IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Решава се съдбата на Audi R4

Бъдещето на спортното купе Audi R4, автомобил с монтиран в средата на шасито двигател с размера на Porsche Boxster, се решава сега.

Решава се съдбата на Audi R4
В Audi и Volkswagen в момента обсъждат, дали бъдещите модели ще бъдат с алуминиева или със стоманена архитектура. 



Според представител на Audi, решението за R4 сега е в ръцете на шефовете във Volkswagen. Според най-новата информация, в момента в групата проучват дали стоманена или алуминиева конструкция е по-добра опция за бъдещите модели на групата. Концепцията e-tron, както и R8, са изработени на алуминиево шаси. 



Според конструктори от групата базирана във Волфсбург, сега въпросът е дали да се заложи на по-евтината, но по-тежка стоманена конструкция или на по-леката, но доста по-скъпа алуминиева структура. Според вътрешен във VW човек, „реакцията на концепцията e-tron е била много положителна”. Сега се преценявали всички възможности, като в Audi и VW не бързали с решението, „защото с R4 не заместваме съществуващ модел, а създаваме изцяло нов”. 



Участието на Volkswagen в проекта R4 е свързано със собствените планове на марката да използва същата платформа за да създаде свое купе/роудстер с монтиран в средата двигател, базиран на концепцията BlueSport, показана през 2009 в Детройт. 

В една стратегия на обвързаност между серийните модели на Audi и VW (от рода на Polo/Audi A1, Golf/Audi A3), двете марки ще създадат два различни автомобила, които обаче ще имат разположен в средата на общата им платформа двигател и ще имат задно предаване. 



Подобна нова платформа може да бъде използвана и от Porsche, където сега се обсъжда възможността за нов модел с който да започва моделния ред на фирмата, разположен под Boxster

Като цяло шансовете за поява на всичките тези нови модели на трите марки, базирани на една и съща платформа, се определят като доста високи. В Audi дори вече са определили, че за бъдещия R4 ще се използват бензиновите турбодвигатели с обем 1.4 и 1.6 литра и дизеловият двулитров турбоагрегат.
0 от 500
  • #95
    0 rate up comment 1 rate down comment
    . ( преди 15 години )
    Ти май хич не разбра кво каза човекът. Крива свекърва, такава.
  • #94
    1 rate up comment 1 rate down comment
    ( преди 15 години )
    Като те чета, разбирам, че и ти си ***! Много пътувам, но досега не съм видял и едно БМВ да се движи с 5 км/ч в дясната лента при сняг. Ти това къде го наблюдаваш? На магистралата с по 6 ленти на платно в твоето село ли?А колкото до спора предно-задно, това е нелеп спор! Няма как малка, евтина кола да е със задно и няма как голям, луксозен седан да е с предно! За всяка кола си има оптимално предаване на задвижването!
  • #93
    1 rate up comment 2 rate down comment
    we ( преди 15 години )
    Проблемът е, че когато *** в България си купят 316 на 15 години си мислят, че това автоматично ги прави "шофЕри". Видиш ли аз имам топки и мога да карам задно в сняг. Ами я ти дай газ в завой с твоето задно да видим какво ще се случи. Много ме кефи зимата да гледам 15 годишни бмв-та каращи с 5км/ч в дясната лента.
  • #92
    2 rate up comment 2 rate down comment
    rosenBMW ( преди 15 години )
    На животните кои крака са по мощни предните или задните...или природата не е най-великият инжинер.п.п.мнинието отдолу е мое ама забравих ника.
  • #91
    3 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 15 години )
    Какви са тея глупости че задното не се кара на сняг и видиш ли колко е убаво и свръхинжинерно предното,ами бащите и дядовците ви какво са карали всичките тези години..москвичи и лади с предно или пък в българия не е имало зима през това време?На всички мастер шофери с предно им предлагам на сняг в завой да дават повечко газ да ги издърпа хи-химога да спомена и номера на пътна помощ евентуално ха-хаА сега сериозно, задното е за шофери а не за дами.
  • #90
    1 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 15 години )
    a bmw 7 seriq ne si li spodelq platformata s rols rois a ili mercedes s klasa s maybahda neprodaljavambentli kontinental phaiton a8nqma takova neshto kato komprosimisled kato pri ednakva platforma se izpolzvat ednakvi dvigateli skorostni kotii i taka natatak kato cqlo kolite s edna pklatforma sa ednakvi ot teghnicheska gledna tochkahem neuk v tehnicheski planhem govori prostotiii
  • #89
    1 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 15 години )
    Volkswagen AGdarji markitevolkswagenbentli skodabugati scaniaa AUDI AG darji markiteaudi lamborghiniseatzatova V-A-G oznachavavolkswagen audi grouptolkovapoznachavachi ima zamarkata chepishmqn vseki spor vodi a nikoi nee kompetenten za markata koqto podkrepq
  • #88
    0 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 15 години )
    Volkswagen Automotiv Grup ???NQMA TAKOVAPONQTIEIMA VOLKSWAGEM AGIMA I VOLKSWAGEN AUTO GROUPPRAVILNATA GRUPA E VOLKSWAGEN AGRAZDELQ SE NA 2 MARKI VOLKSWAGEN I AUDIDVETE MARKI SA SI REAZDELILI DRUGITEVolkswagenVolkswagen (D)Bentley (GB)
  • #87
    4 rate up comment 1 rate down comment
    ( преди 15 години )
    За жалост си по-***, отколкото очаквах! Това, че Файтон се срина като продажби и няколко години Фолксваген нямаше кола в този клас не е интересно, защото сега отново го възраждат и то пак на споделена платформа. Ако имаше елементарна обща култура щеше да се сетиш, че когато една платформа се мисли и за евтини и за скъпи марки се правят множество компромиси. Но от Фолксваген добре познават една характерна особеност на пазара и тя е че винаги ще има баламурници за колите им като теб!
  • #86
    2 rate up comment 1 rate down comment
    SS Group ( преди 15 години )
    На смотания *** му стана тъпо,че VAG минават на задно предаване.Той е толкова ***,че скоро написа,че VAG означавало Volkswagen Audi Group ,ХА,ХА,ХА, издаде се,че е невеж пубер!Ами да го светна какво означава в действителност Volkswagen Automotiv Grup,никоъде и дума няма за Audi.