Не си продавам тройката-купих я нова,вече кара 11 година, ръжда няма(противно на старата им слава,след 2009 година Мазда ревизираха консервацията на купетата, моята е от първите).За 11 год. зверско каране(въобще не я жаля) ,сменил съм един бутон за вратата на багажника(беше влязла влага в тоя бутон-5 $),и една крушка на преден габарит!
  • #14
    6 rate up comment 1 rate down comment
    До Никола ( преди 4 седмици )
    Не ги слушай колега,Мазда са едни от най-здравите двг-та!Скъсаха окончателмо с Форд през 2012 год,от новите скайактив двигатели единствено дизела и то първото поколение пълнеше картера с нафта, но само ако не се кара редовно на дълъг път за да се регенерира ДПФ-а.(при Мазда се връсква нафта за доизгаряне, не урея(адблу)!Бензина са кучета,скъсвам го от натискане, всичките им скайактив двигатели са с верига доживот без реглаж,ДВГ-тата им са сметнати и сглобени прецизно и са много над средата!
  • #13
    2 rate up comment 1 rate down comment
    nikola tochev ( преди 4 седмици )
    Между другото вчера зададох мнение за Мазда 6 и бях учуден какви и колко негативни коментари получих,а имах прекрасно мнение за тази марка и въобще за японските.
  • #12
    4 rate up comment 2 rate down comment
    abc ( преди 1 година )
    Субари имат и голям проблем с боксерния им дизел. Там направо се чупи коляновия вал.
  • #11
    14 rate up comment 2 rate down comment
    анонимен ( преди 1 година )
    Карат ги, ама до 100К, после да му мислим ние и Румънците. Не ми се мисли какво го чака, всеки който се е излъгал вече или смята да си вземе бензинов VAG след 2010-а.
  • #10
    3 rate up comment 3 rate down comment
    пена ( преди 1 година )
    Половин Европа кара точно тия двигатели...
  • #9
    24 rate up comment 6 rate down comment
    Местим го ( преди 1 година )
    С две думи прехвалени немски бърутници