Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec

КАТ включва 23 супер камери за скорост в борбата с нарушителите

Мобилите устройства ще работят дори при движение на полицейската кола

КАТ включва 23 супер камери за скорост в борбата с нарушителите

Пътна полиция ще започне да използва нови супермодерни камери за борба с нарушителите на ограниченията на скоростта. Техният брой е 23, като вече са монтирани в полицейските автомобили.

Новите 23 устройства могат да работят дори по време на движение на колата на КАТ. Те са почти незабележими, но са много ефективни и отчитат всяко нарушение на пътния режим. Снимките от тях след това ще бъдат изпращани на провинилите се шофьори.

"Автомобилът разполага с две камери. Едната е инсталирана на тавана на колата, а другата е вградена в предната броня. В багажника има инсталирана самостоятелен компютър, който обработва наличната информация”, обясни Илия Георгиев, инспектор в Пътна полиция в ГД „Национална полиция” пред Нова ТВ.

 В купето на патрулката има екран, на който в реално време се вижда пътят. Едно от нарушенията, което хваща камерата, е превишената скорост.
"Патрулният автомобил се движи плътно вдясно, заснема средната и лявата лента. Определили сме, че максимално допустимата скорост за движение е 80 км/ч. Радарът на камерата е настроен да установява превишаване на скоростта от 105 км/ч нагоре”, каза още той.

Още по темата – в Dnes.bg


 

0 от 500
  • #15
    1 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 4 месеца )
    Май се е возил на някой охльов.
  • #14
    2 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 4 месеца )
    90км за 3:30 мин???? ти пеша ли се движиш, мой?
  • #13
    2 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 4 месеца )
    Безумните ограничения са родени от безумната логика - тук ограничението е 90 всички карат със 120, значи ако сложим 60 ще карат с 90. При положение че решението е знак 90 камера следяща за 100
  • #12
    5 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 4 месеца )
    В чужбина при всяка възможност има ленти за ускорение при вливащи се пътища. В БГ един куп кръстовища са направени точно посредата на завои и няма никаква видимост, пък ако ще ограничението да е 60. На редица места знакът 60 е поставен точно след завой и има не повече от 10 м за намаляване на скоростта. Ако 30% от знаците 60 в БГ се махнат, а от останалите 90% се направят 70, движението ще е много по-безопасно, защото няма да е толкова накъсано и хората няма да се изнервят толкова.
  • #11
    8 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 4 месеца )
    В България действително организацията на движението е изостанала с 40-50 години. Средният автомобил вече не е Фиат 124, проектиран през 60-те. В учебниците по автомобилна теория от тогава пише "спирачният път при 100 км/ч е 100 метра. При 60 км/ч е 60 м." Съвременните автомобили спират за под 40 м при 100 км/ч. Добрите - под 35. Карам в Европа всяка година на почивки. Там ограничение под 70 км/ч има много рядко. Дори където минават пътища през селца, 50 има замо на зебри.
  • #10
    2 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 4 месеца )
    За сравнение аз от кв Гоце Делчев до Златните мостове на Витоша правя средна 40-45 при положение че ми доста бавно излизането от гаража и квартала. Това при сравнително празен път.
  • #9
    0 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 4 месеца )
    За да направиш 3 часа и 30 мин за 93 км означава средна скорост под 30км/час. Това значи че на не малко места се движиш с под 30. При обичайни ограничения от 40 до 90. Това трябва да е доста тежък планински път. Особено щом без да спазваш много знаците средната скорост ти е 40.
  • #8
    7 rate up comment 4 rate down comment
    анонимен ( преди 4 месеца )
    Обичам да експериментирам, за да мога да пиша от първо лице. Пример два провинциални града с разстояние 93 км. Само първокласни пътища, при това наистина без дупки. Две преминавания отиване и връщане. Веднъж според знаците ( стари, нови, забравени и касички ), веднъж според антирадара и със спазване на ограничението макс. стриктно в населени места. Никъде не карам с повече от 110 км/ч. При 1 време за пътя в двете посоки 3 часа и 27 минути. При 2 - 2 часа и 35 минути. Направете си изводи, моля.
  • #7
    1 rate up comment 5 rate down comment
    анонимен ( преди 4 месеца )
    До "Инфантилният и т.н..." и откъде си сигурен, че наистина не разбирам повече от теб относно пътната безопасност!?!
  • #6
    9 rate up comment 5 rate down comment
    анонимен ( преди 4 месеца )
    тъпака винаги бърза, не че има спешна работа,просто му е интересно да си кара по-бързо колата,да не го изпревари някой случайно,че му потъпква егото. Оня пътувал до Видин и неспазвал знаците,щото били безсмислени.Ако го питаш как го установи,той ще ти каже,може и по-бързо да се кара и да се изпреварва където си преценя. Може, така е, но до един път,когато няма да стане. Дали ще караш според ограниченията или по-бързо от тях разликата е около 45 минути. Това ли е голямото бързане?! Детска работа.