IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Решава се съдбата на Audi R4

Бъдещето на спортното купе Audi R4, автомобил с монтиран в средата на шасито двигател с размера на Porsche Boxster, се решава сега.

Решава се съдбата на Audi R4
В Audi и Volkswagen в момента обсъждат, дали бъдещите модели ще бъдат с алуминиева или със стоманена архитектура. 



Според представител на Audi, решението за R4 сега е в ръцете на шефовете във Volkswagen. Според най-новата информация, в момента в групата проучват дали стоманена или алуминиева конструкция е по-добра опция за бъдещите модели на групата. Концепцията e-tron, както и R8, са изработени на алуминиево шаси. 



Според конструктори от групата базирана във Волфсбург, сега въпросът е дали да се заложи на по-евтината, но по-тежка стоманена конструкция или на по-леката, но доста по-скъпа алуминиева структура. Според вътрешен във VW човек, „реакцията на концепцията e-tron е била много положителна”. Сега се преценявали всички възможности, като в Audi и VW не бързали с решението, „защото с R4 не заместваме съществуващ модел, а създаваме изцяло нов”. 



Участието на Volkswagen в проекта R4 е свързано със собствените планове на марката да използва същата платформа за да създаде свое купе/роудстер с монтиран в средата двигател, базиран на концепцията BlueSport, показана през 2009 в Детройт. 

В една стратегия на обвързаност между серийните модели на Audi и VW (от рода на Polo/Audi A1, Golf/Audi A3), двете марки ще създадат два различни автомобила, които обаче ще имат разположен в средата на общата им платформа двигател и ще имат задно предаване. 



Подобна нова платформа може да бъде използвана и от Porsche, където сега се обсъжда възможността за нов модел с който да започва моделния ред на фирмата, разположен под Boxster

Като цяло шансовете за поява на всичките тези нови модели на трите марки, базирани на една и съща платформа, се определят като доста високи. В Audi дори вече са определили, че за бъдещия R4 ще се използват бензиновите турбодвигатели с обем 1.4 и 1.6 литра и дизеловият двулитров турбоагрегат.
0 от 500
  • #15
    5 rate up comment 2 rate down comment
    ( преди 15 години )
    При мощни и тежки коли от калибъра на S класа на Мерцедес, задното е ЗАДЪЛЖИТЕЛНО. Въртящият момент на колелата е много голям, конструкцията-тежка и при потегляне тежестта се изнася назад. Тежестта на двигателя не е от такова голямо значение както при по-малките коли. Ауди слагат куатро, защото колите им са с предно предаване, а А8 с предно е смешка (макар, че има). 4х4 повишава теглото и загубите на мощност, затова Ауди са ПРИНУДЕНИ да намалят теглото с алуминиеви детайли. БМВ и Мерц са по-умни
  • #14
    2 rate up comment 2 rate down comment
    9-5 ( преди 15 години )
    Каква 5-це те гони сега,бе каиш!Нали имаше Корола автоматик...!Ееее,аман от интернет-герои,днес имал корола,утре е с 5-ца,.... Ти си пример за клинична комплексарщина.
  • #13
    2 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 15 години )
    Кви 2500лв. Авера ти или е будала, или в сервиза го мамят. Защото всяка част в сервиз Ауди е гаранционна и поне според заводската гаранция нямат проблем с окачването до 100 000км. което показва ,че частите трябва да издържат на такъв пробег. Ако приятеля ти сменя често части, значи не са оригинални а за 2500лв. ще смени цялото окачване заедно с гумите. Или го мамят, или той теб ***. Че и на 2-3г. 2500лв.! А то всяка година цените на частите падат с по 20%. Поне ти не изглеждаше толкова наивен.
  • #12
    3 rate up comment 3 rate down comment
    Triforce ( преди 15 години )
    Може и така да е. Само дето един познат през 2-3 години дава по 2500 лева да си сменя предните носачи, пък аз на 5-цата за 1-ви път на 192 хиляди километра и направих 1-ви ремонт на биалетни щанги. Аз бих избрал да ги правят от стомана, поне за България, ако въобще е възможно така да ги разделят нещата. Пък и ще спестят лев. Абе направо да ги правят всичките стоманени! :)
  • #11
    2 rate up comment 2 rate down comment
    Subarufan ( преди 15 години )
    Oт моя опит бих казал, че кола със задно е много по-управляема и приятна за каране. Вярно е, че в зимни условия предното е предимство, но специално за БГ, където имаме 20 дена на година зартупал сняг, не мисля че си заслужава да се предпочете предно пред задно задвижване. Друг добър избор е 4x4- nice, huh?
  • #10
    6 rate up comment 2 rate down comment
    Иван ( преди 15 години )
    Абе по-тегаво е със задно квото и да си говорим. Трябва да си задължително с нови гуми, тракшън контроли и куп електроники които да те държат в пътя. Нашата зима е доста дълга и тегава дъжд също си имаме. По-добре предно за тези който искат просто да се придвижват, а не да се правят на псевдо дрифтаджии...А най-добре quattro, но това всеки го знае :)
  • #9
    6 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 15 години )
    И понеже Мерцедес са глупави и правят коли от преди 100 и косур години , пускат коли само със задно задвижване
  • #8
    5 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 15 години )
    Естествено ,че задното е отсвирено от почти всички марки. Ако не знаеш в началото всички коли са били със задно. След откриването на предното са останали единици марки с предно. Предното е по-доброто, но при спортните коли се получава недозавиване, което е много по-лесно овладяемо от презавиването ,което се получава при задното. Освен това при сняг и дъжд ,предното се държи много по-добре. Конкретно тук се търси перфектен баланс за спротна кола с централно разположен двигател и задно.
  • #7
    5 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 15 години )
    По-добре за БГ,ако е със стоманена конструкция. Имам наблюдение от атарото а4 което не издържа много по тия дупки.
  • #6
    4 rate up comment 9 rate down comment
    116i ( преди 15 години )
    Опааа,Audi и VW минават на задно предаане!К'ва стана тя...:)))) Къде е мърльото,дето оплюваше БМВ за задното преаване,да му го подам в човката!Audi клекна пред BMW!Нормално.