IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

BMW X5 по-модерен и по-ефективен

Компанията от Мюнхен преработи големия си всъдеход и намали разхода на двигателите.

BMW X5 по-модерен и по-ефективен


Точно четири години след появата на актуалната версия на Х5 на пазара, баварците правят фейслифт. Както е обичайно за BMW, промените в дизайна са по-скоро леки. Чак на втори поглед се забелязва променената предница, която се е доближила до стила на Х6. Нова е предната броня, а също и позицията на фаровете за мъгла.

Сега е по-голям делът на елементите, лакирани в цвета на каросерията, което според дизайнерите на компанията, придава по-динамичен вид на автомобила, създавайки оптическата илюзия, че предницата е по-ниско до шосето. Същевременно по-големите въздуховоди трябва да свиделстват за по-високата мощност. Доста по-малка е черната пластмасова „премяна“ в долната част на каросерията. Дневните LED светлини са кръгли, нов е дизайнът отвътре на стоповете.



Всъдеходът Х5 вече е оборудван с най-новата генерация на системата iDrive, а дисплеят има размер от 6,5 до 8,8 инча. Контролерът разполага с директни бутони за избор, което спомага за бърза смяна между различните функции. Автомобилът разполага и с нови спомагателни системи като автоматично регулиране на дистанцията, разпознаване на знаците по пътя и т.нар. „Side View“ система. При нея две камери, разположени в предните калници наблюдават пътната обстановка от двете страни и напред и пренасят картината на дисплея вътре в автомобила. За повече комфорт е добавен и Head-up-Display – системата, която показва различни данни директно на предното стъкло.



Двигателите под капака на Х5 трябва да са станали с до 10% по-ефективни (с по-нисък разход и по-ниски вредни емисии) благодарение на турбо технологията и директното впръскване при бензина. Всички те отговарят на нормата Euro 5. Ефектът на икономия се постига с познатите „EfficientDynamics“ мерки, но старт – стоп система няма на борда.

Новата топ версия е X5 xDrive50i, чийто 8-цилиндров агрегат разполага с 407 к.с. По-надолу в йерархията по мощност е xDrive35i с 6-цилиндров редови двигател с 306 к.с. и променливо управление на клапаните Valvetronic.

При дизеловите версии предложенията са: xDrive40d с 306 к.с. и xDrive30d с 245 к.с. Двата мотора са 6-цилиндрови и трябва да се задоволяват със 7,5 л/100 км среден разход.



Силата при всички Х5 модели се пренася от новата автоматична скоростна кутия с осем степени. Предаването на движението към четирите колела е перманентно с електронно разпределение на усилието между предната и задната ос. В нормалния случаи отоношението е 40:60 в полза на задната ос.

Вижте още снимки

Видео
0 от 500
  • #49
    1 rate up comment 0 rate down comment
    Yes ( преди 15 години )
    е виждам че ползваш голям набор от думи и словосъчетания аз не пиша едно нещо по 1ч. и да се занимавам къде съм пропуснал нещо не това е важното я кажи какво написа по темата тук ????
  • #48
    1 rate up comment 0 rate down comment
    Yes ( преди 15 години )
    от изброените от теб марки съм карал само Х5 3.0d и МL 270 CDI подчертавам ...карал... не са били мои а на мои познати и впечатленията са ми много добри но всеки си пасва на автомобила аз имам BMW 320d. коренно различен от изброените по горе но всичко е субективно все едно AВДИ да прави тест м/у М3 и А4 1.8Т Quattro той ще изкара AUDI N1...
  • #47
    1 rate up comment 0 rate down comment
    АВДИ ( преди 15 години )
    И това ли е богатия ти речник, а правописа ти е направо номер 1 отзад напред. Сливенски БАЙ МАНГАЛИНО!!!
  • #46
    1 rate up comment 0 rate down comment
    АВДИ до БАЙ МАНГАЛА ( преди 15 години )
    Бай ***!!!
  • #45
    1 rate up comment 0 rate down comment
    Yes ( преди 15 години )
    това че хората имат по богат речник от тебе ли те дразни съжалявам но не можем всички да с е като тебе с промити мозъци или като коне с капаци ня много хора мирогледа им е по широкообхватен това ли е причината да мразиш хорат които имат различно менние от теб ? аз харесвам и SUBARU за мен тази марка има най-доброто 4х4 и е можеби най-добрия автомобил по съотношение цена и качество ;) говоря за модела Impreza ...
  • #44
    1 rate up comment 0 rate down comment
    !?!? ( преди 15 години )
    Еми 1 година да вземат и Пежо победа, БМВ май от 10 години не са вземали титла на Льо Ман ,май ги ползват само за масовка там. Иначе си прав субективно е мнението. Но нещата които чета са писани за хората. Много се съмнявам ,че си карал Х5,Q7,ML,RH400 или Таурег, още по-малко си ги съпоставял в тест. Така ,че слушай кво ти пишат тия ,които тестват а не философсвай ,какво си мислиш ти като гледаш снимките им.
  • #43
    1 rate up comment 0 rate down comment
    АВДИ ( преди 15 години )
    каква Виена,'' семакаджии'' използват само сливенските *** . Така че ти си БАЙ ***.
  • #42
    1 rate up comment 0 rate down comment
    Yes ( преди 15 години )
    ааа да не си а 14 нещо си объркал като си писал ми се струва ??? :))) а аз има хеликоптер мога да кацна кадето кажеш ... :))) Ako ще исдваш до Виена по добре си вземи билет за влак ;)
  • #41
    1 rate up comment 0 rate down comment
    zzzzz... ( преди 15 години )
    а аз имам трактор беларус на 800 000км без ремонт на мотора ... хаха сега ще го слагам на новото си ауди А8 че е по разработен мотора :)))
  • #40
    1 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 15 години )
    абе еи селянин дядо ми има wv polo и е на 650000 км и е бе ремонт на двигателя