IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Официално - Новата Astra е вече в България

Снощи се състоя българската премиера на Opel Astra 2010.

Официално - Новата Astra е вече в България
Истинско филмово шоу се разигра снощи в София по време на премиерата на новия Opel Astra.


Немците определят модела като екшън звезда, с атлетично тяло и истински забавен характер.

Всъщност новата Astra не е нов екшън герой на сцената, а доказан и предпочитан играч в този клас с над 70-годишна история зад гърба си. Първото возило на Opel в компактния клас се появява през 1936 г. под името Kadett. Сега, след десет поколения, в класа е налице и най-новото - Astra 2010.

Astra 2010 е изцяло нов модел, носещ дизайна на успешната Insignia - атлетични, динамични форми, без ненужни футуристични изпълнения. Автомобилът е типично немски, с изчистен, но отличаващ се дизайн.


Във вътрешността нещата са аналогични - подреденост, отлична ергономия и приятен за окото дизайн. Материите са приятни на допир, с добро качество. Добавено и е ефектно осветление около скоростния лос и корите на вратите, което, освен че придава повече уют, подсказва и за динамичните възможности на Astra 2010.


И като заговорихме за динамика, няма как да не споменем двигателите. За България са налични всички осем двигателя за модела - четири бензинови и четири дизелови, с мощностен диапазон от 95 к.с. до 180 к.с.

Най-икономичното предложение е Astra 1.3 CDTI ecoFLEX (95 к.с. и 130 Нм), която "харчи" по около 4.2 литра на 100 км и отделя само 109 г/км емисии CO2. Най-мощната версия сред дизелите е 2.0-литровият CDTI модел със 160 к.с. и 350 Нм.

При бензиновите мотори царува малкият 1.6 литров турбодвигател с респектиращите 180 к.с. и 230 Нм. Средното потребление на гориво при този модерен двигател е сведено до седем литра на 100 км, а вредните мисии CO2 до 159 г/км. Всички двигатели отговарят на Euro 5.

Бензиновите предложения могат да се екипират с изцяло новата 6-степенна автоматична ActiveSelect трансмисия. Тя е налична и за най-мощното дизелово предложение, а за останалите са предвидени механични трансмисии с 5 или 6 предавки.

Astra 2010 може да се похвали с междуосие, равно на 2685 мм, което заедно с широчината от 1814 мм гарантира достатъчно пространство в купето и комфортно пътно поведение.

Сред достойнствата на модела са още Opel Eye (камера, която чете и запомня пътните знаци и предупреждава водача при напускане на платното за движение), адаптивни предни светлини (AFL система, която автоматично избира девет различни светлинни режима), активни подглавници, паркпилот, системата Flex-Fix, активно окачване с три режима и много други.

Както вчера ви информирахме, Opel Astra получи 5 звезди от Euro NCAP, които я подредиха в Топ 5 на най-безопасните возила на пазара.

Цените на Opel Astra 2010 стартират от 26 950 лева.
0 от 500
  • #28
    1 rate up comment 0 rate down comment
    VAYK ( преди 15 години )
    Ти си доста ограничен човек :)
  • #27
    1 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 15 години )
    кво му се лигавите толкова на опел?! ми нищо особено не е! нито мотори, нито дизайн, нито интериор...ако беше излязла преди 10 години, можеше да ме впечатли...
  • #26
    1 rate up comment 0 rate down comment
    sss1 ( преди 15 години )
    MNOGO E ZABAWNO KAK FORD FIESTATA PI6E TUKA ZA OPELA S 1 ARISTOKRATI4NO PRENEBREJENIE,ABE DOBRI SA,AMA FORD SA POWE4E NALI ;) ?
  • #25
    2 rate up comment 0 rate down comment
    Ford Fiesta ( преди 15 години )
    Момче, отдавна по калниците на Опел няма ръжда. Това бе по времето, когато и калниците на Голф ставаха на паяжина.
  • #24
    1 rate up comment 1 rate down comment
    никой ( преди 15 години )
    Абе що ми се струва, че по калниците има избила РЪЖДА!!!
  • #23
    2 rate up comment 0 rate down comment
    Triforce ( преди 15 години )
    Абе вие си пишете каквото искате, ама за мен за първи път Опел изглежда по-добре от Фолксваген, напълно конкурентен е, без никакви специфични минуси, ако има торисионна греда, ще вози още по-добре, двигателите на Опел от край време са добри, каквото и да пишете и остава едно - дали имат за малките дизелчета - автоматик? Говорим за 1.3-1.6 моторите (не съм гледал с какви се предлага). Едно време на Корса имаеш Easy-tronic, което е боза като моята ММТ, ама върши работа в града :)
  • #22
    1 rate up comment 0 rate down comment
    Ford Fiesta ( преди 15 години )
    Абе тоя дългуч с кой ник пише тука, че ми е интересно. Взе да ме фашта шубето, да не обидя някой от аутомедия :P
  • #21
    1 rate up comment 0 rate down comment
    Ford Fiesta ( преди 15 години )
    Г-н Балкански, не само по цена Хлопела може да бие ФауWCто, но и по качество в дългосрочен план. Това с фауWC е шега разбира се. Приемам минусчета от голффеновете, но не се стърпях да го напиша.
  • #20
    2 rate up comment 0 rate down comment
    Ford Fiesta ( преди 15 години )
    Моторите не са с директно впръскване, колкото и да ти е жал. Явно GM нямат пари да въведат новите разработки. Това се коментираше скоро и от немските журналисти от Auto Bild.
  • #19
    1 rate up comment 0 rate down comment
    Ford Fiesta ( преди 15 години )
    Аз останах с впечатлението, че въпреки липсата на многораменно окачване, Астрата се държи на висота както в завоите, така и през дупките и неравностите. Там е напред от Голф, а в завоите не изостава, благодарение на адаптивните амортисьори. Чакам отговорът на Форд наесен, когато и те ще предложат адаптивни амортисьори за Фокус.