IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Официално - Новата Astra е вече в България

Снощи се състоя българската премиера на Opel Astra 2010.

Официално - Новата Astra е вече в България
Истинско филмово шоу се разигра снощи в София по време на премиерата на новия Opel Astra.


Немците определят модела като екшън звезда, с атлетично тяло и истински забавен характер.

Всъщност новата Astra не е нов екшън герой на сцената, а доказан и предпочитан играч в този клас с над 70-годишна история зад гърба си. Първото возило на Opel в компактния клас се появява през 1936 г. под името Kadett. Сега, след десет поколения, в класа е налице и най-новото - Astra 2010.

Astra 2010 е изцяло нов модел, носещ дизайна на успешната Insignia - атлетични, динамични форми, без ненужни футуристични изпълнения. Автомобилът е типично немски, с изчистен, но отличаващ се дизайн.


Във вътрешността нещата са аналогични - подреденост, отлична ергономия и приятен за окото дизайн. Материите са приятни на допир, с добро качество. Добавено и е ефектно осветление около скоростния лос и корите на вратите, което, освен че придава повече уют, подсказва и за динамичните възможности на Astra 2010.


И като заговорихме за динамика, няма как да не споменем двигателите. За България са налични всички осем двигателя за модела - четири бензинови и четири дизелови, с мощностен диапазон от 95 к.с. до 180 к.с.

Най-икономичното предложение е Astra 1.3 CDTI ecoFLEX (95 к.с. и 130 Нм), която "харчи" по около 4.2 литра на 100 км и отделя само 109 г/км емисии CO2. Най-мощната версия сред дизелите е 2.0-литровият CDTI модел със 160 к.с. и 350 Нм.

При бензиновите мотори царува малкият 1.6 литров турбодвигател с респектиращите 180 к.с. и 230 Нм. Средното потребление на гориво при този модерен двигател е сведено до седем литра на 100 км, а вредните мисии CO2 до 159 г/км. Всички двигатели отговарят на Euro 5.

Бензиновите предложения могат да се екипират с изцяло новата 6-степенна автоматична ActiveSelect трансмисия. Тя е налична и за най-мощното дизелово предложение, а за останалите са предвидени механични трансмисии с 5 или 6 предавки.

Astra 2010 може да се похвали с междуосие, равно на 2685 мм, което заедно с широчината от 1814 мм гарантира достатъчно пространство в купето и комфортно пътно поведение.

Сред достойнствата на модела са още Opel Eye (камера, която чете и запомня пътните знаци и предупреждава водача при напускане на платното за движение), адаптивни предни светлини (AFL система, която автоматично избира девет различни светлинни режима), активни подглавници, паркпилот, системата Flex-Fix, активно окачване с три режима и много други.

Както вчера ви информирахме, Opel Astra получи 5 звезди от Euro NCAP, които я подредиха в Топ 5 на най-безопасните возила на пазара.

Цените на Opel Astra 2010 стартират от 26 950 лева.
0 от 500
  • #38
    3 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 15 години )
    не знам защо се цитира цена под 27 х. лв, когато на сайта на опел се цитира стартова цена от 27370 лв. иначе базовото оборудване си е много добро за тази цена - изчетете го и съм сигурен, че много малко от вас ще намерят какво да искат повече за тези пари. въобще достоен конкурент на мейнстрийма (Голф/Фокус/за България и Пежо/Ситроен)при това в безплатното червено в моите очи колата си струва за всички без предразсъдъци към марката. П.С. да се говори за ръжда вече е доста демоде при който и да д
  • #37
    1 rate up comment 0 rate down comment
    hgjcksf ( преди 15 години )
    olimus glupav odavna ve4e rajdata pri opel sa q preodoleli dnes6no vreme vsi4ki koli imat antikorozionni pokritiq a i nqkoi elementi koito sa izlojeni nai silno na koroziq se pravqt ot materiali koito ne izgnivat ili izgnivat ama im trqbva super super mn vreme taka 4e palq4ovci komentari da ne pi6at koroziqta e pri modelite predi 95-96 sled tova sa opraveni a novite tehnologii ve4e sa q uni6tojili taz bolest :)
  • #36
    1 rate up comment 0 rate down comment
    Ники ( преди 15 години )
    Ford Fiesta,Колицата стои като залепена за пътя! Тествах я миналата година във Франкфурт и в Берлин по едни междуселски пътища с доста завои и доста ми хареса.
  • #35
    2 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 15 години )
    Защото си бил извън Европа последните 10 години :)Шегувам се, не се обиждай. Проблемите на Опел с ръждата отдавна са в миналото. Последните Вектра, Корса, Зафира, предишната Астра са с 12 години гаранция срещу корозия
  • #34
    1 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 15 години )
    1,7 е на исузу доколкото знам...
  • #33
    1 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 15 години )
    тествах я вече и е много по-добра като стабилност от н-модела,аз имам н,но тази е съвсем друга,по-изпипана.
  • #32
    1 rate up comment 1 rate down comment
    NANI ( преди 15 години )
    Нищо запомнящо се....
  • #31
    2 rate up comment 0 rate down comment
    RS1600 ( преди 15 години )
    Малките дизеи са 1.3 и 1.7 на ФИАТ. 95 до 125 коня.Няма автоматици за тях, има за 2-литровия.Тойотата ти с такава скоростна кутия ли е - ръчна с автоматично превключване? На база на ръчната със съединител, но скоростите се сменят от електрохидравлични механизми. От любопитство.Сигурно са изсискали максимума от гредицата, ама си има своите технически ограничения.Все пак е отлична Астрата. Вътре е много добраи по нищо не отстъпва на Голфа, особено пък на дизайн.Предния модел много солиден
  • #30
    1 rate up comment 0 rate down comment
    ;] ( преди 15 години )
    официално след 6-7 години тези колици ще бъдат новата гордост на МВР... както и да е на мен ми изглежда добре, ама то много автомобили изглеждат добре, а се казват провал! Това важи особено много за марките, които дълго са били под американско "робство"
  • #29
    1 rate up comment 0 rate down comment
    VYAK ( преди 15 години )
    Какво се чува когато застанеш до опел и е тихо? Отговор:Чуваш как ръждясва...::)))) Това казва всичко за тази марка.И много хляб имат да папат,също като Форд,докато имат директно впръскване.Много хляб...