IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Решава се съдбата на Audi R4

Бъдещето на спортното купе Audi R4, автомобил с монтиран в средата на шасито двигател с размера на Porsche Boxster, се решава сега.

Решава се съдбата на Audi R4
В Audi и Volkswagen в момента обсъждат, дали бъдещите модели ще бъдат с алуминиева или със стоманена архитектура. 



Според представител на Audi, решението за R4 сега е в ръцете на шефовете във Volkswagen. Според най-новата информация, в момента в групата проучват дали стоманена или алуминиева конструкция е по-добра опция за бъдещите модели на групата. Концепцията e-tron, както и R8, са изработени на алуминиево шаси. 



Според конструктори от групата базирана във Волфсбург, сега въпросът е дали да се заложи на по-евтината, но по-тежка стоманена конструкция или на по-леката, но доста по-скъпа алуминиева структура. Според вътрешен във VW човек, „реакцията на концепцията e-tron е била много положителна”. Сега се преценявали всички възможности, като в Audi и VW не бързали с решението, „защото с R4 не заместваме съществуващ модел, а създаваме изцяло нов”. 



Участието на Volkswagen в проекта R4 е свързано със собствените планове на марката да използва същата платформа за да създаде свое купе/роудстер с монтиран в средата двигател, базиран на концепцията BlueSport, показана през 2009 в Детройт. 

В една стратегия на обвързаност между серийните модели на Audi и VW (от рода на Polo/Audi A1, Golf/Audi A3), двете марки ще създадат два различни автомобила, които обаче ще имат разположен в средата на общата им платформа двигател и ще имат задно предаване. 



Подобна нова платформа може да бъде използвана и от Porsche, където сега се обсъжда възможността за нов модел с който да започва моделния ред на фирмата, разположен под Boxster

Като цяло шансовете за поява на всичките тези нови модели на трите марки, базирани на една и съща платформа, се определят като доста високи. В Audi дори вече са определили, че за бъдещия R4 ще се използват бензиновите турбодвигатели с обем 1.4 и 1.6 литра и дизеловият двулитров турбоагрегат.
0 от 500
  • #45
    0 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 15 години )
    ferari i na 4x4 nema minat do kolkoto lambo porscheai imat 4x4
  • #44
    3 rate up comment 1 rate down comment
    Бен ( преди 15 години )
    А ферари кога ще минат на предно ? :D :D :D
  • #43
    0 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 15 години )
    offfffffhubu procheti kakvo sa napisali horata bmw sha pokazva kaks e pravelo predno poredavane pa sega chak sefte sha opravqt bmw predno na kogo sha poklazvat na marka deto vsichite im modeli sas perdno li ouuuu idiotizma na horata nema granici
  • #42
    3 rate up comment 1 rate down comment
    Schnitzer ( преди 15 години )
    Ами то си го пише в статията,Polo,A1,Golf,A3 минават на задно предаване.Просто 1-ва серия показа как е прави!
  • #41
    1 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 15 години )
    naskoro pisaha che bmw malkite si koli sha gi pravqt s predno dori fenovete na bmw rugaha uuuuuu sho sha e s predno e otva e idiotizam da otrichash po odobroto zaradi neshto si da se hlazga tam na patq
  • #40
    1 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 15 години )
    nqma stane tova nikoga nikoga vw i audi vsichkite im modeli da minat na zadno samoili predno ili 4x4ot vremeto na brambara vw nqmat leka kola sas zadno a audi ot kakto bqha auto union nqmat kola sas zadno ti si cheti kakvoto iskahs .... tova nqma stane nikoga
  • #39
    4 rate up comment 3 rate down comment
    КЪДЕ СТЕ ЗИМАТА ( преди 15 години )
    КЪДЕ СЕ СКРИХТЕ КАТО МИШКИ ПРЕЗ ЗИМАТА ВСИЧКИ ОТВОРКИ СЪС ЗАДНО,УМИРАМ СИ ОТ КЕФ ДА ВИ ГЛЕДАМ ДРЪГЛИВИТЕ БМВ-та КАК СЕ СУЧАТ И НЕ МОГАТ ДА ЗАЦЕПЯТ.ХОРАТА ПРАВЯТ КОЛИ С 4х4 И ЦЕНТРАЛНО РАЗП. ДБГ ВИЕ НЕ СПРЯХТЕ ДА СИ ХВАЛИТЕ КОШНИЦИТЕ НА ПО 10+ год.
  • #38
    3 rate up comment 3 rate down comment
    Schnitzer ( преди 15 години )
    е да,ама все пак Audi и VW минават изцяло на задно предаване.Не,че на някой му дреме за тия чукундури
  • #37
    0 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 15 години )
    samo deto aidi zadno nema napravqt i nemat dosegaa8 ili predno ili 4x4nai visok klastova che bmw i mercedes do skoro ne izpolzvaha predno predavane a pochnaha se prientirat i te 4x2 zadno s mnogo antipreplazvashti sistemi dara bara v takav visok klas audi vw 4x4 bmw i mercedes si ostavat v drug sigment sas zadnoto
  • #36
    3 rate up comment 1 rate down comment
    Бен ( преди 15 години )
    Ти не разбираш за какво говоря. Знам всички предимства и недостатъци на предното, задното и на различните видове 4х4... Дори няколко пъти тук в коментарите съм ги обяснявал. Предното предаване е много сигурно и е перфектно ежедневно шофиране и за марки като пежо, форд, шкода, сеат, рено, фиат и донякъде VW, обаче тук си говорим за премиум марки (БМВ, Ауди, Мерцедес) с тегло над тон и половина и претенции за спортно и динамично поведение. Тогава предното няма място тук...П.С. Аз не съм дрифтар.