IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Решава се съдбата на Audi R4

Бъдещето на спортното купе Audi R4, автомобил с монтиран в средата на шасито двигател с размера на Porsche Boxster, се решава сега.

Решава се съдбата на Audi R4
В Audi и Volkswagen в момента обсъждат, дали бъдещите модели ще бъдат с алуминиева или със стоманена архитектура. 



Според представител на Audi, решението за R4 сега е в ръцете на шефовете във Volkswagen. Според най-новата информация, в момента в групата проучват дали стоманена или алуминиева конструкция е по-добра опция за бъдещите модели на групата. Концепцията e-tron, както и R8, са изработени на алуминиево шаси. 



Според конструктори от групата базирана във Волфсбург, сега въпросът е дали да се заложи на по-евтината, но по-тежка стоманена конструкция или на по-леката, но доста по-скъпа алуминиева структура. Според вътрешен във VW човек, „реакцията на концепцията e-tron е била много положителна”. Сега се преценявали всички възможности, като в Audi и VW не бързали с решението, „защото с R4 не заместваме съществуващ модел, а създаваме изцяло нов”. 



Участието на Volkswagen в проекта R4 е свързано със собствените планове на марката да използва същата платформа за да създаде свое купе/роудстер с монтиран в средата двигател, базиран на концепцията BlueSport, показана през 2009 в Детройт. 

В една стратегия на обвързаност между серийните модели на Audi и VW (от рода на Polo/Audi A1, Golf/Audi A3), двете марки ще създадат два различни автомобила, които обаче ще имат разположен в средата на общата им платформа двигател и ще имат задно предаване. 



Подобна нова платформа може да бъде използвана и от Porsche, където сега се обсъжда възможността за нов модел с който да започва моделния ред на фирмата, разположен под Boxster

Като цяло шансовете за поява на всичките тези нови модели на трите марки, базирани на една и съща платформа, се определят като доста високи. В Audi дори вече са определили, че за бъдещия R4 ще се използват бензиновите турбодвигатели с обем 1.4 и 1.6 литра и дизеловият двулитров турбоагрегат.
0 от 500
  • #55
    5 rate up comment 2 rate down comment
    ( преди 15 години )
    Виждам, че си избрал хубав ник, драги ми ...! БВМ може би ще използва предно предаване за автомобил на базата на който ще се прави и бъдещето Мини и който е ПО-МАЛЪК от Серия 1! Да, БВМ и Мерцедес слагат 4х4 в лимузините си и това е част от тенденцията на разширяване на предлагането, заради която моделният ред на всички автопроизводители нарастна.Но БМВ и Мерцедес нямат крещяща необходимост от 4х4.Просто има клиенти, които биха купили БМВ и Мерцедес с 4х4.Но съществените им продажби не са с 4х4!
  • #54
    1 rate up comment 3 rate down comment
    Driver ( преди 15 години )
    Ей - чикиджийския, Nabludatel кара S4,B8 - нова от 2010г. - виж потребителския тест в автомедията! А сега ти да кажеш и докажеш най-вече, каква каруца си яхнал, че се периш тука??
  • #53
    4 rate up comment 3 rate down comment
    Смехурко ( преди 15 години )
    И тъй като явно си поредната СЕЛСКА *** с над 10-годишно БМВ, вземи и чети някои от потребителските тестове тук - за да прозреш кой какъв "трошляк" кара!После се изхвърляй и прескачай сянката си...
  • #52
    3 rate up comment 2 rate down comment
    Смехурко ( преди 15 години )
    Да - определено всички виждаме, че ти си особено "чуствителна" и определено СТРАХЛИВА натура, не искаща "славното" ти именце да се ветрее тук!Или просто ПОДОЗИРАШ големите глупости, които си натворил, само в 3 поста...АНТИпримери на твоите щурави твърдения:-БМВ вече разработва кола с ПРЕДНО предаване - събуди се и чети!- БМВ слага X drive И на лимузините си, впрочем това прави и Мерц с 4-matic в Е и S-класата - интересно защо не го слага в "големите/евтини/ лимузини" от В и А класата!?
  • #51
    1 rate up comment 4 rate down comment
    ( преди 15 години )
    Така, че мили мои наблюдатели, чикиджии, собственици на трошляци и евтина ширпотреба, нещата вероятно са доста по-различни от представите ви. Правени са хиляди изследвания на пътно поведение, пазари, клиентски профили, научни изследвания, пресмятани са себестойности,трупан е опит през много десетилетия. Мерц и БМВ са установили и затвърдили основите на решенията си, докато Ауди са част от секта и трябва да се съобразяват с ценово по-ниски марки...
  • #50
    2 rate up comment 3 rate down comment
    ( преди 15 години )
    Отделно, че да сложиш 4х4 в един луксозен седан е малко лишено от смисъл. Защото като ти опре пода в снега, каквото и 4х4 да имаш ще ти е все тая. Нужен ти е и висок просвет, а и къса база, което вече е противоречие с комфорта и доброто пътно поведение. Няма кола, която да е пригодна за всички пътни условия. Отделно, че познавам към 10-тина собственици на коли в класа на 7-цата и всички имат още по няколко коли и поне един джип, вкл. и собствениците на А8!!!
  • #49
    3 rate up comment 3 rate down comment
    ( преди 15 години )
    Тази статия може да отвори очите на по-умните! Защото БМВ нямат такива проблеми, не споделят общи платформи с всякакви кошници. Ако са искали предно - да са го направили! Добре са финансово и имат качествен и достатъчен инженерен ресурс. Същото се отнася и за Мерцедес. И като ви чета коментарите - повечето нямат и елечентарна представа от автомобилна конструкция. 4х4 е не само предимство, но и недостатък. Писах по-долу за завишено тегло и загуба на мощност.
  • #48
    1 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 15 години )
    dorii da slagat motora otzade makar che e sredno razpolojento predavaneto shtee 4x4kato na r8v taq statiq stava vapros za toq model a ne za vsichki modeli .... no mai nikoi ne chete kakvo tochno e napisano
  • #47
    1 rate up comment 3 rate down comment
    автофен ( преди 15 години )
    Пичове, наистина ли вярвате, че ВАГ ще си прави малолитражките със задно!? Тук някой спомена Мерцедес...Ами А-класата да не би да е със задно!? Задното е удачен вариант за малолитражка само, ако концепцията е като при Смарт- със задно разположено моторче. Мислите ли, че ВАГ ще зареже всичко и ще започне да слага на всички модели моторите отзад!?
  • #46
    2 rate up comment 1 rate down comment
    антон ( преди 15 години )
    Ферари *** направят кола с предносамо когато бмв направят наистина добра кола