IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

BMW X5 по-модерен и по-ефективен

Компанията от Мюнхен преработи големия си всъдеход и намали разхода на двигателите.

BMW X5 по-модерен и по-ефективен


Точно четири години след появата на актуалната версия на Х5 на пазара, баварците правят фейслифт. Както е обичайно за BMW, промените в дизайна са по-скоро леки. Чак на втори поглед се забелязва променената предница, която се е доближила до стила на Х6. Нова е предната броня, а също и позицията на фаровете за мъгла.

Сега е по-голям делът на елементите, лакирани в цвета на каросерията, което според дизайнерите на компанията, придава по-динамичен вид на автомобила, създавайки оптическата илюзия, че предницата е по-ниско до шосето. Същевременно по-големите въздуховоди трябва да свиделстват за по-високата мощност. Доста по-малка е черната пластмасова „премяна“ в долната част на каросерията. Дневните LED светлини са кръгли, нов е дизайнът отвътре на стоповете.



Всъдеходът Х5 вече е оборудван с най-новата генерация на системата iDrive, а дисплеят има размер от 6,5 до 8,8 инча. Контролерът разполага с директни бутони за избор, което спомага за бърза смяна между различните функции. Автомобилът разполага и с нови спомагателни системи като автоматично регулиране на дистанцията, разпознаване на знаците по пътя и т.нар. „Side View“ система. При нея две камери, разположени в предните калници наблюдават пътната обстановка от двете страни и напред и пренасят картината на дисплея вътре в автомобила. За повече комфорт е добавен и Head-up-Display – системата, която показва различни данни директно на предното стъкло.



Двигателите под капака на Х5 трябва да са станали с до 10% по-ефективни (с по-нисък разход и по-ниски вредни емисии) благодарение на турбо технологията и директното впръскване при бензина. Всички те отговарят на нормата Euro 5. Ефектът на икономия се постига с познатите „EfficientDynamics“ мерки, но старт – стоп система няма на борда.

Новата топ версия е X5 xDrive50i, чийто 8-цилиндров агрегат разполага с 407 к.с. По-надолу в йерархията по мощност е xDrive35i с 6-цилиндров редови двигател с 306 к.с. и променливо управление на клапаните Valvetronic.

При дизеловите версии предложенията са: xDrive40d с 306 к.с. и xDrive30d с 245 к.с. Двата мотора са 6-цилиндрови и трябва да се задоволяват със 7,5 л/100 км среден разход.



Силата при всички Х5 модели се пренася от новата автоматична скоростна кутия с осем степени. Предаването на движението към четирите колела е перманентно с електронно разпределение на усилието между предната и задната ос. В нормалния случаи отоношението е 40:60 в полза на задната ос.

Вижте още снимки

Видео
0 от 500
  • #29
    1 rate up comment 0 rate down comment
    Yes ( преди 15 години )
    аааа виж сега тука можеш да ни напишеш че си собственит и на орботална станция ;) като ти виждам смешните постове само X5 си имал дори неис помирисвал салона на тази кола хаха толкова стеми смешни някакви семакаджии тръгнали коли да коментират верно е че Х5 вози по твърдо но такъв е замисълт на тази кола неможе да си висок мощен с превъзходна динамика и пътно държание и да возиш като лодка ! сега като излезе новото А8 си го окачи и него на стената ще ти е 4-ртото там ;DDD
  • #28
    1 rate up comment 1 rate down comment
    A U D I R8 ( преди 15 години )
    Гледай да не ти забия една р10-ка някъде!!!
  • #27
    3 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 15 години )
    и аз мисля че ако не е xdrive зимата бмв не може и да тръгне от място та било то и с зимни гуми
  • #26
    1 rate up comment 1 rate down comment
    A U D I R8 ( преди 15 години )
    За твое инфо си купих стария фейс 2004 януари и то чисто нов. Тогава пътувах всеки ден Ст.З - К-к пътя не беше пемонтиран още и останах без бъбреци . Едвам го изтърпях до юни и марш на пазара. С огромна загуба го продадох само и само да го няма. И ОТТОГАВА САМО АУДИ А8 трето под ред.
  • #25
    1 rate up comment 1 rate down comment
    nema nema ( преди 15 години )
    Абе пуберска раота.Х5та скоро няма да е имаш и сега си избиваш комплексите като критикуваш.Нямам нищо против Ауди -имат един два модела които ми харесват.Но недейте само бълвайте негативизъм-хубаво кажете си мнението един път и стига само си налагайте мнениеето АУДИ р7 ли си р9 ли къв си-порасни
  • #24
    3 rate up comment 0 rate down comment
    A U D I R8 ( преди 15 години )
    Най-големия резил за Мюнхенци е прехваленият хДрайв с големите реклами.Аз където мина с летни гуми Х6 не можа със зимни. РЕЗИЛ.
  • #23
    2 rate up comment 1 rate down comment
    Yes ( преди 15 години )
    минуса в тази статия е един че ти никога няма да имаш таква кола ;) само ще се облизваш покрай нея ;)
  • #22
    2 rate up comment 0 rate down comment
    Yes ( преди 15 години )
    ами пич авторът си има собствено мнение което мен изобщо ме ме интересува а може и да е късоглед или да не познава изобщо Х5 за разлика от теб не черпя информация от това кой какво написъл ;) тя е за такива като теб ! SUV-a е повече от перфектен нормално е феновете на другите марки най вече AUDI да са потресени от това !!! а видяхме страхотния дизел на AUDI на 24ч. на Le Mans всичките им мотори гръмнаха оставиха се да ги бият минетчиите ...
  • #21
    2 rate up comment 0 rate down comment
    A U D I R8 ( преди 15 години )
    Хайде давайте МИНУСИТЕ, защото джипето има мноого МИНУСИ , а истината мнооогоо боли, но е истина.
  • #20
    1 rate up comment 1 rate down comment
    Yes ( преди 15 години )
    ooo земноводно ти пак ли си тук радвам се че не са то спрели системите на слабата ти мозъчна дейност. пиши по темата а не ни разяснявай как работят еднодневките ;) тика става дума за автомобили не за дъвки TURBO ;DDD