IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Решава се съдбата на Audi R4

Бъдещето на спортното купе Audi R4, автомобил с монтиран в средата на шасито двигател с размера на Porsche Boxster, се решава сега.

Решава се съдбата на Audi R4
В Audi и Volkswagen в момента обсъждат, дали бъдещите модели ще бъдат с алуминиева или със стоманена архитектура. 



Според представител на Audi, решението за R4 сега е в ръцете на шефовете във Volkswagen. Според най-новата информация, в момента в групата проучват дали стоманена или алуминиева конструкция е по-добра опция за бъдещите модели на групата. Концепцията e-tron, както и R8, са изработени на алуминиево шаси. 



Според конструктори от групата базирана във Волфсбург, сега въпросът е дали да се заложи на по-евтината, но по-тежка стоманена конструкция или на по-леката, но доста по-скъпа алуминиева структура. Според вътрешен във VW човек, „реакцията на концепцията e-tron е била много положителна”. Сега се преценявали всички възможности, като в Audi и VW не бързали с решението, „защото с R4 не заместваме съществуващ модел, а създаваме изцяло нов”. 



Участието на Volkswagen в проекта R4 е свързано със собствените планове на марката да използва същата платформа за да създаде свое купе/роудстер с монтиран в средата двигател, базиран на концепцията BlueSport, показана през 2009 в Детройт. 

В една стратегия на обвързаност между серийните модели на Audi и VW (от рода на Polo/Audi A1, Golf/Audi A3), двете марки ще създадат два различни автомобила, които обаче ще имат разположен в средата на общата им платформа двигател и ще имат задно предаване. 



Подобна нова платформа може да бъде използвана и от Porsche, където сега се обсъжда възможността за нов модел с който да започва моделния ред на фирмата, разположен под Boxster

Като цяло шансовете за поява на всичките тези нови модели на трите марки, базирани на една и съща платформа, се определят като доста високи. В Audi дори вече са определили, че за бъдещия R4 ще се използват бензиновите турбодвигатели с обем 1.4 и 1.6 литра и дизеловият двулитров турбоагрегат.
0 от 500
  • #25
    1 rate up comment 2 rate down comment
    Triforce ( преди 15 години )
    "Кви 2500лв. Авера ти или е будала, или в сервиза го мамят."Чувал съм и други хора да се оплакват. Не твърдя, че е 100% истина, понеже нямам Ауди и не съм дал аз 2500 лева :)Всъщност няма значение - дано скоро да ни оправят пътищата и всички да караме само бегачки!
  • #24
    0 rate up comment 4 rate down comment
    Triforce ( преди 15 години )
    Ти пък много знаеш кво карам и кво не. От 1 месец карам Е39. Ама теб кво ти дреме кво карам? Карай си ГОЛФ-а и не ме занимавай :)
  • #23
    2 rate up comment 1 rate down comment
    Triforce ( преди 15 години )
    "kazva se bialetki wene bialetnichul nekade neshtoneznae kakvo e ot kade e i komentira"Ами майстора ги нарече "Биалетни щанги". А ти щом си по-умен от него, поне пиши на кирилица. Ти май ти си биалетка... или по-скоро балерина?!? Да не си травестит?
  • #22
    0 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 15 години )
    tomoje da se pishe vsichko doposledno se ne znaemoje da e 4x4vw imat samo eidnmodel s zadno audi mai nemata sega li ako e zadno razpolojen motora ili sredno .... nai veroqtno shte e 4x4 edva lis amo zadnoa stavache na ideq koe po dobre kato cqlo zadno ili predno za 4x4 nema se govori shoto e nai dobroto
  • #21
    2 rate up comment 1 rate down comment
    мъка ( преди 15 години )
    За какво спорите!Написано ви е,че Audi и VW минават на задно предаване,точка!
  • #20
    0 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 15 години )
    i koe epo hubavoto ot prednoto po golemiq razhod ili neustoichivostaili tva che zadnoto po zanasq i se kefish na tova li ?????edno e da si *** da iskash sa samoubivashdrugo e da karash sigurno i umno
  • #19
    1 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 15 години )
    i koi ti kaza che sa samo sas zadno a za a klasav klasavanove vito viano mai horata pochnaha da poumnqvatpochnaha s prednoto kolko mercedesa ima s 4x4 a ?
  • #18
    1 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 15 години )
    kazva se bialetki we ne bialetni chul nekade neshto neznae kakvo e ot kade e i komentira
  • #17
    1 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 15 години )
    kamboto r8ttporsche kato imat zadno ne sa ubavi a ?keo sha e po sigurno we liohman4x4 ili zadno iz zavoite koe sha e po sigurnotomaloumen puber
  • #16
    0 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 15 години )
    logika na idiot4x4 ili zadno e po stabilno we v sluchaq koi po umen ili predno ili 4x4 vajnoto e konforta i stabilnosta a ne zadnoto deto moje se hlazgash kato barelinka zadnoto e po evtenop i lesno za izrabotka pestqt se resursi po toq nachin kolko bmw-a si vijdal ti s predno kolko mercedesabmw mai pochnata s 1 da se orientirat a pa i mercedes s a klas i vanovete po ikonomichno i po sigurno e prednoto ot zadnoto4x4 si e nai dobroto