IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

BMW X5 по-модерен и по-ефективен

Компанията от Мюнхен преработи големия си всъдеход и намали разхода на двигателите.

BMW X5 по-модерен и по-ефективен


Точно четири години след появата на актуалната версия на Х5 на пазара, баварците правят фейслифт. Както е обичайно за BMW, промените в дизайна са по-скоро леки. Чак на втори поглед се забелязва променената предница, която се е доближила до стила на Х6. Нова е предната броня, а също и позицията на фаровете за мъгла.

Сега е по-голям делът на елементите, лакирани в цвета на каросерията, което според дизайнерите на компанията, придава по-динамичен вид на автомобила, създавайки оптическата илюзия, че предницата е по-ниско до шосето. Същевременно по-големите въздуховоди трябва да свиделстват за по-високата мощност. Доста по-малка е черната пластмасова „премяна“ в долната част на каросерията. Дневните LED светлини са кръгли, нов е дизайнът отвътре на стоповете.



Всъдеходът Х5 вече е оборудван с най-новата генерация на системата iDrive, а дисплеят има размер от 6,5 до 8,8 инча. Контролерът разполага с директни бутони за избор, което спомага за бърза смяна между различните функции. Автомобилът разполага и с нови спомагателни системи като автоматично регулиране на дистанцията, разпознаване на знаците по пътя и т.нар. „Side View“ система. При нея две камери, разположени в предните калници наблюдават пътната обстановка от двете страни и напред и пренасят картината на дисплея вътре в автомобила. За повече комфорт е добавен и Head-up-Display – системата, която показва различни данни директно на предното стъкло.



Двигателите под капака на Х5 трябва да са станали с до 10% по-ефективни (с по-нисък разход и по-ниски вредни емисии) благодарение на турбо технологията и директното впръскване при бензина. Всички те отговарят на нормата Euro 5. Ефектът на икономия се постига с познатите „EfficientDynamics“ мерки, но старт – стоп система няма на борда.

Новата топ версия е X5 xDrive50i, чийто 8-цилиндров агрегат разполага с 407 к.с. По-надолу в йерархията по мощност е xDrive35i с 6-цилиндров редови двигател с 306 к.с. и променливо управление на клапаните Valvetronic.

При дизеловите версии предложенията са: xDrive40d с 306 к.с. и xDrive30d с 245 к.с. Двата мотора са 6-цилиндрови и трябва да се задоволяват със 7,5 л/100 км среден разход.



Силата при всички Х5 модели се пренася от новата автоматична скоростна кутия с осем степени. Предаването на движението към четирите колела е перманентно с електронно разпределение на усилието между предната и задната ос. В нормалния случаи отоношението е 40:60 в полза на задната ос.

Вижте още снимки

Видео
0 от 500
  • #79
    2 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 15 години )
    затова се гледа Top Gear там може да са националисти но изкарват и най-дребните проблеми на колата без никакви задръжки, пък и ги тестват както трябва
  • #78
    1 rate up comment 2 rate down comment
    !?!? ( преди 15 години )
    Абе не знам колко е трудно да се свържеш с Аутобилд ама БМВ като изкара модел и бързо се свързва с тях да пратят един модел за тестове.
  • #77
    1 rate up comment 1 rate down comment
    BGRS ( преди 15 години )
    Абе как да оспорят тест, като Auto Bild нямат форум даже? Имат един скапан имейл и се хвалят, колко писма били получили, без да публикуват и едно! Ти ми кажи, коя солидна автомобилна компания ще тръгне да се обяснява на кокошкари!
  • #76
    1 rate up comment 1 rate down comment
    CVT ( преди 15 години )
    Не знам какво предпочитат американците, ти сигурно имаш статистическа информация и лични наблюдения, ама чувам, че сега Тойотите почти всичките май през сервиза ще минават, че им били много хубави *** на газта и спирачките... За мен спорът немска-японска е безмислен. На което и да залпжиш - няма да сгрешиш. Стига да не е френско.
  • #75
    1 rate up comment 0 rate down comment
    Ценител ( преди 15 години )
    В САЩ предпочитаните марки са Лексус и Тойта, защото не обичат да си оставят колите в сервизи! А европейците, въпреки статистиките за превъзхождащата надежност на японските коли-продължават да си купуват немски-понеже така са им казвали техните бащи от преди 50 години!
  • #74
    2 rate up comment 1 rate down comment
    Sigismund Freud ( преди 15 години )
    Tи вземи събери парици за едно фотоапаратче,че да пуснеш 2-3 снимчици на авдито. И може да платиш на няко да качи снимките в нета,че ти,май,не можеш... P.S. И като струва кожата 35к евро,да не ти порастна чурката на 11см?
  • #73
    1 rate up comment 0 rate down comment
    A U D I R8 ( преди 15 години )
    Само кожата на Аудито ми струва 35 х.евро бе Морски гларус.
  • #72
    1 rate up comment 1 rate down comment
    A U D I R8 ( преди 15 години )
    Хайде келешчета съберете общо малко парици и да слагаме баса за Ламбото.
  • #71
    1 rate up comment 0 rate down comment
    A U D I R8 ( преди 15 години )
    Всички постове без последния са мои.Изприщвам се като чуя името Тойота-Лексус.
  • #70
    1 rate up comment 0 rate down comment
    FlipSs ( преди 15 години )
    УСРАХТЕ хубавата кола още преди да сте я видели! Направо незнам какво ще стане ако я пипнете...сигурно ще я препикаете или може и лигите ви да потекът незнам...!