IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Решава се съдбата на Audi R4

Бъдещето на спортното купе Audi R4, автомобил с монтиран в средата на шасито двигател с размера на Porsche Boxster, се решава сега.

Решава се съдбата на Audi R4
В Audi и Volkswagen в момента обсъждат, дали бъдещите модели ще бъдат с алуминиева или със стоманена архитектура. 



Според представител на Audi, решението за R4 сега е в ръцете на шефовете във Volkswagen. Според най-новата информация, в момента в групата проучват дали стоманена или алуминиева конструкция е по-добра опция за бъдещите модели на групата. Концепцията e-tron, както и R8, са изработени на алуминиево шаси. 



Според конструктори от групата базирана във Волфсбург, сега въпросът е дали да се заложи на по-евтината, но по-тежка стоманена конструкция или на по-леката, но доста по-скъпа алуминиева структура. Според вътрешен във VW човек, „реакцията на концепцията e-tron е била много положителна”. Сега се преценявали всички възможности, като в Audi и VW не бързали с решението, „защото с R4 не заместваме съществуващ модел, а създаваме изцяло нов”. 



Участието на Volkswagen в проекта R4 е свързано със собствените планове на марката да използва същата платформа за да създаде свое купе/роудстер с монтиран в средата двигател, базиран на концепцията BlueSport, показана през 2009 в Детройт. 

В една стратегия на обвързаност между серийните модели на Audi и VW (от рода на Polo/Audi A1, Golf/Audi A3), двете марки ще създадат два различни автомобила, които обаче ще имат разположен в средата на общата им платформа двигател и ще имат задно предаване. 



Подобна нова платформа може да бъде използвана и от Porsche, където сега се обсъжда възможността за нов модел с който да започва моделния ред на фирмата, разположен под Boxster

Като цяло шансовете за поява на всичките тези нови модели на трите марки, базирани на една и съща платформа, се определят като доста високи. В Audi дори вече са определили, че за бъдещия R4 ще се използват бензиновите турбодвигатели с обем 1.4 и 1.6 литра и дизеловият двулитров турбоагрегат.
0 от 500
  • #85
    1 rate up comment 2 rate down comment
    Street Racer ( преди 15 години )
    Въпрос на време е: Кога БМВ ще станат китайска марка а Мерц окончателно арабска-от Катар с малко френска/от рено/ помощ?Защото пазарът им в Германия а и по света отесня от инвазията на VW-group!
  • #84
    1 rate up comment 2 rate down comment
    Смехурко ( преди 15 години )
    И последната ти глупост - за тази вечер, де - очакваме и още щуротии от теб:АКТУАЛНОТО А4 с кой модел на VW дели обща платформа / само не казвай "пасат", че ще ти се смеят и гаргите/!?
  • #83
    1 rate up comment 4 rate down comment
    Смехурко ( преди 15 години )
    "Драги" ми безименен неграмотнико/поне да си беще сложил некъв препинателен знак, каквато е традицията на БМФ-"феновете"тук/! Въпросът бе с елементарна уловка, коята ти така и не разбра - АКТУАЛНИТЕ модели!!Т.е. Файтон има нещо общо с предишната А8, но НЕ и с модела от 2010г - прочети и разбери!Всъщност е вярно, че платформата на Q7 е обща с тази на Порше Каиен, но то вероятно - според теб е "по-слабото" от дървото Х5 с отвратилената американска сглобка!Айде лека и не се оливай др. път...)
  • #82
    1 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 15 години )
    KOAGTO VIDISH NQKOQ DRUGA GRUPA DA PRITEJAVA TOLKOVA PRESTIJNI MARKI KAJILUKSOZNISPORTNIKAMIONIOT VSICHKO IMA PO NESHTO I TO E NA VISOTA TOVA CHE SI SE KACHIL NA NEKOI GOLF I TI E NAMRAZILONE ZNACHI CHE PORSCHETO E GADNA KOLA
  • #81
    1 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 15 години )
    KAKTO MERCEDES NE E NISHTO DRUGO A MARKA NA DAIMLER BENCTAKA I VW E MARKA NA VW GROUPKADETO ENDOTO S DRUGOTO NEMA VRAZKAVRAZKATA E PO PO EVTENO AUDI SAOTVETNO SKODA PO EVTEN VW I TAKA NATATAKAUDI PO EVTENO BENTLINAPRAVI SI SAM VRAZKATA ZARADI EDNA UMRAZNA OT TEBE MARKA VW DAI VSICHKO DRUGO DA E BOKLUL A A SE KEFISH NAPORSHETA BUGATIUTA I LAMBORGHINITA AKO GI VIDISH NEKADE NA PATQ E NEMA TAKAV KOMPLEKS ZA MALOCENNOSTNE AZ DAM DOBRE VUTE DA E ZLEI SE SE PLIUE OCHEVADNOTO
  • #80
    0 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 15 години )
    KAZAG CHE VW - AG SE GRIJI ZA MARKITE SI MALAK PRESTIJ IMAT DRUGITE MARKI BUGATI BQHA FALIRALI VW GI ZAKUPI I NAPRAVIHA VEIRONALAMBORGHINI BQHA FALIRALI NAPRAVIHA MURSIALAGO SLOJIHA MU 4X4 DOTOGAVA NQMAHA SEGA GALQRDO E KAI KUPUVANATA KOLA NA LANBOBENTLI PRED *** KUPIHA GI SEGA E EDNA OT NAI PORESTIJNITE BRITANSKI KOLI ZA PORSCHE NQMA DA GOVORQ ZASHTOTO E NAI PRESTIJNATA MARKANIKOI NE E KAZAL CHE MARKATA VW E PRESTIJNA NAPRAVI RAZLIKATA NEUKO PUBERCHE
  • #79
    0 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 15 години )
    NEMARKATA VW A KONCERNA VW-AGIMAGOLQMA RAZLIKANEBARKAI DVATA SHTATAVW E EDNA OT MARKITE NA VW GROOUPPOVECHETO OT KOITO SE KEFITE VSICHKIPORSCHEBENTLIBUGATIKAMBORGHINITOVA SI E PRESTIJABMW NQMA NSIHTO TAKOVA OSLANQ SE SE NA IME DETO IMAHA PREDI GODINI FERDINANAT PORSHE E KONSTROIRAL PARVIQ VW I TOI LI E OT PERNIK WE KOMPLEKSARPORSHE 924 IZPOLZVA MOTORI OT VW I TE SA PERNICHANI A TUAREG I Q7 KATO IZPOLZVAT PLATFORMA I MOTORI NA PORSCHE SIGURNO SA GADNI SHOTO IMA EMBLEMA NA VW A
  • #78
    4 rate up comment 4 rate down comment
    скакуел ( преди 15 години )
    VW-AG и престиж ? :D ти да не живееш в преник? ROFL :D
  • #77
    0 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 15 години )
    ZABRAVIH I ZA PORSCHE
  • #76
    2 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 15 години )
    bmw mooje pritejava 2 marki mini i rols roisama vw pritejava mnogo poveche i klasni marki BMW moi pritejava mini i rols rois ama si pravi motorite savmestno s citroen i peugeottolkova sa tehni i motorite im a VW-AG se griji za markite si i prestija im VWaudiseatBENTLYskodaBUGATIscaniaa sa zakrili oshte 5 ... DKW...AUTO UNION ... HORCH ... NSU ... WANDERERTAKA CHE DA NE GOVORIM KOQMARKA KOLKO OTDELNI MARKI PRITEJAVA I ZA KAKVA RAZMQNA NA TEHNOLOGII STAVA NAVAPROS